Evablaum Skrevet 30. juni 2017 #26 Skrevet 30. juni 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hehe tenkte ikke på at det er helg, er i feriemodus😜 Jaja... anyways, hadde hun hatt så store problemer med musa kunne hun tatt kontakt tidligere i dag før det stengte.. Anonymkode: fb45d...f1f Hun kunne, men har ikke gjort det. Hun må derfor kontakte LV.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2017 #27 Skrevet 30. juni 2017 Slapp av - det er helt sikkert bare sopp! Irriterende, men ikke noe å bekymre seg for. Ikke alltid det er så mye utflod. Stikk innom apoteket og kjøp Diflucan! Det er en reseptfri pille (oralt) som er supereffektiv. Er det fortsatt sårt og svir når du kommer hjem fra ferien, så tar du en tur til legen. Uansett hva det er, så er det nok ikke akutt😉 God ferie! Anonymkode: 4231d...e61
Evablaum Skrevet 30. juni 2017 #28 Skrevet 30. juni 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Slapp av - det er helt sikkert bare sopp! Irriterende, men ikke noe å bekymre seg for. Ikke alltid det er så mye utflod. Stikk innom apoteket og kjøp Diflucan! Det er en reseptfri pille (oralt) som er supereffektiv. Er det fortsatt sårt og svir når du kommer hjem fra ferien, så tar du en tur til legen. Uansett hva det er, så er det nok ikke akutt😉 God ferie! Anonymkode: 4231d...e61 ...så er det nok ikke akutt Det er nok ikke det, men hvorfor ta sjansen på å ødelegge ferien?
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2017 #29 Skrevet 30. juni 2017 2 minutter siden, Evablaum skrev: ...så er det nok ikke akutt Det er nok ikke det, men hvorfor ta sjansen på å ødelegge ferien? Ødelegger vel ikke ferien bare fordi hun klør litt i musa. Anonymkode: fb45d...f1f
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2017 #30 Skrevet 30. juni 2017 2 minutter siden, Evablaum skrev: ...så er det nok ikke akutt Det er nok ikke det, men hvorfor ta sjansen på å ødelegge ferien? Ødelegger vel ikke ferien bare fordi hun klør litt i musa. Anonymkode: fb45d...f1f
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2017 #31 Skrevet 30. juni 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ødelegger vel ikke ferien bare fordi hun klør litt i musa. Anonymkode: fb45d...f1f Ved å skrive det så bekrefter du kun at du aldri har opplevd ekstrem kløe der. Jo, det kan ødelegge en ferie. Jeg tåler ikke canesten, og før jeg fant det som hjalp meg gråt jeg mine modige tårer fordi kløen gikk over i smerter. Og jeg tåler mye smerte normalt sett! Anonymkode: 4d5c5...809
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2017 #32 Skrevet 30. juni 2017 Hi, ta en telefon til legevakten og forklar situasjonen og at du skal på ferie i morgen. Har de tid tar de deg inn, eller de kan gi deg bedre råd enn vi kan her. Lykke til og god ferie Anonymkode: 4d5c5...809
Evablaum Skrevet 30. juni 2017 #33 Skrevet 30. juni 2017 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ødelegger vel ikke ferien bare fordi hun klør litt i musa. Anonymkode: fb45d...f1f Da håper jeg du får kløe i musa når du er på ferie. Digg det
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2017 #34 Skrevet 30. juni 2017 Denne tråden er en av grunnene til at jeg holder meg mest på Kvinneguiden. Dere krangler jo som drittunger! Takk for påminnelsen Til HI: Kontakt legevakten du. Ikke dra på ferie både med smerter og usikkerhet. Når du ikke vet hva det er, så er det veldig greit å få det sjekket. God ferie Anonymkode: 611a0...fa5
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2017 #35 Skrevet 30. juni 2017 14 minutter siden, Evablaum skrev: Da håper jeg du får kløe i musa når du er på ferie. Digg det Om jeg så skulle få det, så hadde nok ikke det ødelagt ferien min Anonymkode: fb45d...f1f
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2017 #36 Skrevet 30. juni 2017 Det høres mest ut som sopp som kan behandles med canesten. Herpes klør ikke slik. Sopp gjør. At du hadde en kvise trenger ikke ha sammenheng med at du klør. Kjøp en canestenkur reseptfritt på apoteket. Med tablett til vaginal innføring og håp på det beste. Anonymkode: 81c5d...7fa
