Gå til innhold

Ikm uke 31


minera2011

Anbefalte innlegg

Jeg fikk aldri positiv test med de billig strimlene mine, så usikker på når el fant sted. I dag kjente jeg på veldig typiske mensensmerter, men jeg er maks 10 dpo.. så mensen kommer ikke nå. Kan dette være et gravidtetstegn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en litt mer hektisk ferie enn planlagt 😓 3-4 dpo i dag! Spent på hvordan denne pp'en går. 

På 25.7.2017 den 23.23, minera2011 skrev:

Fortsatt blinkende på dag 8..

Skulle ønske jeg kunne skrivi noe fornuftig, men jeg aner ikke hva det kan være. Men har venta sånn sjøl, og veit det er veldig kjedelig, så håper blinkinga gir seg snart! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10dpo her. Føler meg ikke noe annerledes. Og pessimistisk som jeg er, tenker jeg at det nok ikke gikk denne gangen heller. Ikm på mandag, så blir spennende å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt negative tester så tror el ikke kom denne mnd. Men fått bestilt timw tiø gynekolog så får jeg forhåpentligvis noe hjelp der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7dpo nå. Ingen tegn. 

 

Tatt meg en tur hjem til Nord-Norge. Skal ta noen fjellturer og gi litt balsam til sjelen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10dpo. Føler ikke noen spesielle tegn, og innstiller meg på at det ikke ble noe denne pp. Venter med testing til etter ikm. 

Har ferie og er på hytta sammen med familie. Vi har ikke fortalt noen her at vi prøver, så grunnene til ikke å ta et glass vin på kveldene er mange 😉 Om de skjønner den egentlige grunnen har ikke egentlig noe å si. 

Krysser fingrene for oss alle! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Tusenfryd84 skrev:

10dpo. Føler ikke noen spesielle tegn, og innstiller meg på at det ikke ble noe denne pp. Venter med testing til etter ikm. 

Har ferie og er på hytta sammen med familie. Vi har ikke fortalt noen her at vi prøver, så grunnene til ikke å ta et glass vin på kveldene er mange 😉 Om de skjønner den egentlige grunnen har ikke egentlig noe å si. 

Krysser fingrene for oss alle! 😊

Er det ikke litt tidlig å kjenne symptomer 10 dpo?🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Solstråle92 skrev:

Er det ikke litt tidlig å kjenne symptomer 10 dpo?🙂

Jo, det er det jeg også tenker 😊 Men leser om alle som kjenner "alt mulig", så det blir jo til at man kjenner etter litt ekstra. Eller kanskje bare meg...? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Tusenfryd84 skrev:

Jo, det er det jeg også tenker 😊 Men leser om alle som kjenner "alt mulig", så det blir jo til at man kjenner etter litt ekstra. Eller kanskje bare meg...? 🤔

Det er ikke bare deg! Det er jo veldig mye snakk om det, så umulig å ikke kjenne (litt ekstra godt) etter 😂 Men det virker jo også som at det kan ha noe for seg, etter det jeg har lest her inne å dømme. 

Jeg er 5 dpo, og trodde jeg hadde lært meg å kjenne igjen noen av tegnene som tyder på at heksa er på vei. Men jeg synes jeg kjenner noe nytt nesten hver pp, jeg 🤔 Tidligere har det vært mye murringer, ømhet, leamus etc., nå er det mer som små klyp på den ene sida nede på magen. 🙃 Og jeg mener jeg kjente et ganske kraftig stikk rundt 2 dpo. Det har stikki før også, men ikke så kraftig, og flere.

Hehe, vanskelig, for ikke å si umulig, å tyde. Men jeg synes det er litt spennende å kjenne litt etter. Om ikke annet enn for å kunne identifisere tegn i ettertid 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir litt tullete, iom at jeg ligger i senga og venter på at svigerfar skal bli ferdig på badet så jeg kan ta en ny test i dag. Men da jeg så på testen jeg tok i går kveld nå synes jeg at jeg ser en svak strek. I et svakt øyeblikk kjøpte jeg Lloyds-tester fordi strimlene ligger igjen hjemme. Jeg hadde jo ikke tenkt å teste før mandag. 😬 Men jeg synes de testene er veldig vanskelige å tolke. Noen flere som synes de ser noe?

(Og ja, veit man verken bør se på de så lenge etterpå eller demontere, men fordi de er så vanskelige å lese av tror jeg nok den så slik ut igår også, men at jeg ikke så det skikkelig før nå i lyset)

Edit: Får ikke Tinypic til å funke.. 😒 noen andre sider som kan brukes?

 

Endret av AkkMa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AkkMa skrev:

Dette blir litt tullete, iom at jeg ligger i senga og venter på at svigerfar skal bli ferdig på badet så jeg kan ta en ny test i dag. Men da jeg så på testen jeg tok i går kveld nå synes jeg at jeg ser en svak strek. I et svakt øyeblikk kjøpte jeg Lloyds-tester fordi strimlene ligger igjen hjemme. Jeg hadde jo ikke tenkt å teste før mandag. 😬 Men jeg synes de testene er veldig vanskelige å tolke. Noen flere som synes de ser noe?

