Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #26 Skrevet 17. juli 2017 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du vært i denne situasjonen 3mnd i året? Anonymkode: 7a919...a7c Ja jeg har det. Jeg er gift med en som kommer fra Spania og de to første årene tilbragte han 5 uker sommerferie, 3 uker juleferie (avspassering) og påskeferie sammen med sin familie i Spania. Når han var i Spania så snakket vi på tlf ca engang i uken og kanskje et par sms i løpet av en uke. Jeg prøvde å være raus og lot han få være sammen med sin familie uten at han skulle føle dårlig samvittighet ovenfor meg, og det får jeg igken for nå. Både han og hans familie er veldig takknemlig for at jeg viste og viser forståelse for at min mann dras mellom to land og familien sin i de landene og at jeg ikke blir klengete og needy når han er i Spania uten meg. Anonymkode: 6eed2...e50
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #27 Skrevet 17. juli 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja jeg har det. Jeg er gift med en som kommer fra Spania og de to første årene tilbragte han 5 uker sommerferie, 3 uker juleferie (avspassering) og påskeferie sammen med sin familie i Spania. Når han var i Spania så snakket vi på tlf ca engang i uken og kanskje et par sms i løpet av en uke. Jeg prøvde å være raus og lot han få være sammen med sin familie uten at han skulle føle dårlig samvittighet ovenfor meg, og det får jeg igken for nå. Både han og hans familie er veldig takknemlig for at jeg viste og viser forståelse for at min mann dras mellom to land og familien sin i de landene og at jeg ikke blir klengete og needy når han er i Spania uten meg. Anonymkode: 6eed2...e50 Vel hans familie synes det var så koselig for at jeg ringte mye i fjor. Men noen ord forstyrrer ikke noen, hvorfor skal ikke to som er glad i hverandre ha kontakt? Uansett sier ikke jeg mer før om en stund. Må vel etterhvert høre når han kommer hjem. Anonymkode: 7a919...a7c
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #28 Skrevet 17. juli 2017 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du vært i denne situasjonen 3mnd i året? Anonymkode: 7a919...a7c Jeg er ikke annonym...e50, men jeg er ikke uenig. -Og ja, jeg har vært i lignende situasjon. Han bodde 5mnd med meg her i Norge, og 7mnd i sitt hjemmland hvorpå jeg besøkte han sporadisk når jeg hadde fri. Snakket da sammen på skype en gang i uken, trengte ikke mer. Så mye morsommere når vi da endelig møttes (var sammen i 5år) Anonymkode: bf559...775
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #29 Skrevet 17. juli 2017 Forskjellig bevov da. Like morsomt etterpå. Ønsker bare hverandre en god dag. Anonymkode: 7a919...a7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå