Gå til innhold

Mannen mener jeg er alkis


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde jeg vært deg, HI, så ville jeg spurt hva som egentlig var mannens problem. Hvorfor ble han sur? Hva er det han ikke forteller deg?

Med det alkoholforbruket du har akkurat i ferien så er det jo ikke noe alkoholmisbruk. Hvis du endrer deg mye når du drikker alkohol (det er jo noen som gjør det etter bare et glass), da kan det likevel være et problem for omgivelsene dine. Er det slik så må mannen din i så fall fortelle deg det. Men å kalle deg alkis for et alkoholforbruk som er mindre enn når han selv drikker, det blir bare pussig.

Spør ham hva problemet er.

Anonymkode: 4edbd...049

Videoannonse
Annonse
Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

😂 Er det som hos deg hver dag? Det er det iallfall ikke her!!

Anonymkode: f2226...05b

Er det SOL hver dag skulle det stå

Anonymkode: f2226...05b

Skrevet

Uansett.. Ferien er over neste uke, får gå på avrusning da😂

Anonymkode: f2226...05b

Skrevet

Leste et sted at det du snakker om kalles et alkoholproblem ikke alkoholavhengighet som alkis er. Hvis noen andre har et problem med ditt alkoholforbruk er det jo et alkoholproblem. Men det betyr jo ikke at du er alkoholiker og avhengig. 

 

Anonymkode: 8945e...74a

Gjest Antarctica
Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Spiser man sjokolade hver dag blir man som regel fet og ulekker. Drikker man alkohol hver dag er man på god vei til å bli alkis. 

Anonymkode: 46259...d89

Ring franskmennene og si det. De trenger nok den infoen fra en norsk grinebiter.

Gjest Antarctica
Skrevet
3 timer siden, Darwinia:-) skrev:

Fet og ulekker av én rute sjokolade😂😁😄 Hva slags sjokolade er det? Skjønner jo nå hvorfor du mener et glass vin i ferien er alkoholisme.

Det er enten av eller på, vøtt. Slike holdninger gjør at jeg tenker: hvis hun sliter med flass, vil hun sikkert si at halshogging er eneste probate kur mot det! 

Skrevet

Hvis det ikke var en spøk, høres mannen noget furten ut... Men drikker du hver dag så ungene ser det? Det synes jeg er unødvendig. 

Anonymkode: 69688...c0a

Skrevet

Jeg hadde tatt ett glass ekstra på pur f 

Anonymkode: 89309...e6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...