Anonym bruker Skrevet 11. juli 2017 #26 Skrevet 11. juli 2017 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har det blitt tatt sånn spinalpunksjon eller hva det heter da? Datteren til naboen her hadde borelia, det vistes på ryggmargsprøve. Anonymkode: 14137...9d5 Nei, det har ikke det, men har ingen symptomer på borrelia. Anonymkode: deeed...d24
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2017 #27 Skrevet 11. juli 2017 Du kan jo feks be om å få sjekket hjertet? Altså 24-timers EKG og ultralyd. Broren min, som er i midten av trettiåra, har slitt med blant annet tung pust, dårlig immunforsvar og svetting i mange år. Han fikk i fjor, etter mange år der legene har sagt at han har "angst" og derfor ikke får puste, fått påvist hjertesvikt. Han har fått pacemaker, og tar nå mange medisiner for å holde svikten i sjakk. Det hadde selvsagt vært best om legene hadde funnet ut av dette for flere år siden, men man tenker ofte at det ikke er hjertet når det er unge folk. Anonymkode: 6f1d1...991
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2017 #28 Skrevet 11. juli 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du kan jo feks be om å få sjekket hjertet? Altså 24-timers EKG og ultralyd. Broren min, som er i midten av trettiåra, har slitt med blant annet tung pust, dårlig immunforsvar og svetting i mange år. Han fikk i fjor, etter mange år der legene har sagt at han har "angst" og derfor ikke får puste, fått påvist hjertesvikt. Han har fått pacemaker, og tar nå mange medisiner for å holde svikten i sjakk. Det hadde selvsagt vært best om legene hadde funnet ut av dette for flere år siden, men man tenker ofte at det ikke er hjertet når det er unge folk. Anonymkode: 6f1d1...991 Jeg har fått sjekket hjertet både med 24-timers EKG og ultralyd. Godt de fant ut av at broren din har hjertesvikt, da! Huff, kan være skummelt det der. Anonymkode: deeed...d24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå