Gå til innhold

kontakte lege imorgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Torsdag kveld falt sønnen min å slo hodet på badet på flisene.Han skreik en stund men roet seg før jeg la han.Fredag var han i barnehage å de sa ikke noe der.Resten av helgen hadde far han. På søndag klaget han litt på vondt i hodet men lekte som normalt. I dag har han skriket og sagt at han har så vondt i hodet å har sovet i en time på dagtid nå,noe han aldri gjør ellers.Bør vi kontakte lege imorgen

Anonymkode: d20b6...a97

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ringt legevakta nå og forhørt meg.

Anonymkode: 3a240...15f

Skrevet

Han vil fortsatt bare sove så begynner å bli redd for han :S Det kan jo være tilfeldig men hva om det ikke er det  :S

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han vil fortsatt bare sove så begynner å bli redd for han :S Det kan jo være tilfeldig men hva om det ikke er det  :S

Ring nå legevakta og spør da!! Er han kvalm? 

Anonymkode: 39e0c...78d

Skrevet

Hva får legevakten gjort med dette?? 

Anonymkode: 2d45b...d36

Skrevet

Nå kastet han opp flere ganger så vi skal på legevakten om en halvtime.

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De legger ham ve til observasjon om de tror dette har med slaget han fikk mot hodet da han falt på badegulvet.

Masse lykke til, HI!

Anonymkode: ae354...53c

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå kastet han opp flere ganger så vi skal på legevakten om en halvtime.

Det VELDIG var godt å lese. Lykke til!

Anonymkode: b5317...8ca

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sjekke om han har hjerneblødning feks. 

Anonymkode: 6785b...d5c

Skrevet

Lykke til, hi. Bra du dro inn!

Anonymkode: 23dec...f0d

Skrevet

Så tråden først nå. Godt du tok kontakt med legevakten og at de tar gutten inn. Å vente til i morgen ville vært uansvarlig med en slik historikk.

Vil tro han blir hold til observasjon og sjekket for ev. hjerneblødning.

Håper alt går bra med gutten din :) Om det passer og du orker kan du gjerne oppdatere oss.

Anonymkode: b012b...e4c

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lykke til, hi. Bra du dro inn!

Og bare for å berolige deg litt; her vi bor (Østlandet) går det tydeligvis noe som gir hodepine og kvalme/oppkast. Alle mine barn har hatt det. 

Skrevet

Legen mente det hadde vært greit med en grundig sjekk på sykehuset,men barneklinikken mente det ikke var noe grunnlag for det. Så godt mulig han bare er syk.

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Legen mente det hadde vært greit med en grundig sjekk på sykehuset,men barneklinikken mente det ikke var noe grunnlag for det. Så godt mulig han bare er syk.

God bedring til gullet.

Ikke vent med å reise inn igjen om det føles aldri så lite usikkert i mammahjertet. Jeg syns han burde fått kommet inn til obs.

Anonymkode: b5317...8ca

Skrevet

Ja jeg synes virkelig de kunne tatt en grundig sjekk på barneklinikken på sykehuset,men de avfeier det med at det er flere dager siden han slo seg. Han kastet opp enda mer etter vi kom hjem fra legevakten også å klager på vondt i hodet. Jeg hadde følt meg mye roligere om han de fikk tatt en skikkelig sjekk av han. Legevakten sa at jeg måtte hvertfall ikke nøle med å ta kontakt igjen om han ble verre.

Skrevet

Målte om han hadde feber ettersom jeg synes han var litt varm å den målte 39,så jo være at han rett og slett bare er syk.

Skrevet

Jeg ville ringt igjen! Stå på ditt! 

Skrevet

Nå våknet han å sier at han har enda mer vondt i hodet.Gir jeg paracet eller bør jeg ringe legevakten igjen?

Skrevet

Jeg ville ringt legevakten igjen.

Skrevet

Jeg ville ikke ringt, men kjørt rett til legevakten og ikke dratt før jeg ble henvist til sykehus. 

Skrevet

God bedring!

Skrevet

Jeg ringte legevakten igjen å fikk bare beskjed om å gi han paracet ettersom det er vanlig at han kan ha vondt i hodet noen dager etter han har slått hodet. Etter jeg ga han paracet så fikk han sove natten gjennom. Men han sier forsatt at han har vondt i hodet og har allerede kastet opp uten å ha spist noe.

Skrevet

Jeg ville ha tatt en tur til fastlegen i dag. God bedring! :)

Anonymkode: 9d16c...ae8

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ville ha tatt en tur til fastlegen i dag. God bedring! :)

Anonymkode: 9d16c...ae8

Kanskje jeg burde det ja. 

Skrevet

Hvordan har det gått i dag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...