Evablaum Skrevet 30. juni 2017 #37 Skrevet 30. juni 2017 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ødelegger vel ikke ferien bare fordi hun klør litt i musa. Anonymkode: fb45d...f1f Da håper jeg du får kløe i musa når du er på ferie. Digg det
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2017 #38 Skrevet 30. juni 2017 Takk for svar alle sammen. Grunnen til at jeg ikke kontaktet fastlegen i dag, er pga de har stengt etter 12 på fredager og jeg dro på jobb idag da jeg ikke følte dette var noe å være hjemme for. Ikke ante jeg da at det skulle bli så ille heller. Jeg har tidligere i uka prøvd å ringe og får automatisk beskjed at de ikke får svart på tlf pga sykdom og kun tar akutte henvendelser. Dette var pga noe annet, så jeg viste det. Dette føltes da ikke akutt. Jeg har nå googlet meg frem til at jeg har nok hatt en liten kvise der inne. Og teit som jeg var har jeg nok pirket og klødd litt slik at jeg har blitt sår. Muligens fått sopp. Har mannet meg opp nå og sett med speil og det er ett lite sår der. Hadde xylocain hjemme som jeg har smurt med. Jeg kan ikke droppe hele ferieturen imorgen pga dette. Så satser på det går seg til ila natten. Rekker apoteket heldigvis imorgen. Rekker ikke svare alle, men tror ikke mannen min har vært utro. Og dette ligner hverken herpes eller syfilis. Og takk til Evablaum for forståelse. Dette ligger ant til å ødelegge ferien vår ja, for dette er jævlig....... HI Anonymkode: 40ebc...1ae
oslofrk Skrevet 30. juni 2017 #39 Skrevet 30. juni 2017 Ring legevakten du! Så er det opp til dem om du bør komme inn eller ei. Riktig god bedring!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2017 #40 Skrevet 1. juli 2017 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar alle sammen. Grunnen til at jeg ikke kontaktet fastlegen i dag, er pga de har stengt etter 12 på fredager og jeg dro på jobb idag da jeg ikke følte dette var noe å være hjemme for. Ikke ante jeg da at det skulle bli så ille heller. Jeg har tidligere i uka prøvd å ringe og får automatisk beskjed at de ikke får svart på tlf pga sykdom og kun tar akutte henvendelser. Dette var pga noe annet, så jeg viste det. Dette føltes da ikke akutt. Jeg har nå googlet meg frem til at jeg har nok hatt en liten kvise der inne. Og teit som jeg var har jeg nok pirket og klødd litt slik at jeg har blitt sår. Muligens fått sopp. Har mannet meg opp nå og sett med speil og det er ett lite sår der. Hadde xylocain hjemme som jeg har smurt med. Jeg kan ikke droppe hele ferieturen imorgen pga dette. Så satser på det går seg til ila natten. Rekker apoteket heldigvis imorgen. Rekker ikke svare alle, men tror ikke mannen min har vært utro. Og dette ligner hverken herpes eller syfilis. Og takk til Evablaum for forståelse. Dette ligger ant til å ødelegge ferien vår ja, for dette er jævlig....... HI Anonymkode: 40ebc...1ae "Et lite sår" betyr dessverre IKKE sopp... Da betyr det herpes. Klassisk utbruddsmønster. Hva du enn gjør, så ikke ha sex før legen har sett på det! Anonymkode: a1411...809
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2017 #41 Skrevet 1. juli 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: "Et lite sår" betyr dessverre IKKE sopp... Da betyr det herpes. Klassisk utbruddsmønster. Hva du enn gjør, så ikke ha sex før legen har sett på det! Anonymkode: a1411...809 Haha siste jeg har lyst til nå er å ha sex. Vi drar snart så rekker ikke lege og ser svart på hele ferien nå. HI Anonymkode: 40ebc...1ae
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2017 #42 Skrevet 1. juli 2017 56 minutter siden, Anonym bruker skrev: Haha siste jeg har lyst til nå er å ha sex. Vi drar snart så rekker ikke lege og ser svart på hele ferien nå. HI Anonymkode: 40ebc...1ae om det er herpes kommer det til å være vondt så ta med deg masse smertestillende, og vær raus med deg selv. Det finnes salver for å ta på såret. Brudiline eller noe. For å dempe infeksjonen så den ikke sprer seg. Pass på å være veldig nøye med hygienen. Det gir seg forhåpentligvis når såret har brutt igjennom. Du bør få reseptbelagt medisin så om du rekker innom lv er det det beste. Den eneste måten de kna sjekke om det er herpes på, er gjennom prøver fra såret. Masse lykke til!! Husk at det går over! Anonymkode: 81c5d...7fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå