Anonym bruker Skrevet 21. juli 2017 #1 Skrevet 21. juli 2017 Eller jeg blir det men ikke mye.. Før så ble jeg skikkelig brun, da mener jeg skikkelig men nå så vidt.. Jeg soler og soler meg men blir ikke brunere. Hva kanha skjedd? Anonymkode: 4b152...5cc
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2017 #2 Skrevet 21. juli 2017 Kanskje du ikke var flink til å smøre deg før, men at du nå er voksen, opplyst og beskytter huden din med riktig solfaktor? Anonymkode: 08bc5...46e
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2017 #3 Skrevet 21. juli 2017 Det synes ikke på mine bein at jeg har vært i sola. Ikke i Syden heller. Frustrende når jeg ikke dekker til beina og er like nøye med smøring i dag som da jeg var barn. Armene mine blir veldig brune, så ansiktet og brystkassa og øvre del av ryggen. Magen får en antydning til farge. Men beina er like lakenhvite som om de aldri har sett sol. Da jeg passerte 18 år slutta beina å bli brune. Anonymkode: 94e5e...8fb
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2017 #4 Skrevet 21. juli 2017 Jeg har det samme problemet. I år derimot, var det sol og varmt før sneen forsvant her, og jeg gikk på ski med bare legger i sola. Da fikk leggene mine farge, og jeg har klart å spe på litt farge i løpet av sommeren også. Nå er jeg gravid også, og har inntrykk av at jeg blir lettere brun når jeg er gravid, sist gang jeg husker å ha vært brun er sist jeg gikk gravid på sommeren. Det er noen år siden, så er slett ikke hvert år jeg klarer å bli brun. håper jeg er kjempebrun før sommeren er over, selv om jeg tviler på det Anonymkode: 0fa3f...59e
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2017 #5 Skrevet 21. juli 2017 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kanskje du ikke var flink til å smøre deg før, men at du nå er voksen, opplyst og beskytter huden din med riktig solfaktor? Anonymkode: 08bc5...46e Er du alltid så kjedelig og belærende? Anonymkode: 6fae2...a26
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2017 #6 Skrevet 21. juli 2017 Jeg har det samme, har problemer med kobber, trolig en mangel. Kobbermangel kan gjøre det vanskelig for kroppen å danne melanin. Men du må ikke begynne å ta kobber uten å vite at du har en reell mangel! For mye kobber kan nemlig være giftig. Jeg har fått bittelitt farge i år, men lite mtp. hvor mange timer jeg har vært i solen. Har ikke en gang brukt solkrem, for uten solkrem blir jeg ikke brent, med solkrem blir jeg brent. Har gitt opp å forstå den kroppen min. Anonymkode: 9fb23...fb1
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2017 #7 Skrevet 21. juli 2017 http://www.klikk.no/forum/foreldre/topic/144322620-d-vitamin-mangel-og-brunfarge/#comment-148452882 Anonymkode: ed233...2d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå