Gå til innhold

Aryana eller Hannah?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kan jeg ikke mene noe? Det er jålete med slike overflødige bokstaver. Pompøst. Unge mødre aktig.

Anonymkode: 2d8d6...80d

Beklager, selvsagt kan du mene noe. Det du derimot bør slutte med er å påstå feilaktige ting 😘

Anonymkode: 5ad3e...e5d

Skrevet

Aryana er grusomt. Ariana Grande er jo i vinden nå, men med Y blir det veldig "Aryan race". Liker uansett ikke navnet.

Hannah med h er ok, hvis en av dere f.eks. er britiske. Hvis ikke blir det litt "Hannah Montana".

Anonymkode: 664b4...927

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Beklager, selvsagt kan du mene noe. Det du derimot bør slutte med er å påstå feilaktige ting 😘

Så min mening er feilaktige påstander? Du er jo ikke helt riktig skrudd sammen. (Ja, det var en påstand, men neppe feilaktig.)

Skrevet
54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så min mening er feilaktige påstander? Du er jo ikke helt riktig skrudd sammen. (Ja, det var en påstand, men neppe feilaktig.)

Du presenterte både egne meninger og en påstand. Du har kanskje litt vanskeligheter med å huske hva du skriver? Derfor tyr du til personangrep? Nydelig atferd.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du presenterte både egne meninger og en påstand. Du har kanskje litt vanskeligheter med å huske hva du skriver? Derfor tyr du til personangrep? Nydelig atferd.

Hehe... vi snakker om navn her, ikke verdensproblemer... 

• 2 uker senere...
Skrevet

Hannah med h, IKKE fint uten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...