Anonym bruker Skrevet 12. juli 2017 #2 Skrevet 12. juli 2017 Jeg liker Emanuel best. Flott navn! Joel er jeg alltid litt usikker på uttalen av... Anonymkode: f885a...7da
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2017 #3 Skrevet 12. juli 2017 Liker ingen av de. Anonymkode: fe308...2dd
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2017 #4 Skrevet 12. juli 2017 Likte ingen av dem. Litt sånn harrytass-navn..... Anonymkode: 70587...715
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2017 #5 Skrevet 12. juli 2017 Joel, hadde uttalt det joel. Evt Nathaniel😊 Anonymkode: f0630...8b4
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2017 #6 Skrevet 12. juli 2017 Fryktelige navn, ung mor? Anonymkode: 684fd...1a0
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2017 #7 Skrevet 12. juli 2017 48 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fryktelige navn, ung mor? Anonymkode: 684fd...1a0 Hvorfor må det være ung mor? Sønnen min heter Nathaniel og jeg er 45. Anonymkode: 00833...3e2
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2017 #8 Skrevet 12. juli 2017 Liker Nathaniel best ☺ Anonymkode: f2746...726
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2017 #9 Skrevet 12. juli 2017 Nei, nei og nei. Anonymkode: 0cb91...946
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2017 #10 Skrevet 12. juli 2017 Nope. Ingen av dem. Anonymkode: 980db...d1f
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2017 #14 Skrevet 12. juli 2017 Neeeei.... Grusomme navn alle tre, spesielt nathaniel som stinker "unge mødre". Og emanuel, da tenker jeg bare på gorillaen i flåklypa😱😱 Anonymkode: e6fe8...09f
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2017 #16 Skrevet 12. juli 2017 Emanuel, hvis du MÅ gi deg hen til vokalsyken. Anonymkode: 458f8...d62
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2017 #17 Skrevet 12. juli 2017 Bor dere i et annet land enn Norge eller har sterk tilknytning til et? Hvis ikke ville jeg ikke valgt noen av de navnene. Anonymkode: 9c1ca...fb6
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2017 #18 Skrevet 12. juli 2017 Jeg liker ingen av dem. Dersom jeg var tvunget til å bruke ett av dem hadde det blitt Joel. Med engelsk uttale. Anonymkode: 85862...d71
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2017 #19 Skrevet 12. juli 2017 Alle tre er fine ordentlige navn. Joel er kort og enklest å uttale 💗 Anonymkode: 950f2...211
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2017 #20 Skrevet 12. juli 2017 Synes alle navnene er fine. Mil favoritt er nok Emanuel. Hvordan uttales Joel egentlig?? Jåol? Djåol? Jo-el med trykk på jo eller jo-el med trykk på el? Anonymkode: c0f6c...afb
Jippipippi Skrevet 12. juli 2017 #21 Skrevet 12. juli 2017 Dette er gamle bibelske navn, så hva det har med unge mødre å gjøre skjønner jeg ikke! Liker de alle tre😃
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2017 #22 Skrevet 12. juli 2017 Kjære vene, hva er galt med normale og velfungerende navn, da? Hvorfor på død og liv velge navn som ene og alene roper ut «se, så spesielle vi er!». Anonymkode: 1eba9...f5f
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2017 #23 Skrevet 13. juli 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Kjære vene, hva er galt med normale og velfungerende navn, da? Hvorfor på død og liv velge navn som ene og alene roper ut «se, så spesielle vi er!». Anonymkode: 1eba9...f5f Dette er i dag fullstendig vanlige navn og skal man velge noe som roper ut at man vil være spesiell må man gå til en annen kategori. De gamle bibelnavne har vært vanlige lenge nå. Anonymkode: f885a...7da
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2017 #24 Skrevet 13. juli 2017 Jeg foreslår Kurt! Litt i samme gate, men ikke så oppbrukt! Anonymkode: f4654...a26
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2017 #25 Skrevet 13. juli 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Dette er i dag fullstendig vanlige navn og skal man velge noe som roper ut at man vil være spesiell må man gå til en annen kategori. De gamle bibelnavne har vært vanlige lenge nå. Anonymkode: f885a...7da Nope, dette er ikke navn som er i vanlig bruk. Jeg omgås hundrevis ungdommer hver eneste dag, og navn som dette er absolutt ikke dagligdagse. Gamle bibelske navn brukes, ja, men de ekstremt tunge og spesielle som de to lengste i denne tråden er for tunge til å fungere, og det forstår de fleste. Det er folk med helt spesielle preferanser som på død og liv må være «spesielle» og og som velger denne type vanskelige og ekstremt tunge navn til ungene sine. Anonymkode: 1eba9...f5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå