Gå til innhold

Er dette innafor eller kleint?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjør på :)

Jeg gjorde det da vi flyttet til ny bydel og barnet mitt måtte bytte skole. Ble veldig godt motatt, både av store og små:)

Mennesker som er så sære at de ikke vil at barna skal få nye venner er mennesker du uansett ikke vil bruke tid på. Da går man til neste hus:) Sommeren er en perfekt tid for nye vennskap!

Anonymkode: 3a224...c56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes ut som en kjempegod ide og som du ser her er de aller fleste positive til et slik initiativ. 

Den ene som har for hellig sommer til å orke å legge til rette så ungene får flere venner tviler jeg at vil bidra noe særlig til positivt miljø likevel, så der tror jeg hun faktisk gjør omgivelsene en tjeneste ved å holde seg borte. 

Skrevet

Ja får vel prøve å manne meg opp til å gjøre det da :P er egentlig sjenert så dette er lagt utenfor komfortsonen,men hadde vært så kjekt for sønnen min om han hvertfall hadde en han kjenner litt når han begynner på skolen.

Anonymkode: 1bb25...903

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja får vel prøve å manne meg opp til å gjøre det da :P er egentlig sjenert så dette er lagt utenfor komfortsonen,men hadde vært så kjekt for sønnen min om han hvertfall hadde en han kjenner litt når han begynner på skolen.

Ikke bank på min dør 🤞

Anonymkode: f5735...547

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke bank på min dør 🤞

du høres virkelig ut som ett sjarmerende menneske..

Kommer uansett ikke til å gå på døren til folk det synes jeg blir litt for pågående.Men tenkte å sende en sms til de foreldrene som bor i gåavstand fra oss,å høre om de er intressert i å la barna leke sammen så de kan bli litt bedre kjent før de begynner i samme klasse.

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

du høres virkelig ut som ett sjarmerende menneske..

Kommer uansett ikke til å gå på døren til folk det synes jeg blir litt for pågående.Men tenkte å sende en sms til de foreldrene som bor i gåavstand fra oss,å høre om de er intressert i å la barna leke sammen så de kan bli litt bedre kjent før de begynner i samme klasse.

Nå hadde det faktisk vært festlig om du hadde sendt meg melding 😂

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå hadde det faktisk vært festlig om du hadde sendt meg melding 😂

Ja du kjenner vel en indre glede av å svare folk uhøflig.

Skrevet

Sendte melding til to forskjellige foreldre å fikk posetivt svar av begge to :) Hun ene møter vi allerede på mandag :)

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sendte melding til to forskjellige foreldre å fikk posetivt svar av begge to :) Hun ene møter vi allerede på mandag :)

Så bra! Supert at du går ut av din komfortsone for barnet ditt sin skyld :-)

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så bra! Der ser du - de fleste er hyggelige og imøtekommende - sånn som du. Kanskje dette blir starten på et par livslange vennskap for gutten din, og kanskje foreldrene er potensielle venner for deg og mannen.

Du er en god mor :-)

Anonymkode: add21...78d

Skrevet

Møtte en av de idag å det var veldig koselig:) Å ungene storkoste seg sammen så dette var vellykket :)

Skrevet
På 1.7.2017 den 19.48, Anonym bruker skrev:

Mitt barn har allerede mange venner, så jeg hadde ikke vært interessert i å bruke noen timer i løpet av sommeren på å gjøre ditt barn trygg før skolestart. En egoist, men sommerukene er hellige for vår familie. Liker ikke å føle noen "forpliktelse" hvis jeg ikke absolutt MÅ!

Tenk om alle var så egoistisk som deg ?

Hva med å gi litt av og til. 

Kanskje du også trenger noe tilbake en gang ?

Hi, høres ut som en god ide.

Anonymkode: ffad6...159

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tenk om alle var så egoistisk som deg ?

Hva med å gi litt av og til. 

Kanskje du også trenger noe tilbake en gang ?

Hi, høres ut som en god ide.

Anonymkode: ffad6...159

Det var visst en god ide ettersom begge foreldrene sa at det hørtes veldig hyggelig ut,å begge foreslo ett tidspunkt for å møtes :) Barna storkoste seg i dag å forhåpentligvis så møtes vi igjen en annen dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...