Gå til innhold

Dere som er norske kan dere forklare meg dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Fugit skrev:

Derom jeg møter et menneske med 6 hunder og de er feks store, blir jeg redd. Jeg er redd hunder. Det spiller ingen rolle om de er snille som dagen er lang. Det kan ikke jeg VITE. 

Dessuten, om de tar opp hele fortauet/stien blir jeg selvfølgelig irritert. Jeg er kun en person, og det må da kunne være plass til meg også.

Så: det er mange grunner til at folk ikke nødvendigvis synes det er stas med 6hunder på tur, uansett hvor mye medaljer de har eller veloppdragne du (eier) mener de er.

Jeg flytter meg selvsagt til side når det kommer folk. Opptar absolutt ikke plassen i dag gikk jeg med 6 noen dager har jeg gått med 8. Går også ofte på tider der det ikke er særlig folk. Går i skogen og meget sjeldent på veien.

Anonymkode: eb6a3...778

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommenterer slikt. Men positivt. For en stor fin flokk. Spør kanskje om rasen osv. Så fremt du har kontroll på de da. 

Tar du hele veien, ser ikke at folk må ut i grøfta for å passere, da kan jeg også si i fra om at det er lov å vise hensyn. 

Anonymkode: af29c...119

Skrevet

Du misforstår ikke hva folk sier da? Slik at litt klønete uttalelser om at det er overraskende mange hunder og møte på tur på en gang, ikke er så negativt ment som du oppfatter?

Anonymkode: a6306...7d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...