Anonym bruker Skrevet 11. juli 2017 #26 Skrevet 11. juli 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hi her Mannen har vært tydelig på at det er viktig at jeg holder ord. Sist hun testet meg, sa hun at hun hadde drukket alkohol. Jeg holdt kjeft. Hun kom til oss begge etter 3-4 uker og sa at det bare var løgn. Mannen var glad jeg ikke hadde brutt hennes tillit. Og for å være ærlig, det viktigste for meg er mitt forhold til min mann, ikke henne. At hun ødelegger sitt liv, det får stå for hennes regning. Frykter bare en graviditet vil forlenge hennes avhengighet av oss, og derfor vil jeg at hun skal ta abort. Hun kommer til oss på fredag, får prøve å lure henne til en test. Jeg må prøve å overtale henne evt til abort. Jeg vet at det er abort mannen min også ville ønsket for henne. Klarer jeg ikke å overtale henne til abort, så må mannen få vite det, slik at han evt får overtalt henne. Anonymkode: 29106...05e "Frykter at en graviditet vil forlenge hennes avhengighet til oss" Den setningen sier jo alt om dere forhold, om hun virkelig er gravid tviler jeg på at hun hadde gått til deg med det gitt. Helsesøster, en tante, en nabo, hva som helst må jo være bedre enn å gå til en stemor som har et slikt syn på deg.... Når forholdet mellom dere er så dårlig regner jeg med det er en test igjen ja, at hun tester deg. Send en sms til henne i dag, skriv noe sånt som "Hvordan går det, har du fortalt noen flere om graviditeten? Jeg tenker at nå har det gått snart 2 uker siden du fortalte det til meg og det må skje noe. Skal jeg prøve å få en time hos legen til fredag så kan jeg kjøre deg dit? Du er sikker på at det er meg du vil ha med på dette og ikke din mamma eller pappa? Jeg stiller opp jeg altså, men nå må neste steg tas, et legebesøk er på sin plass" Anonymkode: f2378...763
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2017 #27 Skrevet 11. juli 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: "Frykter at en graviditet vil forlenge hennes avhengighet til oss" Den setningen sier jo alt om dere forhold, om hun virkelig er gravid tviler jeg på at hun hadde gått til deg med det gitt. Helsesøster, en tante, en nabo, hva som helst må jo være bedre enn å gå til en stemor som har et slikt syn på deg.... Når forholdet mellom dere er så dårlig regner jeg med det er en test igjen ja, at hun tester deg. Send en sms til henne i dag, skriv noe sånt som "Hvordan går det, har du fortalt noen flere om graviditeten? Jeg tenker at nå har det gått snart 2 uker siden du fortalte det til meg og det må skje noe. Skal jeg prøve å få en time hos legen til fredag så kan jeg kjøre deg dit? Du er sikker på at det er meg du vil ha med på dette og ikke din mamma eller pappa? Jeg stiller opp jeg altså, men nå må neste steg tas, et legebesøk er på sin plass" Anonymkode: f2378...763 Jeg vil helst vente til hun er her, og få henne til å ta testen. Nekter hun, så vet jeg at alt er løgn. Alt blir lettere da. Da kan hun styre litt på selv Anonymkode: 29106...05e
Luksusdyret Skrevet 11. juli 2017 #28 Skrevet 11. juli 2017 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg vil helst vente til hun er her, og få henne til å ta testen. Nekter hun, så vet jeg at alt er løgn. Alt blir lettere da. Da kan hun styre litt på selv Anonymkode: 29106...05e Dine siste innlegg viser at du overhode ikke er glad i din stedatter. DU skal ikke påta deg oppgaven til å overtale henne til abort uten å si fra til faren, for så, hvis du ikke lykkes, blir hun henvist til EN RUNDE TIL med press. Avgjørelser om hun skal ta abort er ikke noe steforeldre skal avgjøre. Som sagt, jeg håper at hvis far finner ut at du skjulte graviditeten hennes for ham og prøvde å presse henne til abort uten at han var med på samtalen, så hiver han deg ut. Du har ikke respekt for verken stedatter eller din mann. Du skriver at du ikke bryr deg om hun ødelegger livet sitt ved å beholde barnet, men at du kun er redd for det økonomiske for deg. Du skriver også at hvis hun nekter å ta testen så er alt løgn. Hvordan kan du vite det?
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2017 #29 Skrevet 11. juli 2017 3 minutter siden, MrsRiddick skrev: Dine siste innlegg viser at du overhode ikke er glad i din stedatter. DU skal ikke påta deg oppgaven til å overtale henne til abort uten å si fra til faren, for så, hvis du ikke lykkes, blir hun henvist til EN RUNDE TIL med press. Avgjørelser om hun skal ta abort er ikke noe steforeldre skal avgjøre. Som sagt, jeg håper at hvis far finner ut at du skjulte graviditeten hennes for ham og prøvde å presse henne til abort uten at han var med på samtalen, så hiver han deg ut. Du har ikke respekt for verken stedatter eller din mann. Du skriver at du ikke bryr deg om hun ødelegger livet sitt ved å beholde barnet, men at du kun er redd for det økonomiske for deg. Du skriver også at hvis hun nekter å ta testen så er alt løgn. Hvordan kan du vite det? Nei, det er faktisk ikke en selvfølge at alt er løgn hvis hun nekter nei.. Jeg MÅ få henne til å teste på et eller annet vis.. Anonymkode: 29106...05e
Luksusdyret Skrevet 11. juli 2017 #30 Skrevet 11. juli 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Nei, det er faktisk ikke en selvfølge at alt er løgn hvis hun nekter nei.. Jeg MÅ få henne til å teste på et eller annet vis.. Anonymkode: 29106...05e Du skriver jo selv følgende: "Nekter hun, så vet jeg at alt er løgn. Alt blir lettere da. Da kan hun styre litt på selv ". Nå tilbakeviser du det og skriver det motsatte - at det ikke er en selvfølge at alt er løgn. Nå må du bestemme deg.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2017 #31 Skrevet 11. juli 2017 6 minutter siden, MrsRiddick skrev: Du skriver jo selv følgende: "Nekter hun, så vet jeg at alt er løgn. Alt blir lettere da. Da kan hun styre litt på selv ". Nå tilbakeviser du det og skriver det motsatte - at det ikke er en selvfølge at alt er løgn. Nå må du bestemme deg. Jeg endret mening etter din kommentar... Anonymkode: 29106...05e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå