Gå til innhold

Små ting som gjør deg glad!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte en badedrakt på nett, fikk hentet den på posten idag, og den passet faktisk :D Det ble jeg så glad for.

Hva har gjort deg glad idag? 

Anonymkode: 4cacb...90f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barna :)

Anonymkode: 70620...ee0

Skrevet

Endelig er pakken i posten på vei fra h&m, som jeg bestilte for 1 uke siden.. 

Har lagt inn en ny bestilling og idag 😆😁 

Skrevet

Å se at 3- åringen er så flink til å finne seg lekekamerater på stranden helt på egenhånd. Fine gutten til mammaen sin ❤️

Skrevet
3 minutter siden, Evablaum skrev:

Å se at 3- åringen er så flink til å finne seg lekekamerater på stranden helt på egenhånd. Fine gutten til mammaen sin ❤️

Godt at han har bedre sosiale evner enn mammaen sin ❤️

Anonymkode: f2e50...95a

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Godt at han har bedre sosiale evner enn mammaen sin ❤️

Anonymkode: f2e50...95a

Takk, han er best!

Skrevet

Datteren min sov til 9, klarte seg uten dupp og sovnet 19.15! (Ikke at det er et mål med tidlig legging, men det er et mål å ikke ha grinete overtrøtt unge😅)

Skrevet

Å se på min helt nye giftering 💛

Anonymkode: 4542e...d9d

Skrevet

Når mine 2 barn kommer på sykehuset og sier at de elsker meg. Ligger kreft syk på sykehuset og er langt nede både fysiskt og psykiskt nå. Sikkert mye mer,men akkurat nå er det det som er det beste! 

Skrevet

Å gå fjelltur alene, den egentiden er gull verdt! <3

Skrevet

Egentid gjør meg glad.Blir også glad av å reise vekk men da må jeg ha med sønnen min ellers blir ikke ferien bra.

I dag ble jeg veldig glad over å se at sønnen min faktisk kan leke fint med ett annet barn uten å være utagerende,skrike eller si stygge ting.Ikke trakk han seg unna det andre barnet heller,de hadde det faktisk gøy sammen! :) Det er så deilig å se at han hvertfall innimellom kan ha dager der han leker greit med andre barn,å at ett annet barn faktisk ønsker å leke med han :) Hadde egentlig tenkt å avlyse avtalen om å bli bedre kjent med denne mammaen og sønnen hennes,for var så redd for at sønnen min skulle oppføre seg dårlig igjen.Men er veldig glad for at jeg ombestemte meg å ga det en sjanse likevel.

Anonymkode: 5263d...78e

Skrevet
På 3.7.2017 den 22.56, hilde og gutta skrev:

Når mine 2 barn kommer på sykehuset og sier at de elsker meg. Ligger kreft syk på sykehuset og er langt nede både fysiskt og psykiskt nå. Sikkert mye mer,men akkurat nå er det det som er det beste! 

Klem til deg! 

Anonymkode: aa701...523

Skrevet
På 3.7.2017 den 20.22, Evablaum skrev:

Det må være deilig å se at man har så selvstendige og sosiale barn :) Mine er dessverre veldig sjenerte og tenderer til avvisende i situasjoner der de blir usikre... :( Hadde derfor blitt ekstremt glad i din situasjon!

Anonymkode: 9a982...b96

Skrevet

Min kommende mann!❤️Han finner på småting å overraske meg med, kjøper blomster eller noe jeg en gang har sagt jeg kunne tenke meg, han forteller meg gjennom hele dagen hvor glad han er for oss to og hvor nydelig og deilig jeg er❤️Poenget er at han, med små ting, ord og handlinger hele tiden viser meg hvor høyt han elsker meg og setter familien først i et og alt❤️

Hver dag sammen med han er min lykke❤️

Anonymkode: 5a2f1...302

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det må være deilig å se at man har så selvstendige og sosiale barn :) Mine er dessverre veldig sjenerte og tenderer til avvisende i situasjoner der de blir usikre... :( Hadde derfor blitt ekstremt glad i din situasjon!

Anonymkode: 9a982...b96

Det er godt å se det ja, jeg er veldig takknemlig for det.

Hadde vi vært på stranden og ditt barn avviste mitt fordi det er sjenert og blir usikker i situasjonen, så er det lett for meg å misforstå og tenke at ditt barn er "ufint". Tar du barnet ditt i hånden og nærmer deg mitt igjen, så hadde jeg fort oppfattet hva som egentlig skjedde. Da ville jeg avventet og sett om du klarte å få satt i gang leken. Har den første "avvisningen" gjort mitt barn usikkert, så hadde også jeg kommet til for å trygge barnet mitt igjen, og prøve å hjelpe begge barna til lek  

Skrevet
2 minutter siden, Evablaum skrev:

Det er godt å se det ja, jeg er veldig takknemlig for det.

Hadde vi vært på stranden og ditt barn avviste mitt fordi det er sjenert og blir usikker i situasjonen, så er det lett for meg å misforstå og tenke at ditt barn er "ufint". Tar du barnet ditt i hånden og nærmer deg mitt igjen, så hadde jeg fort oppfattet hva som egentlig skjedde. Da ville jeg avventet og sett om du klarte å få satt i gang leken. Har den første "avvisningen" gjort mitt barn usikkert, så hadde også jeg kommet til for å trygge barnet mitt igjen, og prøve å hjelpe begge barna til lek  

Seriøst?

hva om barnet faktisk ikke ville leke. Du kan ikke tvinge noen til å leke sammen. Og nei det er ikke ufint. 

Du altså

Anonymkode: 21ab7...ca8

Skrevet

Blir glad av å tenke på at jeg har mange bøker i «kø» som jeg skal lese, eeeelsker å lese! 😁 

Anonymkode: aa701...523

Skrevet

At solen skinner

At ungene koser seg på ferie med besteforeldrene mens vi er på jobb

At det er lite kø til og fra jobb pga fellesferie

At jeg akkurat nå har lunsjpausen min i fred og ro foran pc`en mens jeg koser meg med en god kopp te

Anonymkode: 36b74...aec

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Seriøst?

hva om barnet faktisk ikke ville leke. Du kan ikke tvinge noen til å leke sammen. Og nei det er ikke ufint. 

Du altså

Anonymkode: 21ab7...ca8

Her er det snakk om i de tilfelle der barnets mor skjønner at barnet vil egentlig leke, men er for sjenert og blir usikker..

Skrevet
På 3.7.2017 den 21.56, hilde og gutta skrev:

Klem til deg tøffe mamma:)

Anonymkode: e797a...5f7

Skrevet

og være i begravelse og høre alt det fine om det menneske du alltid har elsket,men aldri valgte, vet det høres rart ut,men det reddet meg idag siden dagen ellers idag har bare vert piss.. først finner jeg katten død , så dør oldefaren min og så brekker ungen armen :/

Anonymkode: c1080...230

Skrevet

Markjordbær i en liten barnehånd. 

Skrevet

Utenom alt det vanlige som barn,hus, sommer osv, så er det en sjokolade som har gjort mest for humøret i dag 😅 De små tingene ;)

Anonymkode: 0b43b...634

Skrevet
På 3.7.2017 den 21.56, hilde og gutta skrev:

Åh❤ God bedring til deg, så trist. Håper du kan bli frisk ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...