(Og ja, veit man verken bør se på de så lenge etterpå eller demontere, men fordi de er så vanskelige å lese av tror jeg nok den så slik ut igår også, men at jeg ikke så det skikkelig før nå i lyset)

502m85.jpg

21kkpp4.jpg

Hvor ble det av bildene?😊

Anonymkode: d7b5d...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor ble det av bildene?😊

Anonymkode: d7b5d...a53

Hehe, det var det da! Tinypic sier bare at "uploading failed". 🤔 Prøver igjen - eller går og tester på nytt 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AkkMa skrev:

Forstår hva du mener, jeg ser strek, men er som du sier at det kan være den har ligget litt lenge! Likevel, mine har aldri endret resultat etter å ha ligget et døgn. 

Anonymkode: d7b5d...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Forstår hva du mener, jeg ser strek, men er som du sier at det kan være den har ligget litt lenge! Likevel, mine har aldri endret resultat etter å ha ligget et døgn. 

Anonymkode: d7b5d...a53

Ja, det er det. Det ble i hvert fall litt mer spennende å teste i dag enn jeg hadde forventa! 😬 Ferie med familie, altså. Vanskelig å luske seg rundt med glass og tester når huset er fullt av folk! Men prøver igjen om ikke så lenge, så får vi se. Kjipt at jeg var så gjerrig at jeg endte opp med disse testene jeg synes det er så vanskelig å tyde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AkkMa skrev:

Ja, det er det. Det ble i hvert fall litt mer spennende å teste i dag enn jeg hadde forventa! 😬 Ferie med familie, altså. Vanskelig å luske seg rundt med glass og tester når huset er fullt av folk! Men prøver igjen om ikke så lenge, så får vi se. Kjipt at jeg var så gjerrig at jeg endte opp med disse testene jeg synes det er så vanskelig å tyde. 

Du må si fra med en gang!😊

Anonymkode: d7b5d...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Synes ikke jeg ser noe på denne. 🤔 Men det gjorde jeg jo ikke i går kveld heller. Er bare 6 dpo, tror jeg, så mange dager igjen med håp 😉

IMG_20170729_094027.jpg

(Edit: jeg demonterer bare fordi jeg synes det er vanskelig å se "nedi" og forbi "glasset". Det skal ikke ha noe å si på denne typen)

Endret av AkkMa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AkkMa skrev:

Hm. Synes ikke jeg ser noe på denne. 🤔 Men det gjorde jeg jo ikke i går kveld heller. Er bare 6 dpo, tror jeg, så mange dager igjen med håp 😉

IMG_20170729_094027.jpg

(Edit: jeg demonterer bare fordi jeg synes det er vanskelig å se "nedi" og forbi "glasset". Det skal ikke ha noe å si på denne typen)

Jeg ser dessverre ikke noe på denne altså, men som du selv sier er det tidlig enda 🖒

Jeg er på familietur på hytta, og har helt bevisst ikke tatt med meg tester opp hit. Det får vente til etter helga! 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AkkMa skrev:

Hm. Synes ikke jeg ser noe på denne. 🤔 Men det gjorde jeg jo ikke i går kveld heller. Er bare 6 dpo, tror jeg, så mange dager igjen med håp 😉

IMG_20170729_094027.jpg

(Edit: jeg demonterer bare fordi jeg synes det er vanskelig å se "nedi" og forbi "glasset". Det skal ikke ha noe å si på denne typen)

Åssn test er det ? :) jeg hååååper så for deg denne pp ! Er jo inne her og sniker vettu 🙈 Å 6dpo er så tidlig at det trenger vi ikke tenke på engang :D jeg fikk svaaaaaaak strek 8 dpo, med sånne super sensitive tester fra Tyrkia :D så jeg har troa jeg asså 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lønnesirup90 skrev:

Åssn test er det ? :) jeg hååååper så for deg denne pp ! Er jo inne her og sniker vettu 🙈 Å 6dpo er så tidlig at det trenger vi ikke tenke på engang :D jeg fikk svaaaaaaak strek 8 dpo, med sånne super sensitive tester fra Tyrkia :D så jeg har troa jeg asså 😘

Ååå, så koselig at du sniker!! 😍 Hvordan går det med deg? Det er en sånn Lloyds pharmacy, eller hva det heter. Det er vel et av apotekene sitt eget merke, tror jeg. Skulle visst være veldig sensitiv, men jeg liker bedre strimlene jeg har hjemme 😊 Får prøve igjen imorra når vi drar tilbake! Også er det jo veldig tidlig, ja! Stresser ikke 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Aurora88 skrev:

Der kom mensen, nok en gang 😢

😕

har ikke helt troen selv denne gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...