Anonym bruker Skrevet 27. juli 2017 #26 Skrevet 27. juli 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Man skal starte med å si at det er ok om partneren faktisk får et glimt av det motsatte kjønn innimellom. For ellers er man ikke i et forhold, men i et fangenskap... Anonymkode: 9e56c...751 Hva faen er det du snakker om ? Fangenskap? Jeg dævver. Anonymkode: 5ae93...983
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2017 #27 Skrevet 27. juli 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Har du ikke behov for venner? Litt selvstendighet? Liker du bare de samme folka som mannen din? Tror du mannen din kaster seg over venninnene sine? Anonymkode: 756dd...33e De menn jeg kjenner er enten gift med venninne eller familie. Har mange venninner. Anonymkode: 71c65...91e
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2017 #28 Skrevet 27. juli 2017 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, flørting er ikke normal oppførsel. Du vet, det går an å snakke med menn uten å flørte, ikke sant? Hvis man flørter med alle menn man omgås, fremstår man kun som desperat og patetisk. Det er heller ikke normalt å date andre når man er i et forhold heller. Det kan hende slik passer for dere perfekt, men NORMALT er det virkelig ikke. Anonymkode: 50f85...309 Hva legger du i date? En kaffekopp? Middag ute? Gå ut sammen? Anonymkode: 71c65...91e
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2017 #29 Skrevet 27. juli 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Og det ville ikke skjedd hvis du holdt mannen i kortere bånd mener du? Eller tror du kanskje han bare er en drittsekk? Anonymkode: eb922...560 For enkelte folk er det lettest å tilgi utroskap hvis partner ikke får flørter med andre. Anonymkode: 50f85...309
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2017 #30 Skrevet 27. juli 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Du er jo kjempemoden! Anonymkode: fd9a1...db7 Siden jeg kjenner noen personer med penis som jeg klarer å omgås platonisk? Anonymkode: 9e56c...751
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2017 #31 Skrevet 27. juli 2017 Hverdagsflørting som en over her skrev syns jeg er helt ok. Jeg har flest venner av det motsatte kjønn, så for meg hadde det blitt helt feil om en kjæreste skulle klaget på at jeg var på middag, kino eller noe annet med de. Jeg trives ikke like godt i selskap med damer, jeg har liksom ikke så mye å snakke med de om. Naboen har ferie og kona har reist på tur med ungene. Han fikk beskjed at han fikk finne på noe med kone nr2 om han kjedet seg. Og jeg fikk beskjed om å dra til min mann om jeg ikke gadd å lage middag. Vi har rydda rundt husa, vært på søpla, liggi henslengt i hagemøblene og drikki kaffe mens vi har prata skit. Slike ting liker jeg å gjøre, men å ta en kafetur med veninner hadde jeg fått hetta av. Jeg hadde samboer helt frem til sommerferien nå, han dro plutselig, men nok om det. Han hadde nesten bare veninner, så for oss var det aldri noe problem med venner av det motsatte kjønn. Her gikk også våre venner inn og ut av dørene helt uavhengi av hvem som var her, så hadde han hatt veninner som han hadde sjult for meg så hadde det kanskje blitt anderledes. Og om jeg følte jeg måtte skjule ett vennskap hadde det blitt feil. Det gjorde meg ingen ting å ta en kaffe med hans veninnr frem til han kom hjem, eller han tok en kaffe med mine kamerater frem til jeg kom hjem. Anonymkode: 62e8c...3c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå