Gå til innhold

tatt dette opp med typen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er i hjemlandet og vi avtalte å ringes via nett.

Bare han er på nett men drar til familie og lar mobilen ligge igjen.

Han var nede i fjor vår første sommer da var mobilen med overalt..

Føler meg så glemt når han er der...

Anonymkode: 7a919...a7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herre. Og for framtida: Slutt å omtale ham som "typen".

Skrevet

Det er vel en grunn til at han legger den igjen tenker jeg...

Anonymkode: f72dc...d55

Skrevet

Får noen svar. Kalte typen for kjenner jeg blir litt irritert.

Hva hadde dere gjort? Dette skjer hver dag og kveld. Jeg savner han og vil jo gjerne høre stemmen hans.

Anonymkode: 7a919...a7c

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Får noen svar. Kalte typen for kjenner jeg blir litt irritert.

Hva hadde dere gjort? Dette skjer hver dag og kveld. Jeg savner han og vil jo gjerne høre stemmen hans.

Anonymkode: 7a919...a7c

Hvor lenge har han vært borte og hvor lenge skal han være borte? Hva var avtalen deres før han dro?

Er dette mannen din, samboeren, eller kjæresten?

Anonymkode: 0a6e0...5d1

Skrevet

Da er han vel opptatt med familie og venner da...

En venn av meg sa det så bra en gang "Den som reiser (på tur) får alle "plusser", mens den som blir igjen (hjemme) får "minuser" " Du må jo skjønne at han nå får masse inntrykk, møter nye og gamle bekjentskaper, opplever "nye" ting...dette er "plussene". Mens du er igjen i hverdagen, han drar bort fra deg, samtalepartneren er ikke der osv...dette er "minusene". -Han savner jo så klart ikke deg på samme måte eller har tid til å snakkes hver dag. Vær raus nå, og ikke mas, så kan dere snakkes når han kommer hjem :) 

Anonymkode: bf559...775

Skrevet

Avtalen var 3 mld om dagen. Vært borte 3 netter han sendte ikke to av dem. 

Jeg er motsatt og tar meg alltid tid.

Han blir borte 3 uker kan fort bli 5 eller 6.

Vært sammen snart 1.5 år. Han sa før han dro at jeg var så mye mer enn kjæresten hans.

Den med minus og pluss var veldig riktig.

 

Anonymkode: 7a919...a7c

Skrevet
53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Avtalen var 3 mld om dagen. Vært borte 3 netter han sendte ikke to av dem. 

Jeg er motsatt og tar meg alltid tid.

Han blir borte 3 uker kan fort bli 5 eller 6.

Vært sammen snart 1.5 år. Han sa før han dro at jeg var så mye mer enn kjæresten hans.

Den med minus og pluss var veldig riktig.

 

Anonymkode: 7a919...a7c

Dere har avtalt antall meldinger pr dag?! Du ser ikke at du er bittelittegranne needy?

Og så skjønte jeg ikke helt alt du skrev? Dere har avtalt å snakke når han har nett (FaceTime?) og når dere er ferdige lar han telefonen ligge igjen hos familien? Du tror ikke det kan være pga dine krav om oppmerksomhet? 

Du er voksen. La mannen kose seg med familien han helt sikkert savner ellers i året og ikke mas og sutre, det er så utrolig lite sjarmerende. 

Anonymkode: 790de...3ec

Skrevet

Har ikke pratet med han. Skjønner bare ikke denne forskjellen fra i fjor. Jeg skrev en god natt mld i går skriver ikke mer jeg nå så maser ikke.

Han skulle da heller ikke gått inn på den avtalen den mannen som gråt da vi skiltes.

Anonymkode: 7a919...a7c

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke pratet med han. Skjønner bare ikke denne forskjellen fra i fjor. Jeg skrev en god natt mld i går skriver ikke mer jeg nå så maser ikke.

Han skulle da heller ikke gått inn på den avtalen den mannen som gråt da vi skiltes.

Anonymkode: 7a919...a7c

Men skjønner du ingenting? Han er glad i deg og syns det er vondt å reise fra deg, men nå er han sammen med familien som han savner resten av året og har fokus på dem. 

Han lever kanskje i den villfarelsen at dere er to voksne folk som er trygge på hverandre og som skjønner at sms på fjortisnivå ikke er nødvendig?

Anonymkode: 790de...3ec

Skrevet

Nei jeg skjønner tydligvis ikke hvorfor han var så på å ha kontakt for så å ikke svare

 

Anonymkode: 7a919...a7c

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke pratet med han. Skjønner bare ikke denne forskjellen fra i fjor. Jeg skrev en god natt mld i går skriver ikke mer jeg nå så maser ikke.

Han skulle da heller ikke gått inn på den avtalen den mannen som gråt da vi skiltes.

Anonymkode: 7a919...a7c

Forskjellen nå er at dere har vært sammen i 1,5år, og er vel i utgangspunktet voksne mennesker?! Da tenker jeg at han antar at dere er så trygge på hverandre at dere klarer en ferie uten "tvungen innsjekk". Han gikk vel inn på den avtalen da det er lett å gjøre når man står der klar til avreise...han tenkte ikke på hvor opptatt han kom til å bli. 
Jeg har selv reist mye, og kjenner igjen situasjonen ;)
Han er like glad i deg, men tro meg han blir mer glad i deg hvis du ikke stresser over dette nå og heller er raus. Personlig hater jeg å måtte ringe hjem eller sende sms når jeg er på tur og har det gøy, men det betyr ikke at jeg ikke elsker mannen min noe mindre fordet. Bare at det er nøyanser.  Nyt "fritiden" din, kjenn på din egen selvstendighet. Lag dine egne "plusser" frem til han kommer hjem :)
Er det ikke deilig å klare seg selv uten han også, og heller få kjenne litt på at dere savner hverandre på en god måte?!
Så lenge du får en sms med ujenvne mellomrom at han lever...for det forstår jeg at man kan ha behov for :) 
(her sendes 4 sms hver tur, uavhengig av lengde på turen..."ankommet flyplass,flyet letter nå" , "fremme i god behold" , "reiser hjemmover nå" , "fremme i god behold. Hjemme om ca ..." -For akkurat det kan jeg stresse litt på da. Men er ikke like flink til å huske på å gjøre det tilbake :P )  

Anonymkode: bf559...775

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Forskjellen nå er at dere har vært sammen i 1,5år, og er vel i utgangspunktet voksne mennesker?! Da tenker jeg at han antar at dere er så trygge på hverandre at dere klarer en ferie uten "tvungen innsjekk". Han gikk vel inn på den avtalen da det er lett å gjøre når man står der klar til avreise...han tenkte ikke på hvor opptatt han kom til å bli. 
Jeg har selv reist mye, og kjenner igjen situasjonen ;)
Han er like glad i deg, men tro meg han blir mer glad i deg hvis du ikke stresser over dette nå og heller er raus. Personlig hater jeg å måtte ringe hjem eller sende sms når jeg er på tur og har det gøy, men det betyr ikke at jeg ikke elsker mannen min noe mindre fordet. Bare at det er nøyanser.  Nyt "fritiden" din, kjenn på din egen selvstendighet. Lag dine egne "plusser" frem til han kommer hjem :)
Er det ikke deilig å klare seg selv uten han også, og heller få kjenne litt på at dere savner hverandre på en god måte?!
Så lenge du får en sms med ujenvne mellomrom at han lever...for det forstår jeg at man kan ha behov for :) 
(her sendes 4 sms hver tur, uavhengig av lengde på turen..."ankommet flyplass,flyet letter nå" , "fremme i god behold" , "reiser hjemmover nå" , "fremme i god behold. Hjemme om ca ..." -For akkurat det kan jeg stresse litt på da. Men er ikke like flink til å huske på å gjøre det tilbake :P )  

Anonymkode: bf559...775

Han kjørte bil i 2000 km og han har ett hjerte problem. Så jeg blir stressa.

Skjønner det er lett å love der og da, men ikke lett å holde. Ja ja han kommer hjem om 3 uker+ når min ferie er over😜

Anonymkode: 7a919...a7c

Skrevet

Pass på at du ikke stresser hjertet hans med mas og krav om jevnlig kontakt! En gang i døgnet burde være grei kontakt, uten stress hvis det går flere dager ;) 

Anonymkode: 0a886...f4c

Skrevet

hvorfor er du ikke mef han ?? 

Anonymkode: 56c4c...f79

Skrevet

Hvorfor ble du ikke med? Om du også har ferie?

Anonymkode: 4a4c8...8cd

Skrevet

Han dro med en fetter ned pga broren hans er syk. Jeg skal også flytte i ferien så må være hjemme.

Anonymkode: 7a919...a7c

Skrevet

Man avtaler vel ikke antall meldinger hver dag?

i startfasen med mannen husker jeg at jeg sa, jeg blir glad for et livstegn innimellom. Fikk vel to meldinger om dagen. 

Slapp av. Han er på ferie. 

Anonymkode: 1a146...0ca

Skrevet

Jeg ser noen nevne ordet «voksen» i denne tråden. Beklager, men HI framstår ikke som særlig voksen, noe som gjenspeiler seg i at hun er veldig «på», og  ha bekreftelser fra kjæresten sin hele tida. Når hun ikke får det, så furter hun - «ja men han lovte jo!». Det hele topper seg i grunnen med at hun kaller ham typen sin. Voksne mennesker omtaler vel ikke kjæresten, samboeren eller mannen sin som «typen»? Eller?

HI: Slapp av! Ikke mas. Er han fremdeles kjæresten din som forteller deg om turen og ferien når han kommer tilbake, så er han noe å samle på. Hvis ikke så har du vel lært en lekse. 

Anonymkode: 48a06...741

Skrevet

Kos deg mens du er hjemme alene, finn på ting og ha det gøy uten å tenke på han. Han har sikkert mye å oppleve, mye å gjøre , mye styr med familie og venner der nede, 3 meldinger om dagen kan være litt i overkant mye. Har du noen grunn til å ikke stole på han?

Hva med å kun sende melding/ringe om kvelden før dere legger dere?

Anonymkode: 92561...670

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ser noen nevne ordet «voksen» i denne tråden. Beklager, men HI framstår ikke som særlig voksen, noe som gjenspeiler seg i at hun er veldig «på», og  ha bekreftelser fra kjæresten sin hele tida. Når hun ikke får det, så furter hun - «ja men han lovte jo!». Det hele topper seg i grunnen med at hun kaller ham typen sin. Voksne mennesker omtaler vel ikke kjæresten, samboeren eller mannen sin som «typen»? Eller?

HI: Slapp av! Ikke mas. Er han fremdeles kjæresten din som forteller deg om turen og ferien når han kommer tilbake, så er han noe å samle på. Hvis ikke så har du vel lært en lekse. 

Anonymkode: 48a06...741

Veldig på? Maser ikke på han. Dette er ikke vanlig ferietur med kamerater. Ikke sammenlig.

Anonymkode: 7a919...a7c

Skrevet
52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Veldig på? Maser ikke på han. Dette er ikke vanlig ferietur med kamerater. Ikke sammenlig.

Anonymkode: 7a919...a7c

Om han er sammen med kamerater eller familie er egentlig ikke viktig. Han er på ferie, og da bør han få være i nuet der han er uten å føle at han må kontakte deg. Du burde også tenke på at han er hos sin familie som han ser veldig sjeldent da de bor i et annet land og hvis du ikke kan være såpass raus at du finner deg i å komme langt ned på hans prioriteringsliste den tiden han er der så har du/dere et problem. Du må kunne klare å forstå at han ønsker å bruke tiden sammen med hans familie når han er der, og at han bruner tiden på deg når han er her i Norge. 

Anonymkode: 6eed2...e50

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Om han er sammen med kamerater eller familie er egentlig ikke viktig. Han er på ferie, og da bør han få være i nuet der han er uten å føle at han må kontakte deg. Du burde også tenke på at han er hos sin familie som han ser veldig sjeldent da de bor i et annet land og hvis du ikke kan være såpass raus at du finner deg i å komme langt ned på hans prioriteringsliste den tiden han er der så har du/dere et problem. Du må kunne klare å forstå at han ønsker å bruke tiden sammen med hans familie når han er der, og at han bruner tiden på deg når han er her i Norge. 

Anonymkode: 6eed2...e50

Har du vært i denne situasjonen 3mnd i året? 

Anonymkode: 7a919...a7c

Skrevet

Hvor lang tid tar det å skrive en setning?

Anonymkode: 7a919...a7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...