Gå til innhold

Navn. Joel, Nathaniel eller Emanuel?


Anbefalte innlegg

Skrevet

☺️

Anonymkode: 724d1...bb1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker Emanuel best. Flott navn!

Joel er jeg alltid litt usikker på uttalen av...

Anonymkode: f885a...7da

Skrevet

Liker ingen av de. 

Anonymkode: fe308...2dd

Skrevet

Likte ingen av dem. Litt sånn harrytass-navn.....

Anonymkode: 70587...715

Skrevet

Joel, hadde uttalt det joel. Evt Nathaniel😊

Anonymkode: f0630...8b4

Skrevet

Fryktelige navn, ung mor?

Anonymkode: 684fd...1a0

Skrevet
48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fryktelige navn, ung mor?

Anonymkode: 684fd...1a0

Hvorfor må det være ung mor? Sønnen min heter Nathaniel og jeg er 45.

Anonymkode: 00833...3e2

Skrevet

Liker Nathaniel best ☺

Anonymkode: f2746...726

Skrevet

Nei, nei og nei.

Anonymkode: 0cb91...946

Skrevet

Nope. Ingen av dem. 

Anonymkode: 980db...d1f

Skrevet

Nathaniel :) kjempe fint <3

Skrevet

Ingen av disse 

Anonymkode: 10889...ccf

Skrevet

Neeeei.... Grusomme navn alle tre, spesielt nathaniel som stinker "unge mødre". Og emanuel, da tenker jeg bare på gorillaen i flåklypa😱😱

Anonymkode: e6fe8...09f

Skrevet

Emanuel😄

Anonymkode: fa2f2...a36

Skrevet

Emanuel, hvis du MÅ gi deg hen til vokalsyken.

Anonymkode: 458f8...d62

Skrevet

Bor dere i et annet land enn Norge eller har sterk tilknytning til et? Hvis ikke ville jeg ikke valgt noen av de navnene.

Anonymkode: 9c1ca...fb6

Skrevet

Jeg liker ingen av dem. Dersom jeg var tvunget til å bruke ett av dem hadde det blitt Joel. Med engelsk uttale. 

Anonymkode: 85862...d71

Skrevet

Alle tre er fine ordentlige navn. Joel er kort og enklest å uttale 💗

Anonymkode: 950f2...211

Skrevet

Synes alle navnene er fine. Mil favoritt er nok Emanuel. Hvordan uttales Joel egentlig?? Jåol? Djåol? Jo-el med trykk på jo eller jo-el med trykk på el?

Anonymkode: c0f6c...afb

Skrevet

Dette er gamle bibelske navn, så hva det har med unge mødre å gjøre skjønner jeg ikke! Liker de alle tre😃

Skrevet

Kjære vene, hva er galt med normale og velfungerende navn, da? Hvorfor på død og liv velge navn som ene og alene roper ut «se, så spesielle vi er!». 

Anonymkode: 1eba9...f5f

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kjære vene, hva er galt med normale og velfungerende navn, da? Hvorfor på død og liv velge navn som ene og alene roper ut «se, så spesielle vi er!». 

Anonymkode: 1eba9...f5f

Dette er i dag fullstendig vanlige navn og skal man velge noe som roper ut at man vil være spesiell må man gå til en annen kategori. De gamle bibelnavne har vært vanlige lenge nå.

Anonymkode: f885a...7da

Skrevet

Jeg foreslår Kurt! 

Litt i samme gate, men ikke så oppbrukt!

Anonymkode: f4654...a26

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Dette er i dag fullstendig vanlige navn og skal man velge noe som roper ut at man vil være spesiell må man gå til en annen kategori. De gamle bibelnavne har vært vanlige lenge nå.

Anonymkode: f885a...7da

Nope, dette er ikke navn som er i vanlig bruk. Jeg omgås hundrevis ungdommer hver eneste dag, og navn som dette er absolutt ikke dagligdagse. Gamle bibelske navn brukes, ja, men de ekstremt tunge og spesielle som de to lengste i denne tråden er for tunge til å fungere, og det forstår de fleste. Det er folk med helt spesielle preferanser som på død og liv må være «spesielle» og og som velger denne type vanskelige og ekstremt tunge navn til ungene sine.

Anonymkode: 1eba9...f5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...