Gå til innhold

Små ting som gjør deg glad!

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 3. juli 2017 den 21.56, hilde og gutta skrev:

Når mine 2 barn kommer på sykehuset og sier at de elsker meg. Ligger kreft syk på sykehuset og er langt nede både fysiskt og psykiskt nå. Sikkert mye mer,men akkurat nå er det det som er det beste! 

De beste ønsker til deg 💕

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 7/3/2017 den 21.56, hilde og gutta skrev:

Når mine 2 barn kommer på sykehuset og sier at de elsker meg. Ligger kreft syk på sykehuset og er langt nede både fysiskt og psykiskt nå. Sikkert mye mer,men akkurat nå er det det som er det beste! 

Jeg har tenkt mye på deg siden du skrev at kreften har spredt seg ❤ Stor klem fra meg 

Skrevet
16 timer siden, Papir skrev:

Åh❤ God bedring til deg, så trist. Håper du kan bli frisk ❤

Hei. Nei jeg blir nok ikke frisk. Så jeg får bare gjöre det beste ut av det.

Skrevet
På 3.7.2017 den 21.56, hilde og gutta skrev:

Vil bare gi deg en klem :klem:

Anonymkode: 8ce08...7eb

Skrevet

Når jeg kommer på jobb, med sirup i øya og så trøtt at jeg føler meg helt på felgen, men da blir møtt i døra inn til avdelingen av de fantastiske 1 og 2 åringene som kommer springende og skal ha klem mens de jubler navnet mitt. Og den mammaen som forteller meg at sønnen hennes på knappe 2 år, ble superglad når de kom, fordi han så bilen min på parkeringsplassen. Sånne små ting gjør meg glad :):)

Anonymkode: 8ce08...7eb

Skrevet

Barna mine 😍 ❤ Samboeren min som viser hver dag at Han vil ha MEG. 

Anonymkode: 7e7f4...e64

Skrevet

Mannen som styrer og steller hjemme, mens jeg ligger på sofaen og føler meg som en strandet hval (høygravid og håper på snarlig fødsel)

Anonymkode: 9438c...eca

Skrevet
7 timer siden, hilde og gutta skrev:

Hei. Nei jeg blir nok ikke frisk. Så jeg får bare gjöre det beste ut av det.

uff så grusomt. brukt tiden godt <3 ønsker din mann og guttene dine all lykke, og håper du får oppleve litt mer, hvor gamle er gutta dine hvis det er lov til og spørre

Anonymkode: c1080...230

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

uff så grusomt. brukt tiden godt <3 ønsker din mann og guttene dine all lykke, og håper du får oppleve litt mer, hvor gamle er gutta dine hvis det er lov til og spørre

Anonymkode: c1080...230

Mine gutter er 2,5 og 6,5 år. Så de er små.

Skrevet

Froskelyder jeg hører akkurat nå. Vi er i Syden. 😁  sjokolade VIL gjøre meg glad etter at barna har lagt seg.

Anonymkode: f28a0...327

Skrevet
På ‎03‎.‎07‎.‎2017 den 21.56, hilde og gutta skrev:

Jeg har ofte tenkt på deg siden du fortalte om kreften. Ta vare på deg selv og dine <3 God klem til deg <3

Skrevet

Det må være datteren min som sang mens hun så på sangfoni på morgenen idag og ropte "glad i deg mamma" fra bilsetet da vi var på vei hjem fra besøk. Hun er 20 mnd og ting skjer fort nå :) Og lillegutt i magen som sparker som en tulling ikveld, det føles veldig bra.

Ellers i hverdagen blir jeg oppriktig lykkelig av et langt bad, nybarberte legger, en ny bok, nyskiftet sengetøy, en glad mann som koser seg hjemme eller en nuss fra jenta mi. Shopping gjør meg også lykkelig, men det er ikke like sunt :P

Skrevet

5 min helt alene. Noen dager siden sist :)

Anonymkode: 59aaf...2f9

Skrevet

At lillesøster tok penicillin uten å protestere i kveld.

Anonymkode: b994b...114

Skrevet

Fant de perfekte jeansene. I min str og på salg.

Skrevet
På 5.7.2017 den 8.39, Evablaum skrev:

Det er godt å se det ja, jeg er veldig takknemlig for det.

Hadde vi vært på stranden og ditt barn avviste mitt fordi det er sjenert og blir usikker i situasjonen, så er det lett for meg å misforstå og tenke at ditt barn er "ufint". Tar du barnet ditt i hånden og nærmer deg mitt igjen, så hadde jeg fort oppfattet hva som egentlig skjedde. Da ville jeg avventet og sett om du klarte å få satt i gang leken. Har den første "avvisningen" gjort mitt barn usikkert, så hadde også jeg kommet til for å trygge barnet mitt igjen, og prøve å hjelpe begge barna til lek  

Flott at du tenker sånn :) Opplever jevnt over at både voksne og barn er veldig forståelsesfulle og velvillige, men vanskelig å nå fram til mine egne når de har lukket seg... Men vi jobber jevnt og trutt med det da, snakker om det, øver på sosiale situasjoner og blir enige om små skritt vi kan ta fremover i neste sosiale situasjon.

Anonymkode: 9a982...b96

Skrevet

God helse, egen og resten av familiens. At familien har gått sammen for å avlaste meg og gi meg fire dager uten unger, etter seks år alene 24/7 med barn med ekstra behov. Har sovet flere ganger for dag, gått tur i fjellet, lest en bok. Luksus for meg :)

Stor klem til deg Hilde. Håper du har mye tid igjen med guttene dine ❤️

Anonymkode: d03be...27c

Skrevet

Frisørtime til neste uke gjør meg veldig glad fordi jeg gleder meg så 😊 ellers har jeg en nydelig bukett peoner på stuebordet.

Anonymkode: 534e2...88a

Skrevet
På 3.7.2017 den 21.56, hilde og gutta skrev:

Tenker stadig på deg. Sender mange gode tanker til deg og gutta dine!

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Frisørtime til neste uke gjør meg veldig glad fordi jeg gleder meg så 😊 ellers har jeg en nydelig bukett peoner på stuebordet.

Anonymkode: 534e2...88a

Dette hørtes også herlig ut 😍

Skrevet

Når barnet mitt som er veldig engstelig tørr å gå alene på toalettet. Når hun ikke kom tilbake etter en stund gikk jeg for å sjekke. Da hadde låsen på dodøren gått i vranglås. Men hun klarte å holde roen hele veien. Kunne se at hun var dritt redd når vi endelig fikk henne ut, men hun beholdt roen og klarte å være rasjonell etterpå. Så hun gikk alene på do igjen etter en stund. Da ble jeg så himla glad at ingen aner det! Det vi jobber med og det vi gjør for å løfte selvbilde, selvtillitt og selvstendighet har båret frukter 👍😀

Hilde med gutta jeg sender dere alle gode tanker ❤ Ingen ord kan uttrykke det jeg føler på dine vegne ❤❤ Ønsker dere den tiden fremover.

Anonymkode: d672c...9a3

Skrevet

De øyeblikkene hvor ungene leker i ro og fred mens jeg drikker te og bare ER. 

Nyoppredd seng

Når jeg blir helt oppslukt av en bok. 

Å ha kvalitetstid med en unge. 

Skravlekvelder med venninner. 

Å flørte med mannen. 

Mestringsfølelse

Det var litt av det jeg kom på. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...