Gå til innhold

Gutter i damegarderoben.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg observert gutt og mor i damegarderoben i badeland. Gutten må ha vært minst ti år. Det er ikke så greit som dere på DiB skal ha det til.

Det var noen jevnaldrende jenter der som fikk helt panikk. Prøvde febrilsk å dekke seg til og syntes åpenbart at dette ikke var greit.

Jegville heller ikke sette i gang og skifte. Ga beskjed i resepsjonen de sa at de hadde aldersgrense på 8 år og at moren hadde sagt at han var åtte. Tror ikke et sekund på at gutten bare var åtte. Moren var også fullt påkledd og skulle åpenbart ikke bade. En ting er at jeg som er voksen ikke syntes det var veldig kult. Reaksjonen til jentene var vond å se. 

Anonymkode: cc987...a49

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Da har jeg observert gutt og mor i damegarderoben i badeland. Gutten må ha vært minst ti år. Det er ikke så greit som dere på DiB skal ha det til.

Det var noen jevnaldrende jenter der som fikk helt panikk. Prøvde febrilsk å dekke seg til og syntes åpenbart at dette ikke var greit.

Jegville heller ikke sette i gang og skifte. Ga beskjed i resepsjonen de sa at de hadde aldersgrense på 8 år og at moren hadde sagt at han var åtte. Tror ikke et sekund på at gutten bare var åtte. Moren var også fullt påkledd og skulle åpenbart ikke bade. En ting er at jeg som er voksen ikke syntes det var veldig kult. Reaksjonen til jentene var vond å se. 

Vond faktisk. Du får det til å høres ut som jentene ble holdt av den fullt påkledde moren, mens gutten voldtok dem. 

Anonymkode: 8dd1c...b34

Skrevet

Here we go again! 

Anonymkode: a4c75...ec3

Skrevet

Jeg har barn i den alderen. Noen er store for alderen, noen er små. Det er veldig store forskjeller. Min åtte/niåring er mini. Hun er minst i klassen. Det er også min ti/elleveåring. Det er tredjeklassinger som er høyere enn femteklassinger. Slik er livet. 

Anonymkode: 18217...e2e

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Here we go again! 

Anonymkode: a4c75...ec3

Alle brukerne her inne synes jo at det er helt ok med gutter i damegarderoben og jenter i herregarderoben, og at nakenhet er kjempenaturlig. Vil bare få frem at jeg faktisk observerte noen som syntes det var skikkelig ubehaglig.

Skrevet

Jeg har barn i den alderen. Noen er store for alderen, noen er små. Det er veldig store forskjeller. Min åtte/niåring er mini. Hun er minst i klassen. Det er også min ti/elleveåring. Det er tredjeklassinger som er høyere enn femteklassinger. Slik er livet. 

Nå handler det om at en mor åpenbart juger på alderen til gutten og at småjenter (som faktisk har førsterett på å være i damegarderoben) kastes under bussen.

Skrevet

Nå handler det om at en mor åpenbart juger på alderen til gutten og at småjenter (som faktisk har førsterett på å være i damegarderoben) kastes under bussen.

Men hvordan vet du at gutten var 10 og ikke 8?

Anonymkode: 6101c...a27

Skrevet

Synes åtte år er temmelig for stort, jeg

Anonymkode: 41e33...608

Skrevet

Skjønner godt at du, og spesielt de jentene, syntes det var ekkelt!! Hadde ikke likt det selv!!

Anonymkode: 9a9f1...c13

Skrevet

Synes åtte år er temmelig for stort, jeg

Anonymkode: 41e33...608

Det synes jeg også. Jeg har ei jente på 7, og hun hadde syntes det var forferdelig hvis det hadde vært en gutt i garderoben! Ikke om han var 2-3 år, men større enn det hadde hun nok reagert ja!

Skrevet

Det kan da ikke være så vanskelig å ha en spesialgarderobe til foreldre med evneveike barn som ikke klarer å skifte på seg sjøl fra skolealder...?

Anonymkode: c3688...de8

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

På hvilken måte "kastes jentene under bussen"?

Anonymkode: 8dd1c...b34

Skrevet (endret)
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette må jo ha vært minst like grusomt for gutten! Min 10-åring hadde fått panikk hvis han hadde måttet skifte i damegarderoben .

Endret av Stinkerbelle
Skrevet

Vanlig aldersgrense i svømmehaller er 6 år. 

Skrevet
Akkurat nå, Stinkerbelle skrev:

Dette må jo ha vært minst like grusomt for gutten! Min 10-åring hadde fått panikk hvis han hadde måttet skifte i damegarderoben .

Fæl situasjon for alle parter. Hvis faren min hadde tatt meg med i herregarderoben da jeg var 8 år hadde jeg nektet!

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan vet DU at hun lyver? Jeg

kan ikke alltid se forskjellen, annet emna t jeg kjenner ungene og vet hvilken klasse barnet går i, om de går med eldste eller yngste. 

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan vet DU at hun lyver? Jeg

kan ikke alltid se forskjellen, annet emna t jeg kjenner ungene og vet hvilken klasse barnet går i, om de går med eldste eller yngste. 

Ungen var kjempestor!

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ungen var kjempestor!

Men du vet fremdeles ikke alder

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ungen var kjempestor!

Jeg er slank. Min venninne er kraftig overvektig. Vi er i midten av 30 årene begge to. 

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men du vet fremdeles ikke alder

Nei. Det vet jeg ikke. Jeg vet imidlertid at vi (jeg, jentene og et lar voksne damer til) som var  i garderoben syntes det var ekkelt. Det må da være nok. Han så ikke ut som en åtteåring.

Skrevet (endret)

Nei. Det vet jeg ikke. Jeg vet imidlertid at vi (jeg, jentene og et lar voksne damer til) som var  i garderoben syntes det var ekkelt. Det må da være nok. Han så ikke ut som en åtteåring.

Et fett hva du syntes. De har satt en grense på alder, og ikke vekt og utseende. 

Endret av Evablaum
Skrevet
4 minutter siden, Evablaum skrev:

Jeg er slank. Min venninne er kraftig overvektig. Vi er i midten av 30 årene begge to. 

Ungen var lang og så eldre ut enn 8 år. Fornøyd? 

Skrevet

Ungen var lang og så eldre ut enn 8 år. Fornøyd? 

Hahaha

Skrevet
Akkurat nå, Evablaum skrev:

Et fett hva du syntes. De har satt en grense på alder, og ikke vekt. 

Kan du ikke bare finne en annen tråd å kverulere i, EvaBlaum? Eller lag din egen tråd, så kan du trolle , kverulere og krangle til solen står opp.

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det synes jeg også. Jeg har ei jente på 7, og hun hadde syntes det var forferdelig hvis det hadde vært en gutt i garderoben! Ikke om han var 2-3 år, men større enn det hadde hun nok reagert ja!

Jeg omgås åtteåringer hele tiden, ingen av dem viser slik bluferdighet enda. Sikker på at det ikke er tillært?

Anonymkode: 19a18...6d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...