Gå til innhold

Hvor ofte drikker du alkohol?

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, *Miss Marple* skrev:

Drikker vel alkohol i snitt 2-3 ganger i mnd. Som regel kun et glass og aldri full. 

Jeg trenger det absolutt ikke for å kose meg, men noen ganger er det godt. På lik linje med kake og brus (som dessverre nytes altfor ofte). 

Det er mye man ikke trenger, men som likevel er godt. Hvorfor så redd for et glass eller to? Klarer du ikke stoppe, kanskje?

Eller at man rett og slett ikke liker det?  

Anonymkode: 713bb...a86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var ute på byen med jobben for noen helger siden, gangen før det er over 3 år siden. 

Anonymkode: ae206...565

Skrevet

Vi er veldig sosiale og på middag hos oss eller hos andre blir det alltid servert alkohol. Blir 2-3 ganger i uka. Ikke noe fyll. Er litt opptatt av rødvin og rosevin og passer på at den passer godt til maten som lages. Har en fin samling i vinskapet. Det er mye fin kultur i vin uten at vi må pumpes på akutten. Besøker vingårder og drar på vinsmaking. 

Anonymkode: 3ab9b...769

Skrevet

Drikker kanskje et halvt glass vin hvert tredje år eller noe slikt, liker ikke så godt følelsen av å være brisen. Jeg føler ikke noe behov for alkohol og jeg koser meg vel så mye med brus eller kaffe. Det er selskapet som avgjør om jeg hygger meg, ikke hva jeg har i glasset.

Anonymkode: bd271...2df

Skrevet

Aldri :-)

Anonymkode: 2e439...ed6

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Eller at man rett og slett ikke liker det?  

Selvsagt, men da er det vel ikke noe tema? Her var det snakk om å kose seg med alkohol, og det regner jeg virkelig med at de som ikke liker det gjør. 

Skrevet
8 minutter siden, *Miss Marple* skrev:

Selvsagt, men da er det vel ikke noe tema? Her var det snakk om å kose seg med alkohol, og det regner jeg virkelig med at de som ikke liker det gjør. 

Les den siste setningen som en gang til... for mye vin? :)

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

*setningen din 

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nope, ingen vin i dag. 

Les setningen din en gang til, du 😂 for lite vin? 

Skrevet

Når jeg har lyst på vin :) Nå på sommeren går det i Riesling, Rosè eller prosecco. Drikker ikke vin bare for å drikke alkohol, det skal være god vin som passer til maten eller anledningen. Livet er for kort til å kaste bort på dårlig vin! Hvis vinen ikke er god settes den bort til matlaging eller kastes. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...