Anonym bruker Skrevet 25. juli 2017 #1 Skrevet 25. juli 2017 I sommer har jeg tatt en pils i sola noen dager, og fredag-mandag drakk jeg en flaske vin. Altså en flaske fordelt på de dagene. Nå ville jeg ta meg et glass vin igjen, og han bare himler med øynene og kaller meg alkis. Jeg har ferie og det er sol. Elsker en vin/øl i sola! Ellers i året drikker jeg sjelden. Drikker aldri mer enn et glas når jeg drikker hjemme og ungene er hjemme. Jeg vet jo svaret på dette selv, men kanskje jeg kan vise svarene til ham (hvis dere ikke syns jeg er alkis også da) Han drikker jo med meg ofte, det er kun når han ikke har lyst på selv jeg visstnok er alkis. Han drikker ofte 2-3 flasker øl også. Anonymkode: f2226...05b
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2017 #2 Skrevet 25. juli 2017 Han sa ikke det for å erte deg da ? Jeg hadde svart:" Ja, på sommern er jeg alkis!" Anonymkode: 89309...e6a
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2017 #3 Skrevet 25. juli 2017 Tror ikke du trenger AA-møter med det første nei 😂😂 mannen din fremstår som kjip og furten. Anonymkode: ef389...ffa
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2017 #4 Skrevet 25. juli 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han sa ikke det for å erte deg da ? Jeg hadde svart:" Ja, på sommern er jeg alkis!" Anonymkode: 89309...e6a Nei, det gjorde han ikke. Han var ret tog slett sur, og fortsatte å være sur resten av kvelden. Anonymkode: f2226...05b
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2017 #5 Skrevet 25. juli 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Tror ikke du trenger AA-møter med det første nei 😂😂 mannen din fremstår som kjip og furten. Anonymkode: ef389...ffa Det kan man si ja Anonymkode: f2226...05b
Gjest Darwinia:-) Skrevet 25. juli 2017 #6 Skrevet 25. juli 2017 For en barnslig mann. Herregud, så turn-off!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2017 #7 Skrevet 25. juli 2017 Men mååå du drikke hele tiden da? Anonymkode: 46259...d89
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2017 #8 Skrevet 25. juli 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Men mååå du drikke hele tiden da? Anonymkode: 46259...d89 Nei, de må jeg ikke! Men jeg liker å ta meg et glass i sola. Jeg er jo voksen, jeg blir ikke full og stopper alltid etter et glass. Så jeg ser ikke helt problemet. Anonymkode: f2226...05b
Gjest Antarctica Skrevet 25. juli 2017 #10 Skrevet 25. juli 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men mååå du drikke hele tiden da? Anonymkode: 46259...d89 Mååååå du la det være hele tiden da? For da er det jo du som er alkisen. Krampaktig tørrlagt...
the amazing spidermamma Skrevet 25. juli 2017 #11 Skrevet 25. juli 2017 Han overdriver, og du er selvsagt ikke alkis.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2017 #12 Skrevet 25. juli 2017 Lord... Er han alltid sånn? Bare sånn han gjør det som er rett??? Anonymkode: 67091...32e
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2017 #13 Skrevet 25. juli 2017 25 minutter siden, Pashla skrev: Mååååå du la det være hele tiden da? For da er det jo du som er alkisen. Krampaktig tørrlagt... Har aldri måttet drikke alkohol titt og ofte for å kose meg heldigvis. Så de hadde vært stusselige greier å tørrlegge. Er vel heller du som er litt over på den fuktige siden og på grensen til alkis.... Etter som du har så behov for å påpeke at jeg har vært alkis. På seg selv kjenner man andre. Anonymkode: 46259...d89
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2017 #14 Skrevet 25. juli 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Har aldri måttet drikke alkohol titt og ofte for å kose meg heldigvis. Så de hadde vært stusselige greier å tørrlegge. Er vel heller du som er litt over på den fuktige siden og på grensen til alkis.... Etter som du har så behov for å påpeke at jeg har vært alkis. På seg selv kjenner man andre. Anonymkode: 46259...d89 Har du et problem med at andre har et normalt forhold til alkohol? Anonymkode: 67091...32e
Gjest Antarctica Skrevet 25. juli 2017 #15 Skrevet 25. juli 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Har aldri måttet drikke alkohol titt og ofte for å kose meg heldigvis. Så de hadde vært stusselige greier å tørrlegge. Er vel heller du som er litt over på den fuktige siden og på grensen til alkis.... Etter som du har så behov for å påpeke at jeg har vært alkis. På seg selv kjenner man andre. Anonymkode: 46259...d89 På seg selv kjenner man ingen andre. Og selv om andre liker øl og vin, så mååååå de ikke drikke det. Det er kun DU her som ikke ser forskjell på å like noe og på å måtte ha det. Hvis du sliter med sånne grenseoppganger, skjønner jeg at du er bekymra. Sikkert mest for din egen atferd. Der er jo ikke noen avstand fra å like ting til å være avhengig av dem, i ditt verdensbilde? Så sikkert tryggest å holde seg helt unna. Bra valg.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2017 #16 Skrevet 25. juli 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Har du et problem med at andre har et normalt forhold til alkohol? Anonymkode: 67091...32e Neida. Men har lest så mye forskning på området at jeg aldri drikker i nærheten av barn. De har rett til å ikke se foreldre drikke flere dager i uka. Jeg ønsker ikke barn som begynner å eksperimentere med alkohol i 13 års alderen fordi de har opplevd at det er så "normalt" å drikke. Anonymkode: 46259...d89
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2017 #17 Skrevet 25. juli 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Neida. Men har lest så mye forskning på området at jeg aldri drikker i nærheten av barn. De har rett til å ikke se foreldre drikke flere dager i uka. Jeg ønsker ikke barn som begynner å eksperimentere med alkohol i 13 års alderen fordi de har opplevd at det er så "normalt" å drikke. Anonymkode: 46259...d89 Jøss... Hva i alle dager har det med saken å gjøre???????? 🤔 Anonymkode: 67091...32e
Gjest Darwinia:-) Skrevet 25. juli 2017 #18 Skrevet 25. juli 2017 28 minutter siden, Pashla skrev: Mååååå du la det være hele tiden da? For da er det jo du som er alkisen. Krampaktig tørrlagt... Ah, du kom meg i forkjøpet😁 Hvorfor "Mååå" alltid avholdsfolk redusere bruk av alkohol til misbruk? Hvis jeg spiser en rute sjokolade HVER ENESTE kveld, er jeg da avhengig? "Mååå" jeg ha den sjokoladebiten eller kan det tenkes at jeg fint hadde klart meg uten; jeg ser bare ingen god grunn til å la være. Samme med alkohol: helt greit å kose seg med ett glass vin på kvelden når man er på ferie.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2017 #19 Skrevet 25. juli 2017 Jeg er solskinnsalkis. Sier det selv. Tar gjerne et glass musserende en solskinnsdag. Og kan fint gjøre det en hel uke på ferie. Det er noe med sola som gjør at jeg får lyst på det ene glasset. Siden jeg ikke klarer å motstå det så er jeg en alkis. 😊 Fra August til mai drikker jeg faktisk ikke alkohol. 😊 Anonymkode: 5e9e6...f76
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2017 #20 Skrevet 25. juli 2017 24 minutter siden, Darwinia:-) skrev: Ah, du kom meg i forkjøpet😁 Hvorfor "Mååå" alltid avholdsfolk redusere bruk av alkohol til misbruk? Hvis jeg spiser en rute sjokolade HVER ENESTE kveld, er jeg da avhengig? "Mååå" jeg ha den sjokoladebiten eller kan det tenkes at jeg fint hadde klart meg uten; jeg ser bare ingen god grunn til å la være. Samme med alkohol: helt greit å kose seg med ett glass vin på kvelden når man er på ferie. Spiser man sjokolade hver dag blir man som regel fet og ulekker. Drikker man alkohol hver dag er man på god vei til å bli alkis. Anonymkode: 46259...d89
SuperFries Skrevet 25. juli 2017 #21 Skrevet 25. juli 2017 Jeg har nå drukket litt vin eller cider hver dag i straks 2,5 uke. Fordi jeg har hatt ferie i 2,5 uke. Når jeg starter jobb igjen, slutter jeg å være sommer-alkis 😀
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2017 #22 Skrevet 25. juli 2017 37 minutes ago, Anonym bruker said: Spiser man sjokolade hver dag blir man som regel fet og ulekker. Drikker man alkohol hver dag er man på god vei til å bli alkis. Anonymkode: 46259...d89 Kan fint spise 3-4 biter sjokolade uten å bli dundre og drikke noen glass i sommerferien uten å bli alkis. Anonymkode: 52c8e...430
Gjest Darwinia:-) Skrevet 25. juli 2017 #23 Skrevet 25. juli 2017 (endret) 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Spiser man sjokolade hver dag blir man som regel fet og ulekker. Drikker man alkohol hver dag er man på god vei til å bli alkis. Anonymkode: 46259...d89 Fet og ulekker av én rute sjokolade😂😁😄 Hva slags sjokolade er det? Skjønner jo nå hvorfor du mener et glass vin i ferien er alkoholisme. Endret 25. juli 2017 av Darwinia:-)
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2017 #24 Skrevet 25. juli 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Spiser man sjokolade hver dag blir man som regel fet og ulekker. Drikker man alkohol hver dag er man på god vei til å bli alkis. Anonymkode: 46259...d89 😂 Er det som hos deg hver dag? Det er det iallfall ikke her!! Anonymkode: f2226...05b
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2017 #25 Skrevet 25. juli 2017 41 minutter siden, Darwinia:-) skrev: Fet og ulekker av én rute sjokolade😂😁😄 Hva slags sjokolade er det? Skjønner jo nå hvorfor du mener et glass vin i ferien er alkoholisme. Hun sa jo ingenting om størrelsen på den ruten, mulig hun har enorme sjokoladeruter Anonymkode: 4edbd...049
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå