Gå til innhold

Hvor går grensene i ditt forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit med flørting? Gå ut med en av motsatt kjønn? 

Anonymkode: 71c65...91e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er man i ett forhold forventer jeg at man er trofast og ikke trenger flørt eller date med andre. Litt harmløs hverdagsflørt er OK synes jeg. Senest på båten over til Danmark satt noen damer og flørta litt med mannnen. Han ble litt brydd siden jeg sto i kø fem meter unna. Aner ikke om han ville flørta om jeg ikke var der. Hadde han gjort det hadde jeg ikke brydd meg. 

Jeg flørter jo litt selv. Men ville aldri gått lengre. 

Anonymkode: 9f099...954

Skrevet

Hvis jeg tåler at mannen min plutselig kommer inn og ser hva jeg holder på med, er det greit. Dersom jeg ikke hadde likt st han kon inn, er det over grensen. 

Anonymkode: c5a5c...87c

Skrevet

Vi er begge enige om at det å henge alene med en av det motsatte kjønn er noe vi ikke legger opp til. (Ingen av oss har nære venner av det motsatte kjønn)

Anonymkode: 0dbfe...c1b

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis jeg tåler at mannen min plutselig kommer inn og ser hva jeg holder på med, er det greit. Dersom jeg ikke hadde likt st han kon inn, er det over grensen. 

Anonymkode: c5a5c...87c

Det er da ganske åpenbart. Spm er hvor grensene går. 

Skrevet

Det har vi faktisk aldri snakket om. Men vi respektere hverandre såpass at det er en selvfølge hvor grensen går. Dvs ikke gjør eller si ting man ikke kan gjøre mens partneren ser /hører på. 

Anonymkode: f591d...628

Skrevet

Det har vi aldri snakket om. Jeg tenker at man kjenner selv når grensen nærmer seg. 

Anonymkode: b075a...409

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi er begge enige om at det å henge alene med en av det motsatte kjønn er noe vi ikke legger opp til. (Ingen av oss har nære venner av det motsatte kjønn)

Oj! Det var jo ...modent!

Vi har begge to venner av begge kjønn, og har aldri latt det bli del av noen mistanke eller utrygghet. Vi "henger" med hvem vi vil.

I min tanke er det sånn at hvis man begynner å finne på løgner for å dekke det man har gjort, eller det man føler, da er noe galt. Da må man straks ta grep. Det har ikke kommet dit ennå, for å si det slik.

Anonymkode: 9e56c...751

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Vi har begge to venner av begge kjønn, og har aldri latt det bli del av noen mistanke eller utrygghet. Vi "henger" med hvem vi vil.

I min tanke er det sånn at hvis man begynner å finne på løgner for å dekke det man har gjort, eller det man føler, da er noe galt. Da må man straks ta grep. Det har ikke kommet dit ennå, for å si det slik.

Fordi noen har andre grenser enn deg så stempler du dem som umodne???

Det er i hvertfall umodent. De som er modne respekterer at andre lever sine liv annerledes, en egenskap du tydeligvis mangler. 

Anonymkode: 0106a...7d3

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Fordi noen har andre grenser enn deg så stempler du dem som umodne???

Det er i hvertfall umodent. De som er modne respekterer at andre lever sine liv annerledes, en egenskap du tydeligvis mangler. 

Å ikke godta samvær med det motsatte kjønn er for meg jevngodt med å kle en burkha på begge parter. Det blir rett og slett for dumt. Som om man forventer at partneren skal begynne å ligge med tilfeldige kjenninger bare fordi de er av motsatt kjønn? 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å ikke godta samvær med det motsatte kjønn er for meg jevngodt med å kle en burkha på begge parter. Det blir rett og slett for dumt. Som om man forventer at partneren skal begynne å ligge med tilfeldige kjenninger bare fordi de er av motsatt kjønn? 

Så dine alternativer er altså enten din egen fasit eller burka... Tja hva skal man si...

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så dine alternativer er altså enten din egen fasit eller burka... Tja hva skal man si...

Man skal starte med å si at det er ok om partneren faktisk får et glimt av det motsatte kjønn innimellom. For ellers er man ikke i et forhold, men i et fangenskap...

Skrevet
47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du er jo kjempemoden!

Anonymkode: fd9a1...db7

Skrevet

Mannen får lov å snakke med andre kvinner, uten å flørte. Jeg har ingen grenser. 

Anonymkode: 45770...a69

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hehe, ser at mange har svarte deg. Men jeg som skrev den kommentaren får vel svare deg også;

Selvfølgelig kan vi være alene med det motsatte kjønn. Det skjer ofte både i jobbsammenheng og på fritiden, men det er vel noen situasjoner vi unngår. Som f.eks. dra på middagsbesøk til en av det motsatte kjønn.

Skrevet

Selvsagt er flørting greit, det er normal oppførsel. Gå ut med andre er selvfølgelig ikke noe problem. Eller dele hytte, eller andre tåpelige ikkeproblemstillinger som dukker opp her inne.

Skrevet

Grensen for utroskap går hvis han kysser en annen når han er alene om det ikke er avtalt. Vi swinger endel og synes det meste er greit så lenge vi er sammen. God kommunikasjon gjør at vi aldri har havnet i en situasjon som ble feil for en av partene. 

Anonymkode: ed23b...132

Skrevet

For meg er det at en selv ikke gjør noe du ikke ville din partner skulle gjort.

Jeg hadde ikke feks avtalt å treffe en god venn ute uten min partner.

Skrevet

Hjelp, mange i forhold som fullstendig hadde kvelt meg! Ikke treffe venn uten at partner er med. Ikke ha venner av motsatt kjønn. Sweet Jesus! Skaff dere kyskhetsbelte og munnkurv. Eller hva med en smule tillit til sin partner?

Anonymkode: 756dd...33e

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hjelp, mange i forhold som fullstendig hadde kvelt meg! Ikke treffe venn uten at partner er med. Ikke ha venner av motsatt kjønn. Sweet Jesus! Skaff dere kyskhetsbelte og munnkurv. Eller hva med en smule tillit til sin partner?

Hadde full tillit jeg til han gikk for langt med de fleste.

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skrev at jeg gjør ikke, fordi jeg har virkelig ikke det behovet.

Min mann har jobbet i utelivet mange år, tro meg mye som skjer der.

Nekter ikke min mann å møte venninner selv om jeg ikke liker det. Det er opp til han.

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde full tillit jeg til han gikk for langt med de fleste.

Og det ville ikke skjedd hvis du holdt mannen i kortere bånd mener du? Eller tror du kanskje han bare er en drittsekk? 

Anonymkode: eb922...560

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og det ville ikke skjedd hvis du holdt mannen i kortere bånd mener du? Eller tror du kanskje han bare er en drittsekk? 

Anonymkode: eb922...560

Selvfølgelig var han en drittsekk. Men synes du det er koselig at mannen går ut med ei dame han skryter opp i skyene? 

Skrevet
57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skrev at jeg gjør ikke, fordi jeg har virkelig ikke det behovet.

Min mann har jobbet i utelivet mange år, tro meg mye som skjer der.

Nekter ikke min mann å møte venninner selv om jeg ikke liker det. Det er opp til han.

Har du ikke behov for venner? Litt selvstendighet? Liker du bare de samme folka som mannen din? Tror du mannen din kaster seg over venninnene sine? 

Skrevet
2 timer siden, sug lut skrev:

Selvsagt er flørting greit, det er normal oppførsel. Gå ut med andre er selvfølgelig ikke noe problem. Eller dele hytte, eller andre tåpelige ikkeproblemstillinger som dukker opp her inne.

Nei, flørting er ikke normal oppførsel. Du vet, det går an å snakke med menn uten å flørte, ikke sant? Hvis man flørter med alle menn man omgås, fremstår man kun som desperat og patetisk. Det er heller ikke normalt å date andre når man er i et forhold heller. Det kan hende slik passer for dere perfekt, men NORMALT er det virkelig ikke. 

Anonymkode: 50f85...309

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...