Gå til innhold

Nettdating - de er overvektige og gamle.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg fatter ikke hvilke side du bruker. Jeg brukte sukker og møteplassen, og fikk kun match med de som er innenfor min definerte aldersgruppe. Jeg søkte på 7 år yngre og 7 år eldre, og jeg fikk mange treff med både eldre og yngre innenfor mitt aldersspenn. De gangene jeg fikk opp menn som er eldre enn 7 år så var det fordi de hadde sett på min profil, men da fikk jeg også beskjed om at de var utenfor mitt filter. 

Anonymkode: 346b4...0be

Jeg bruker Sukker, og de fleste av de som er langt eldre enn min målgruppe kommer opp på listen min uten at de noen gang har vært inne på min profil. Som sagt får jeg nå opp mange, mange menn som er opp til 14-15 år eldre enn hva jeg har satt som søkekriterie, og verre er det om jeg jeg øker maksalderen på søket mitt med noen få år.

Anonymkode: ead50...9a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har funnet ut at tenning og seksuell kjemi er viktigst til å begynne med. Så først måtte jeg finne de rette sidene å lete på. Når jeg da var kommet innenfor var jeg åpen for stor aldersforskjell +\- og tok det derifra. Klart det har litt å si hva profilteksten forteller, men kjemien på chatten betyr mer. Når kjemien online var god var det ingen grunn til å ikke treffes og der skøyt en av oss (eller begge) blink! Kjærlighet ved første blikk. Jeg trodde man bare kunne oppleve det en gang. Aldersforskjellen var stor men kjemien var viktigere og ikke minst seksuell tenning. Den beste jeg noen sinne hadde kysset! Jeg lever heller 10 (helst 40) fantastiske gode år med han, enn 40-60 år med en jeg ikke føler like sterkt for bare for at han er yngre.

Anonymkode: 2f65d...232

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bruker Sukker, og de fleste av de som er langt eldre enn min målgruppe kommer opp på listen min uten at de noen gang har vært inne på min profil. Som sagt får jeg nå opp mange, mange menn som er opp til 14-15 år eldre enn hva jeg har satt som søkekriterie, og verre er det om jeg jeg øker maksalderen på søket mitt med noen få år.

Jeg er på sukker nå og får alltid beskjed at vedkommende som har besøkt meg er utenfor singelfilteret mitt hvis han er eldre eller yngre enn hva jeg har satt som aldersspenn. Når det kommer til forslag fra sukker har jeg aldri opplevd at de foreslår noen som er utenfor mitt filter og jeg har vært på denne siden i ett år.

Skrevet
47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er på sukker nå og får alltid beskjed at vedkommende som har besøkt meg er utenfor singelfilteret mitt hvis han er eldre eller yngre enn hva jeg har satt som aldersspenn. Når det kommer til forslag fra sukker har jeg aldri opplevd at de foreslår noen som er utenfor mitt filter og jeg har vært på denne siden i ett år.

Pussig, for jeg er der nå og det er slik jeg har beskrevet.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Pussig, for jeg er der nå og det er slik jeg har beskrevet.

Slik er det ikke for meg. Jeg er nå 40 år, har vært på sukker i over ett år og har satt mitt søk til 33 - 47 år, har enda til gode å få forslag fra sukker om noen som er utenfor 33-47 år. Om noe så får jeg langt flere forslag fra sukker om menn som er på den yngste del av mitt søk, og ikke så mange på den eldste del av mitt søkeområde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...