Gå til innhold

April 2018


1-2-3 <3

Anbefalte innlegg

44 minutter siden, Sunshine87 skrev:

Jeg har og foreløpig termin 13.april, og fikk cb digital som viste 1-2 uker i dag! :)

 

Å så gøy, da er vi helt likt❤ gratulerer😍

Anonymkode: 20860...3ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

🤸🤸 vi har ønsket å bli gravid siden rett før jul, men det går vist seg å vere vanskelig da min mann jobber til sjøs, og tilfeldigvis har vert borte hver gang jeg har hatt el😑 et par ganger vert avreise rett før/rett etter så har jo håpet men det skulle altså en lang sommerferie til før at det endelig klaffet🤗 håper bare det varer nå, har tidligere hatt to kjemiske (uplanlagt). 

Hva med dere?😊 blir jo så gira, får ikke nok av tanken😅

Anonymkode: 20860...3ad

Vi ble jo gravide på akkurat samme tid i fjor. Hadde termin 26.03.17. Mistet i oktober. Etter det har vi vært mye frem og tilbake på om vi ville prøve igjen. Vi bestemte oss for å prøve, for så å ombestemme oss forrige mnd😆 Jeg ble så skuffet og opphengt i tester. Etter hver negative test ville jeg ikke mer.. Men da klaffet det selvsagt ❤️❤️ Og det er vi super glad for. Har vel prøvd like lenge som dere sikkert :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sunshine87 skrev:

Jeg har og foreløpig termin 13.april, og fikk cb digital som viste 1-2 uker i dag! :)

 

Gratulerer :) det er kjekt å ha folk her inne som går igjennom det samme som meg :) gøy at det kommer flere og flere 😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, 1-2-3 <3 skrev:

Barna er snart 8 og 3 år gamle. Ja, det er ikke lett å holde skjult. Samtidig er man jo kry som en hane og vil fortelle alle ❤️

Nei, det er virkelig ikke det. 😅 Som at man bare vil rope det ut! Så får vi se hvor lenge vi klarer å holde oss 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere noen symptomer nå? Har slitt med halsbrann den siste uka, og litt småkvalme innimellom. Syns det var vel tidlig med halsbrann når jeg knapt er 4 uker😑 mulig det er tilfeldig🤔

Anonymkode: 20860...3ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har dere noen symptomer nå? Har slitt med halsbrann den siste uka, og litt småkvalme innimellom. Syns det var vel tidlig med halsbrann når jeg knapt er 4 uker😑 mulig det er tilfeldig🤔

Anonymkode: 20860...3ad

Hehe :) det var pga halsbrann jeg mistenkte at jeg var gravid 😆 Nå er jeg 6 uker og det har roet seg en del ☺️ Hormoner derimot er en annen sak😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha min første i april :) Hvis alt går bra vel og merke! Har absolutt ingen symptomer, så jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt. I tillegg har jeg hatt en del blødninger, så jeg er veldig nervøs. Gynekologen trodde uansett at det bare var slimhinnene som blødde, så jeg håper hun har rett. Får svar på HCG-prøve på mandag. Er så spent!! Klarer nesten ikke å tenke på noe annet. 

Jeg bor i Bergen:) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, mlini skrev:

Jeg skal ha min første i april :) Hvis alt går bra vel og merke! Har absolutt ingen symptomer, så jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt. I tillegg har jeg hatt en del blødninger, så jeg er veldig nervøs. Gynekologen trodde uansett at det bare var slimhinnene som blødde, så jeg håper hun har rett. Får svar på HCG-prøve på mandag. Er så spent!! Klarer nesten ikke å tenke på noe annet. 

Jeg bor i Bergen:) 

 

Gratulerer så mye ❤️👏🏻 Har heller ingen symptomer. Hvor langt er du påvei? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Pinkie skrev:

Gratulerer så mye ❤️👏🏻 Har heller ingen symptomer. Hvor langt er du påvei? 😊

Takk, det samme :) Hvis jeg regner fra siste mens er jeg 5+5, men jeg har ganske lang syklus, så jeg kan nok trekke fra en uke! Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iik! Hører visst til her eg også;) positive tester siden søndag:) Dette blir vår nr 4 (!) Litt sånn uplanlagt, men veldig velkommen;) søskena her blir da 11, 9 og 5 år når minstemann kommer rundt 10.april:)

Endret av Hildeks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mlini skrev:

Takk, det samme :) Hvis jeg regner fra siste mens er jeg 5+5, men jeg har ganske lang syklus, så jeg kan nok trekke fra en uke! Hva med deg?

Akkurat samme som deg faktisk; 5+5 her og 😉 Men er veldig usikker på syklus, hadde akkurat tatt ut p-staven. Så den blir nok garantert forflyttet på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hildeks skrev:

Iik! Hører visst til her eg også;) positive tester siden søndag:) Dette blir vår nr 4 (!) Litt sånn uplanlagt, men veldig velkommen;) søskena her blir da 11, 9 og 5 år når minstemann kommer rundt 10.april:)

Wow, gratulerer 😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Hildeks skrev:

Iik! Hører visst til her eg også;) positive tester siden søndag:) Dette blir vår nr 4 (!) Litt sånn uplanlagt, men veldig velkommen;) søskena her blir da 11, 9 og 5 år når minstemann kommer rundt 10.april:)

Gratulerer❤ når har du termin?

Anonymkode: 20860...3ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gratulerer❤ når har du termin?

Anonymkode: 20860...3ad

Takk ❤ Foreløpig 10.april 😀 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom kvalmen gitt! Som kastet på meg i dag 😩 trøster meg med at det er et godt tegn! Foruten det så har puppene allerede vokst MYE 🙈 trodde ikke det var mulig ;)

Og masse murringer og vondt i ryggen.  

Har en gutt på 8 år fra før, men da hadde jeg ikke noen kvalme som er verdt og nevne iallefall, og heller ingen vondter.

Hva med dere? Symptomer? 

Jeg har bestilt tidlig UL 31. August. Spennende! 

Flere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Caity<3 skrev:

Da kom kvalmen gitt! Som kastet på meg i dag 😩 trøster meg med at det er et godt tegn! Foruten det så har puppene allerede vokst MYE 🙈 trodde ikke det var mulig ;)

Og masse murringer og vondt i ryggen.  

Har en gutt på 8 år fra før, men da hadde jeg ikke noen kvalme som er verdt og nevne iallefall, og heller ingen vondter.

Hva med dere? Symptomer? 

Jeg har bestilt tidlig UL 31. August. Spennende! 

Flere? 

Hvor langt er du på vei da? :) Sikkert deilig å kjenne noen tegn, selv om det er pyton å være kvalm. Jeg kjenner fremdeles ingenting, er 5+3. Men idag fikk jeg endelig svar på HCG-prøvene, som viste at utviklingen gikk riktig vei 😊 Føles helt uvirkelig! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, mlini skrev:

Hvor langt er du på vei da? :) Sikkert deilig å kjenne noen tegn, selv om det er pyton å være kvalm. Jeg kjenner fremdeles ingenting, er 5+3. Men idag fikk jeg endelig svar på HCG-prøvene, som viste at utviklingen gikk riktig vei 😊 Føles helt uvirkelig! 

 

Jeg er i følge siste mens 5+2 så ganske tidlig.. 

(glemte å sitere) ;) 

Masse gratulerer til deg! 

Man er jo ganske så nervøs så tidlig 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere kjøpt noe enda? Jeg har så lyst. Bare en pitteliten ting, for å gjøre det litt mer "virkelig".

men vet ikke om jeg tørr 🙈 Gammel overtro og bare tull kanskje? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Caity<3 skrev:

Har dere kjøpt noe enda? Jeg har så lyst. Bare en pitteliten ting, for å gjøre det litt mer "virkelig".

men vet ikke om jeg tørr 🙈 Gammel overtro og bare tull kanskje? 

Har lagt sånn  ca myyye i "handlekurven", men ikke kjøpt noe enda.. er vel kanskje litt tidlig enda tenker jeg☺ Men så snart jeg har vert på første kontroll og fått forhåpentligvis høre hjerteslag, daa må jeg kjøpe noe lite☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Caity<3 skrev:

Da kom kvalmen gitt! Som kastet på meg i dag 😩 trøster meg med at det er et godt tegn! Foruten det så har puppene allerede vokst MYE 🙈 trodde ikke det var mulig ;)

Og masse murringer og vondt i ryggen.  

Har en gutt på 8 år fra før, men da hadde jeg ikke noen kvalme som er verdt og nevne iallefall, og heller ingen vondter.

Hva med dere? Symptomer? 

Jeg har bestilt tidlig UL 31. August. Spennende! 

Flere? 

Hvor langt er du på vei? 

Vurderer selv å bestille ul , har en time på hånd 29 august. I følge mens er jeg 7+2, men hadde el slim også to uker etter forventet  og positiv test ca 2 uker etter dette, så veldig usikker på om jeg er 5+2 eller 7+2 🤔

Vil egentlig helst ha kl rundt uke 12 for å sjekke at babyen er frisk🤔🤔

Anonymkode: 20860...3ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Fant ut i går at jeg er gravid, og har da ramlet inn her😊 iflg. div kalkulatorer skal jeg ha termin 21. april og er 3+6 uker på vei. Altså veldig lite, men er optimistisk! Hvor er alle fra? 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...