Gå til innhold

Aryana eller Hannah?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hva ville dere ha valgt? 

Anonymkode: 482c6...c75

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Arya eller Anna:)

Anonymkode: c3e42...399

Skrevet

Svettlana.

Anonymkode: f9f6f...e1b

Skrevet

Hannahh, ekstra unikt med den siste h'en.

Anonymkode: 7fd8b...4ac

Skrevet

Hannah.

Anonymkode: 5ad3e...e5d

Skrevet

Hanna , hvorfor h-en?

Anonymkode: c3df3...ab3

Skrevet

Aryana!! Nydelig!! :)

Skrevet

Haryannah så får du begge deler.

Anonymkode: 2e764...08d

Skrevet

Hanna uten h, hva i alle dager er den h'en til? 

Aryana er ikke et norsk navn, er dere fra utlandet? Om dere er helnorske er det dumt med et så utenlandsk klingende navn synes jeg (alle som ser navnet, på klasselisten, på en jobbsøknad osv vil anta at jenta ikke er etnisk norsk) 

Anonymkode: 18b0a...728

Skrevet

Hanna

Anonymkode: 2d8d6...80d

Skrevet

Jonas tenker jeg

Anonymkode: b5929...6ea

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvorfor noen av dere spør hvorfor Hannah med h? Fordi det er originalvarianten av det hebraiske? Fordi det er en vanlig skriveform? Fordi de vil?

Anonymkode: 5ad3e...e5d

Skrevet

Aryana Nation Hansen...

Anonymkode: 81b4e...b79

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner ikke helt hvorfor noen av dere spør hvorfor Hannah med h? Fordi det er originalvarianten av det hebraiske? Fordi det er en vanlig skriveform? Fordi de vil?

Anonymkode: 5ad3e...e5d

Ikke vanlig. Ser malplassert ut. Vi snakker ikke hebraisk her i Norge. 

Anonymkode: 2d8d6...80d

Skrevet
58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner ikke helt hvorfor noen av dere spør hvorfor Hannah med h? Fordi det er originalvarianten av det hebraiske? Fordi det er en vanlig skriveform? Fordi de vil?

Anonymkode: 5ad3e...e5d

Chanah er originalen. Hanna på norsk.

Anonymkode: ff9ee...0cb

Skrevet

Vaiana høres mye bedre ut

Anonymkode: 801b0...313

Skrevet

Ariana ikke aryana

Anonymkode: de466...2d0

Skrevet

Hanna er fint.

Anonymkode: 6d4f1...e5f

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ikke vanlig. Ser malplassert ut. Vi snakker ikke hebraisk her i Norge. 

Anonymkode: 2d8d6...80d

Og likevel bærer vi hebraiske navn, svært mange av oss. 

Hannah med h blir vanligere.

ikke men så mye når du ikke vet hva du prater om.

Anonymkode: 5ad3e...e5d

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Chanah er originalen. Hanna på norsk.

Anonymkode: ff9ee...0cb

Vås. Hannah er varianten av Channah.

Hanne er det nordiske. Hanna/Hannah er begge brukt.

Anonymkode: 5ad3e...e5d

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og likevel bærer vi hebraiske navn, svært mange av oss. 

Hannah med h blir vanligere.

ikke men så mye når du ikke vet hva du prater om.

Anonymkode: 5ad3e...e5d

Kan jeg ikke mene noe? Det er jålete med slike overflødige bokstaver. Pompøst. Unge mødre aktig.

Anonymkode: 2d8d6...80d

Skrevet

Jeg synes forslaget om kombinasjonen Harryannah var veldig bra, må jeg si! Det er et skikkelig kinderegg av et navn!😊

Skrevet

HannaH bare fordi det skal være det samme både forlengs og baklengs!! 

Anonymkode: b5929...6ea

Skrevet

Jeg synes Hannah er fint og langt bedre enn Aryana (som dessverre høres litt white supremacist ut). Er enig med andre her mpt jobbsøknad videre i livet. Hold dere til vanlige navn. Det gjør det lettere for barnet videre i livet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...