Gå til innhold

de nye naboene invaderer Hagen vår!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hva mente du med det?

Tror hun kan være inne på noe. Er vanlig i mange land at en kan leke i andres hage, ikke noe rasistisk i det.

Anonymkode: ef2b5...2b5

Det er utvilsomt et snev av rasisme i antagelsen om at folk som kommer fra en annen kultur enn din egen er så usiviliserte og tilbakestående at de ikke skjønner konseptet "privat eiendom" selv etter at dette er blitt påpekt, at de ikke forstår at når en trampoline er låst så skal de ikke bryte opp låsen og at det er ugreit å tegne på husveggen til folk med tusj.

Slutt å ha så lave forventninger til andre.

Anonymkode: e30ce...31e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde anmeldt hærverk og skadeverk, tatt kontakt med egnet person i kommunen, låst inn og montert ned og ellers mugnet fullstendig.

Jeg kan ikke se at syrere skal ha mer mangel på vett og forstand enn andre. 

Skrevet

Oppdater oss gjerne på hvordan dette går! Flere som sliter med samme problem. 

Anonymkode: 4fd5f...da8

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oppdater oss gjerne på hvordan dette går! Flere som sliter med samme problem. 

Og som er like tafatte.

Anonymkode: dce4c...55b

Skrevet

Vel dere har bare dere selv å skylde på når dere i alle valg aldri gav deres stemme til Frp. Disse problemene kommer bare til å bli mer og mer omfattende i årene som kommer.

Anonymkode: b456b...ef8

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vel dere har bare dere selv å skylde på når dere i alle valg aldri gav deres stemme til Frp. Disse problemene kommer bare til å bli mer og mer omfattende i årene som kommer.

Anonymkode: b456b...ef8

Ja helt enig. Hadde vært mye bedre om vi ikke tok imot asylsøkere men lot Assad og IS bombe og drepe alle syriske barn som roter i hagene. .

Skrevet
19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Syriske guttunger har ingen respekt for kvinner. Få to menn til å ta/bære dem med seg hjem til faren /fedrene, og gi høylytt beskjed. 

Bare piss.

Anonymkode: 0d798...e25

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er vanlig i boligfeltet vårt også. Ingen innvandrere her da, men maser av norske unger som hopper i trampolina mi. Hvis jeg noengang skulle bli så kjip at jeg satte lås på den, så håper jeg noen slår meg i bakhodet med en stor agurk.

Du må da gjerne dele ditt så mye du vil, men la mitt og andres eiendom være i fred. Jeg driver ikke bhg eller lekeplass.  Ikke har jeg stemf frp heller.

Hi ta kontakt med kommunen og politiet i morgen

Anonymkode: 120f7...37d

Skrevet

Hvordan går det, HI?

Anonymkode: c9658...770

Skrevet
På 1.7.2017 den 23.54, Anonym bruker skrev:

Enig!! De skjønner nok ikke hva som er skikk og bruk her i landet, og tror hagen deres er en offentlig lekeplass eller noe sånt....

Anonymkode: 0c948...409

Gjelder det polakker og?

Anonymkode: 12a83...57e

Skrevet

Kun av nysgjerrighet: Kommer de og tar seg til rette når dere er der også?

For hvis de bare kommer når dere er borte skjønner de jo veldig godt at dere ikke vil ha de der men bare driter i det.

Neste gang de er borte får dere stå klar og arrangere full fest i dem sin hage, åpent hus med alt det innebærer :D

Anonymkode: 8ed37...9f6

Skrevet

Hvordan går det? 

Anonymkode: 11646...d32

Skrevet
På 2.7.2017 den 0.52, Anonym bruker skrev:

Det er vanlig i boligfeltet vårt også. Ingen innvandrere her da, men maser av norske unger som hopper i trampolina mi. Hvis jeg noengang skulle bli så kjip at jeg satte lås på den, så håper jeg noen slår meg i bakhodet med en stor agurk.

Dersom barn hopper på ens trampoline er man potensielt ansvarlig for ev kroppsskade, så det er ikke dumt å låse trampolinen..

Skrevet
På 3.7.2017 den 21.28, Krussemynte skrev:

Dersom barn hopper på ens trampoline er man potensielt ansvarlig for ev kroppsskade, så det er ikke dumt å låse trampolinen..

Idiotisk regel. Hvis man er bortreist, og barn kommer og "stjeler" trampolinen, bør barnas foreldre stå til ansvar. Barn kan komme seg frem uansett hvor det er. De kan klatre opp på taket ditt og hoppe ned. ÅNEI, så dumt at du ikke hadde tjukkaser rundt hele huset.

Anonymkode: 12a83...57e

Skrevet
På 2.7.2017 den 0.52, Anonym bruker skrev:

Du vet at du er ansvarlig hvis det skjer noe på trampolina di? Hvis noen skader seg hardt, feks.

Anonymkode: eea49...8cb

Skrevet
På 2.7.2017 den 0.58, Anonym bruker skrev:

Hvorfor ikke glede de barna som har mindre? Går du konkurs om trampolinen ryker? 

Del ❤️

Anonymkode: 76d8f...cdc

Man er ansvarlig for det som måtte skje på trampolina, akkurat som hvis man har svømmebasseng; de må sikres for små barn og dyr. 

Jeg liker ikke å ha folk i hagen min når jeg ikke selv er der. 

Hvis de har lite leker, kunne de arvet noe som de kunne leke med i sin hage. 

Hvis de leker sammen med mine barn, er de hjertelig velkomne. Ellers er hagen vårt private sted.

Anonymkode: eea49...8cb

Skrevet
På 3.7.2017 den 17.57, Anonym bruker skrev:

Neste gang de er borte får dere stå klar og arrangere full fest i dem sin hage, åpent hus med alt det innebærer :D

Det var egentlig en god ide. Har mannen din noen litt høylydte og tøffe kamerater som dere kan ta med dere dit.

Jeg skjønner hva du mener hi, for det er sånn der moren min bor og. Det er 2 hus med asylsøkere bosatt fra kommunen, de barna er overalt. De løper i hagene, river opp blomster, stikker av med andres leker, kikker inn av vinduer, fyller postkasserne med tull, kaster ting på passerende biler og leker i andres hager.

Anonymkode: a5c93...fd9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...