Gå til innhold

Navn. Joel, Nathaniel eller Emanuel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Personlig ville jeg ikke valgt noen av navnene da de ikke passer for vår duo-språk familie. 

Men liker Nathaniel best. Syns det klinger best her i Norge. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nope, dette er ikke navn som er i vanlig bruk. Jeg omgås hundrevis ungdommer hver eneste dag, og navn som dette er absolutt ikke dagligdagse. Gamle bibelske navn brukes, ja, men de ekstremt tunge og spesielle som de to lengste i denne tråden er for tunge til å fungere, og det forstår de fleste. Det er folk med helt spesielle preferanser som på død og liv må være «spesielle» og og som velger denne type vanskelige og ekstremt tunge navn til ungene sine.

Anonymkode: 1eba9...f5f

Navnene er ikke uvanlige på barneskolen. Og Emanuel er da ikke tyngre enn Jonathan.

Om du synes navnene er vanskelige for være din egen sak men uvanlige er de ikke i dag.

Anonymkode: f885a...7da

Skrevet

Jobber i barnehage i en liten by. Nokså vanlige navn, har hatt barn i barnehagen eller kjenner noen med disse navnene. Kjempefine navn. Liker best Nathaniel selv, med Emanuel på andreplass (som faktisk er et navn mye brukt i Norge før i tiden). 

Anonymkode: 7ae0c...e8c

Skrevet

Joel kommer til å bli uttalt feil annenhver dag fordi det er så mange måter å si det på. Derfor ville jeg valgt ett av de andre (selv om ingen av dem er min favoritt) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...