Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #1 Skrevet 17. juli 2017 Trenger du egentlig det for å kose deg? Hva med et kakestykke eller en god brus? Skremmende at alkohol har blitt så veldig trendy Anonymkode: f6898...b35
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #2 Skrevet 17. juli 2017 Jeg trenger det ikke nei. Jeg drikker alkohol hver uke, som oftest flere ganger. Det kan være alt fra et glass vin en tirsdag, et par øl med mannen lørdags kveld eller en skikkelig fest med venninner (sistnevnte er dog veldig sjelden). Nå i ferien er det stort sett noe hver dag. Ikke noe fyllafest uten barnevakt selvsagt. Anonymkode: 9dda7...934
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #3 Skrevet 17. juli 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg trenger det ikke nei. Jeg drikker alkohol hver uke, som oftest flere ganger. Det kan være alt fra et glass vin en tirsdag, et par øl med mannen lørdags kveld eller en skikkelig fest med venninner (sistnevnte er dog veldig sjelden). Nå i ferien er det stort sett noe hver dag. Ikke noe fyllafest uten barnevakt selvsagt. Anonymkode: 9dda7...934 Samme her! Anonymkode: 383a5...c92
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #4 Skrevet 17. juli 2017 Jeg har drukket tett mer eller mindre de 2 siste årene, langt langt forbi kose seg stadiet. Men nå har jeg ikke drukket på 2 uker Anonymkode: 8c81e...52c
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #5 Skrevet 17. juli 2017 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg trenger det ikke nei. Jeg drikker alkohol hver uke, som oftest flere ganger. Det kan være alt fra et glass vin en tirsdag, et par øl med mannen lørdags kveld eller en skikkelig fest med venninner (sistnevnte er dog veldig sjelden). Nå i ferien er det stort sett noe hver dag. Ikke noe fyllafest uten barnevakt selvsagt. Anonymkode: 9dda7...934 Ganske så likt ja. Anonymkode: 4e678...de0
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #6 Skrevet 17. juli 2017 Hver dag i sommer. Ellers i året ca 2-3 ganger i måneden. Aldri mer enn to glass hver gang. Brus liker jeg ikke og kake er da ikke noe sunnere eller bedre enn alkohol. Anonymkode: 347fe...02b
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #7 Skrevet 17. juli 2017 Drikker litt de helgene ungene er hos faren. Anonymkode: 29077...66c
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #8 Skrevet 17. juli 2017 Et glass vin, kanskje halvannet pr kveld nå i ferien. Utenom ferie blir det kanskje tre glass tilsammen pr uke. Er glad i rødvin, drikker av og til øl om sommeren, og litt akevitt rundt jul. Ja, jeg forbruker litt alkohol, men det finnes ikke problem å la være. Anonymkode: 47c35...37e
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #9 Skrevet 17. juli 2017 Trendy? Er vel ikke noe mere trendy nå enn før? Tenker du på snapsbildene ? Har fått med meg at IPA og brygging av øl har blitt mere populært bare. Jeg drikker 2 ganger i året. Da blir jeg full og har det gøy sammen med en venninne 😊 Jeg drikker ikke ellers. Anonymkode: 02e97...5e7
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #10 Skrevet 17. juli 2017 Nå i sommer så å si hver dag.(som regel en øl eller ett glass vin). Når det er sammenkomster og feiringer i noen helgener blir det en hel del mer. Ellers i året vil jeg tippe ca 3 ganger i uken(kan så være ett glass rødvin til onsdag til lammelår etc, og/eller når det er helg) Synes vin er kjempegodt☺️ Anonymkode: 8b793...5bf
Gjest Antarctica Skrevet 17. juli 2017 #12 Skrevet 17. juli 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Trenger du egentlig det for å kose deg? Hva med et kakestykke eller en god brus? Skremmende at alkohol har blitt så veldig trendy Anonymkode: f6898...b35 Trenger du egentlig sukker for å kose deg? Skremmende at det er blitt så allestedsnærværende.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2017 #13 Skrevet 18. juli 2017 Stakkars unger. Anonymkode: 1232b...d3f
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. juli 2017 #14 Skrevet 18. juli 2017 Jeg drikker mellom 5 og 10 ganger i året. Drikker på fest 1-3 ganger. Da blir jeg som regel full. Ellers er det snakk om 1-3 cider. Trenger det ikke for å kose meg, men slår meg helt løs da 😜 Går på lavkarbo så kaker og sukker blir det veldig lite av. Lager noen ganger noe jeg kan spise til selskap og høytider. Drikker pepsi max hver dag i store mengder. Helt avhengig. Det trenger jeg for å kose meg 😁😁
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2017 #15 Skrevet 18. juli 2017 Er totalavhold, trenger ikke alkohol for å kose meg. Anonymkode: 713bb...a86
*Miss Marple* Skrevet 18. juli 2017 #16 Skrevet 18. juli 2017 Drikker vel alkohol i snitt 2-3 ganger i mnd. Som regel kun et glass og aldri full. Jeg trenger det absolutt ikke for å kose meg, men noen ganger er det godt. På lik linje med kake og brus (som dessverre nytes altfor ofte). Det er mye man ikke trenger, men som likevel er godt. Hvorfor så redd for et glass eller to? Klarer du ikke stoppe, kanskje?
sug lut Skrevet 18. juli 2017 #17 Skrevet 18. juli 2017 Hele dagen hver dag hele året. HI, er du tretten?
Lolitalolita Skrevet 18. juli 2017 #18 Skrevet 18. juli 2017 Drikker alkohol 3-9 ganger i året. Har aldri fått noen vane for å smådrikke/ta ett glass.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2017 #19 Skrevet 18. juli 2017 1-2 ganger i året. Jeg liker vin og synes det er ålreit å kunne ta en glass eller to til maten f.eks. Men er mye alene og da drikker jeg ikke alkohol. Alt med måte sier nå jeg. Anonymkode: 738e0...0ce
Gjest Antarctica Skrevet 18. juli 2017 #20 Skrevet 18. juli 2017 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: 1-2 ganger i året. Jeg liker vin og synes det er ålreit å kunne ta en glass eller to til maten f.eks. Men er mye alene og da drikker jeg ikke alkohol. Alt med måte sier nå jeg. Anonymkode: 738e0...0ce Syns du 1-2 ganger i året er eksempel på måtehold?
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2017 #21 Skrevet 18. juli 2017 Sikkert 4-5 år siden sist jeg smakte alkohol og rundt 17-18 år siden sist jeg var beruset Men jeg er vel ganske unormal da.. Anonymkode: 432c5...b7c
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2017 #22 Skrevet 18. juli 2017 34 minutter siden, sug lut skrev: Hele dagen hver dag hele året. HI, er du tretten? Hun er sikkert ikke det, men jeg begynner å lure på om du er. Slapp av, noen vil sikkert gi likes på innleggene dine, uten at du trenger å gjøre deg til hele tiden Anonymkode: 713bb...a86
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2017 #23 Skrevet 18. juli 2017 Et par ganger i året. Koser meg mye mer med sjokolade Anonymkode: 9ab69...539
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2017 #24 Skrevet 18. juli 2017 Drikker 2-4 i uka vanligvis. Det samme nå i ferien. Trenger alkohol for å kose meg? Trenger sukker for å kose meg? Trenger mat for å kose meg? Trenger ikke noe som helst for å kose meg, men forstår i grunn ikke hva problemet er. Kan du forklare meg? Anonymkode: 05f9f...62f
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2017 #25 Skrevet 18. juli 2017 Jeg drikker aldri et glass til maten, eller til kos på terassen. Jeg drikker aldri en øl på brygga fordi det er så jevt. Jeg drikker på fest og da drikker jeg meg stort sett småfull. Om det er en eller to ganger i mnd eller en gang hver tredje mnd varierer. Anonymkode: 07391...c45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå