Anonym bruker Skrevet 30. juni 2017 #1 Skrevet 30. juni 2017 Har de siste dagene fått økende kløe/svie/smerte i underlivet. bak / inni de indre kjønnsleppene. Startet med noe jeg trodde var ei kvise på innsiden av den indre kjønnsleppen. lot den være i fred. Så trodde det ville gå over Ikke lukt eller økt utflod. Dette har forverret seg i går og i dag. Og jeg skal reise på ferie imorgen. Hjelp meg. Hva kan jeg gjøre? Ringe legevakt pga dette føles litt overkill. Anonymkode: 40ebc...1ae
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2017 #2 Skrevet 30. juni 2017 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har de siste dagene fått økende kløe/svie/smerte i underlivet. bak / inni de indre kjønnsleppene. Startet med noe jeg trodde var ei kvise på innsiden av den indre kjønnsleppen. lot den være i fred. Så trodde det ville gå over Ikke lukt eller økt utflod. Dette har forverret seg i går og i dag. Og jeg skal reise på ferie imorgen. Hjelp meg. Hva kan jeg gjøre? Ringe legevakt pga dette føles litt overkill. Anonymkode: 40ebc...1ae Herpes - eller syfilis. Du bør få det sjekket. Anonymkode: a1411...809
Frøken87 Skrevet 30. juni 2017 #3 Skrevet 30. juni 2017 Kan jo bare vera sopp og? Kjøp canesten salve😊
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2017 #4 Skrevet 30. juni 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Herpes - eller syfilis. Du bør få det sjekket. Anonymkode: a1411...809 Men har jo vært sammen med mannen min i over 15 år. Og han har ikke vært med noen før meg. Har lest litt og det virker ikke som Herpes. HI Anonymkode: 40ebc...1ae
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2017 #5 Skrevet 30. juni 2017 1 minutt siden, Frøken87 skrev: Kan jo bare vera sopp og? Kjøp canesten salve😊 Ikke som starter med en liten kvise og gror til et sår, nei. Anonymkode: a1411...809
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2017 #6 Skrevet 30. juni 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Men har jo vært sammen med mannen min i over 15 år. Og han har ikke vært med noen før meg. Har lest litt og det virker ikke som Herpes. HI Anonymkode: 40ebc...1ae Før, nei. Men imens, kanskje...? Anonymkode: a1411...809
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2017 #7 Skrevet 30. juni 2017 1 minutt siden, Frøken87 skrev: Kan jo bare vera sopp og? Kjøp canesten salve😊 Kan jeg / bør jeg bruke det dersom det ikke er sopp? har lest litt om sopp, og det står utflod som ett symptom. Er skrekkelig fortvilet her nå. HI Anonymkode: 40ebc...1ae
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2017 #8 Skrevet 30. juni 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Kan jeg / bør jeg bruke det dersom det ikke er sopp? har lest litt om sopp, og det står utflod som ett symptom. Er skrekkelig fortvilet her nå. HI Anonymkode: 40ebc...1ae Sopp er mer generell svie, ikke lokalt begrenset til sted. Og ja, utflod vil det være. Den er helst "kornete". Ring lege. Anonymkode: a1411...809
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2017 #9 Skrevet 30. juni 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sopp er mer generell svie, ikke lokalt begrenset til sted. Og ja, utflod vil det være. Den er helst "kornete". Ring lege. Anonymkode: a1411...809 Problemet er at vi reiser på ferie imorgen og jeg lurer på om dette kan være noe å ringe legevakt for? HI Anonymkode: 40ebc...1ae
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2017 #10 Skrevet 30. juni 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Før, nei. Men imens, kanskje...? Anonymkode: a1411...809 Nei, det tror jeg ærlig talt ikke. Men man vet jo aldri. HI Anonymkode: 40ebc...1ae
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2017 #11 Skrevet 30. juni 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke som starter med en liten kvise og gror til et sår, nei. Anonymkode: a1411...809 Det har ikke grodd sår, denne kvisen er borte, og nå svir/klør det åpningen. sånn ca. HI Anonymkode: 40ebc...1ae
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2017 #12 Skrevet 30. juni 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det har ikke grodd sår, denne kvisen er borte, og nå svir/klør det åpningen. sånn ca. HI Anonymkode: 40ebc...1ae Herpes har den klassiske starten med at en liten "kvise", "blemme" eller bare et lite ømt punkt er første stadium. Anonymkode: a1411...809
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2017 #13 Skrevet 30. juni 2017 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Herpes har den klassiske starten med at en liten "kvise", "blemme" eller bare et lite ømt punkt er første stadium. Anonymkode: a1411...809 Kan / bør jeg ringe legevakt? Var ikke akkurat den starten på sommerferien jeg hadde sett for meg ...:( HI Anonymkode: 40ebc...1ae
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2017 #14 Skrevet 30. juni 2017 Ring legevakten og hør hvis du er bekymret. Er det travelt der tror jeg neppe de vil ta deg inn, men du kan jo forsøke. Er det herpes er det lite de kan gjøre nå. Ved er eventuelt senere utbrudd bør du smøre på Zovirax eller lignende straks du føler den lille "kvisen". Anonymkode: f7603...a1d
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2017 #15 Skrevet 30. juni 2017 Herpes kan ligge latent og plutselig våkne opp. Så du kan ha hatt det i over 15 år ja. Anonymkode: 5f55e...5ea
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2017 #16 Skrevet 30. juni 2017 Og du kan også ha blitt smittet av munnsår om mannen din har hatt det. Anonymkode: 5f55e...5ea
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2017 #17 Skrevet 30. juni 2017 Kan det ikke bare være et inngrodd hår etc? Det svir jo som bare juling. Anonymkode: 70c94...a28
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2017 #18 Skrevet 30. juni 2017 Herregud, det er ikke rart det blir lange køer der! Det vil jeg si er misbruk av legevakt!! Anonymkode: fb45d...f1f
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2017 #19 Skrevet 30. juni 2017 Huff, så kjedelig! Men vet ikke om du får komme til legevakt med dette..? Er det herpes så kan det hende at mannen din har vært utro eller det kan hende at det har ligget latent i kroppen din. Mest sannsynlig er det vel ikke herpes siden du har vært sammen med mannen i 15 år Du har ikke hatt sex også har du vært litt tørr (noe som kan føre til litt sive/kløe) sammen m noe inngrodd hår eller kvise? Håper du får en fin sommerferie da! Anonymkode: 0b0a1...041
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2017 #20 Skrevet 30. juni 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Herregud, det er ikke rart det blir lange køer der! Det vil jeg si er misbruk av legevakt!! Anonymkode: fb45d...f1f Man går til legevakt når fastlege ikke er tilgjenglig og man har behov for hjelp. Det er IKKE bare for folk med kuttskader og brudd. HI vet ikke hva det er, smerten øker og hun skal på ferie - jeg hadde foretrukket legevakt idag her i Norge framfor en lege i syden om 2 dager. I utlandet er det som regel mer styrete, mer papirarbeid, kommunikasjonsproblemer og ikke minst: tapte feriedager. Anonymkode: 1ee8c...af2
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2017 #21 Skrevet 30. juni 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Man går til legevakt når fastlege ikke er tilgjenglig og man har behov for hjelp. Det er IKKE bare for folk med kuttskader og brudd. HI vet ikke hva det er, smerten øker og hun skal på ferie - jeg hadde foretrukket legevakt idag her i Norge framfor en lege i syden om 2 dager. I utlandet er det som regel mer styrete, mer papirarbeid, kommunikasjonsproblemer og ikke minst: tapte feriedager. Anonymkode: 1ee8c...af2 Man går til legevakt når det er noe akutt som ikke kan vente til legekontorets åpningstider! Anonymkode: fb45d...f1f
Evablaum Skrevet 30. juni 2017 #22 Skrevet 30. juni 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Man går til legevakt når det er noe akutt som ikke kan vente til legekontorets åpningstider! Anonymkode: fb45d...f1f Men, dette kan jo ikke vente.. Hi skal på ferie! Ikke snakk om at jeg hadde risikert å ødelegge min ferie, fordi dette gjør at køen blir enda lengre på LV. Mine behov skal alltid dekkes.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2017 #23 Skrevet 30. juni 2017 1 minutt siden, Evablaum skrev: Men, dette kan jo ikke vente.. Hi skal på ferie! Ikke snakk om at jeg hadde risikert å ødelegge min ferie, fordi dette gjør at køen blir enda lengre på LV. Mine behov skal alltid dekkes. Hvis alle som skal ditten eller datten ikke kan vente til legekontorets åpningstid er det jo til slutt ingen som kommer inn! Får vel utsette ferien en dag da hvis det er så ille.... gosh asså! Anonymkode: fb45d...f1f
Evablaum Skrevet 30. juni 2017 #24 Skrevet 30. juni 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis alle som skal ditten eller datten ikke kan vente til legekontorets åpningstid er det jo til slutt ingen som kommer inn! Får vel utsette ferien en dag da hvis det er så ille.... gosh asså! Anonymkode: fb45d...f1f Fastlegen er åpen i morgen?
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2017 #25 Skrevet 30. juni 2017 Akkurat nå, Evablaum skrev: Fastlegen er åpen i morgen? Hehe tenkte ikke på at det er helg, er i feriemodus😜 Jaja... anyways, hadde hun hatt så store problemer med musa kunne hun tatt kontakt tidligere i dag før det stengte.. Anonymkode: fb45d...f1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå