Gå til innhold

Hvor ofte drikker du alkohol?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger du egentlig det for å kose deg? Hva med et kakestykke eller en god brus? Skremmende at alkohol har blitt så veldig trendy 

 

Anonymkode: f6898...b35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trenger det ikke nei. 

Jeg drikker alkohol hver uke, som oftest flere ganger. Det kan være alt fra et glass vin en tirsdag, et par øl med mannen lørdags kveld eller en skikkelig fest med venninner (sistnevnte er dog veldig sjelden).

Nå i ferien er det stort sett noe hver dag. Ikke noe fyllafest uten barnevakt selvsagt. 

Anonymkode: 9dda7...934

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg trenger det ikke nei. 

Jeg drikker alkohol hver uke, som oftest flere ganger. Det kan være alt fra et glass vin en tirsdag, et par øl med mannen lørdags kveld eller en skikkelig fest med venninner (sistnevnte er dog veldig sjelden).

Nå i ferien er det stort sett noe hver dag. Ikke noe fyllafest uten barnevakt selvsagt. 

Anonymkode: 9dda7...934

Samme her! 

Anonymkode: 383a5...c92

Skrevet

Jeg har drukket tett mer eller mindre de 2 siste årene, langt langt forbi kose seg stadiet. Men nå har jeg ikke drukket på 2 uker :)

Anonymkode: 8c81e...52c

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg trenger det ikke nei. 

Jeg drikker alkohol hver uke, som oftest flere ganger. Det kan være alt fra et glass vin en tirsdag, et par øl med mannen lørdags kveld eller en skikkelig fest med venninner (sistnevnte er dog veldig sjelden).

Nå i ferien er det stort sett noe hver dag. Ikke noe fyllafest uten barnevakt selvsagt. 

Anonymkode: 9dda7...934

Ganske så likt ja. 

Anonymkode: 4e678...de0

Skrevet

Hver dag i sommer. Ellers i året ca 2-3 ganger i måneden. Aldri mer enn to glass hver gang. Brus liker jeg ikke og kake er da ikke noe sunnere eller bedre enn alkohol. 

Anonymkode: 347fe...02b

Skrevet

Drikker litt de helgene ungene er hos faren. 

Anonymkode: 29077...66c

Skrevet

Et glass vin, kanskje halvannet pr kveld nå i ferien. Utenom ferie blir det kanskje tre glass tilsammen pr uke. Er glad i rødvin, drikker av og til øl om sommeren, og litt akevitt rundt jul. Ja, jeg forbruker litt alkohol, men det finnes ikke problem å la være. 

Anonymkode: 47c35...37e

Skrevet

Trendy? Er vel ikke noe mere trendy nå enn før? Tenker du på snapsbildene ? Har fått med meg at IPA og brygging av øl har blitt mere populært bare. 

Jeg drikker 2 ganger i året. Da blir jeg full og har det gøy sammen med en venninne 😊 Jeg drikker ikke ellers. 

Anonymkode: 02e97...5e7

Skrevet

Nå i sommer så å si hver dag.(som regel en øl eller ett glass vin). Når det er sammenkomster og feiringer i noen helgener blir det en hel del mer. 

Ellers i året vil jeg tippe ca 3 ganger i uken(kan så være ett glass rødvin til onsdag til lammelår etc, og/eller når det er helg) 

Synes vin er kjempegodt☺️

Anonymkode: 8b793...5bf

Skrevet

Så ofte jeg kan og har lyst 😀

Gjest Antarctica
Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Trenger du egentlig det for å kose deg? Hva med et kakestykke eller en god brus? Skremmende at alkohol har blitt så veldig trendy 

 

Anonymkode: f6898...b35

Trenger du egentlig sukker for å kose deg? Skremmende at det er blitt så allestedsnærværende.

 

 

Skrevet

Stakkars unger. 

Anonymkode: 1232b...d3f

Skrevet

Jeg drikker mellom 5 og 10 ganger i året. Drikker på fest 1-3 ganger. Da blir jeg som regel full. Ellers er det snakk om 1-3 cider. Trenger det ikke for å kose meg, men slår meg helt løs da 😜 

Går på lavkarbo så kaker og sukker blir det veldig lite av. Lager noen ganger noe jeg kan spise til selskap og høytider. 

Drikker pepsi max hver dag i store mengder. Helt avhengig. Det trenger jeg for å kose meg 😁😁 

 

Skrevet

Er totalavhold, trenger ikke alkohol for å kose meg. 

Anonymkode: 713bb...a86

Skrevet

Drikker vel alkohol i snitt 2-3 ganger i mnd. Som regel kun et glass og aldri full. 

Jeg trenger det absolutt ikke for å kose meg, men noen ganger er det godt. På lik linje med kake og brus (som dessverre nytes altfor ofte). 

Det er mye man ikke trenger, men som likevel er godt. Hvorfor så redd for et glass eller to? Klarer du ikke stoppe, kanskje?

Skrevet

Hele dagen hver dag hele året.

HI, er du tretten?

Skrevet

Drikker alkohol 3-9 ganger i året. Har aldri fått noen vane for å smådrikke/ta ett glass. 

Skrevet

1-2 ganger i året. Jeg liker vin og synes det er ålreit å kunne ta en glass eller to til maten f.eks. Men er mye alene og da drikker jeg ikke alkohol. Alt med måte sier nå jeg.

Anonymkode: 738e0...0ce

Gjest Antarctica
Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

1-2 ganger i året. Jeg liker vin og synes det er ålreit å kunne ta en glass eller to til maten f.eks. Men er mye alene og da drikker jeg ikke alkohol. Alt med måte sier nå jeg.

Anonymkode: 738e0...0ce

Syns du 1-2 ganger i året er eksempel på måtehold?

Skrevet

Sikkert 4-5 år siden sist jeg smakte alkohol og rundt 17-18 år siden sist jeg var beruset 

Men jeg er vel ganske unormal da.. 

Anonymkode: 432c5...b7c

Skrevet
34 minutter siden, sug lut skrev:

Hele dagen hver dag hele året.

HI, er du tretten?

Hun er sikkert ikke det, men jeg begynner å lure på om du er. Slapp av, noen vil sikkert gi likes på innleggene dine, uten at du trenger å gjøre deg til hele tiden :)

Anonymkode: 713bb...a86

Skrevet

Et par ganger i året. Koser meg mye mer med sjokolade :P

Anonymkode: 9ab69...539

Skrevet

Drikker 2-4 i uka vanligvis. 

Det samme nå i ferien. 

Trenger alkohol for å kose meg? Trenger sukker for å kose meg? Trenger mat for å kose meg?

Trenger ikke noe som helst for å kose meg, men forstår i grunn ikke hva problemet er. Kan du forklare meg?

Anonymkode: 05f9f...62f

Skrevet

Jeg drikker aldri et glass til maten, eller til kos på terassen. Jeg drikker aldri en øl på brygga fordi det er så jevt. Jeg drikker på fest og da drikker jeg meg stort sett småfull. Om det er en eller to ganger i mnd eller en gang hver tredje mnd varierer. 

Anonymkode: 07391...c45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...