Anonym bruker Skrevet 1. juli 2017 #51 Skrevet 1. juli 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Sånn at vi kan fortsette med Morna-Siv, tenker du? Og Solvik-Olsen som skal bygge så flotte, men billige veger? Veger uten ordentlig frostsikring, og som ikke vil tåle en norsk vinter og vår. Eller med lille søte Sylvi som under et snertent ytre er av de mørkeste blå, tilnærmet brune, politikere du klarer å grave fram i Norge. Du synes vi skal fortsette med Erna som selger Norge og naturressursene til Tyskland og Kina, bit for bit, i rasende fart? Du synes vi skal fortsette å sentralisere og privatisere Norge? Ellers takk, jeg ønsker et Norge eid av norske interesser, jeg ønsker en solidarisk politikk, med like muligheter for alle og en ansvarlig politikk som favner alle, ikke bare de rike. Jeg ønsker et levende Norge, med bosetning i hele landet, ikke bare i byene, men bosetning i alle bygder og et aktivt og levende landbruk. Ergo ønsker jeg Støre som statsminister, og en regjering sammensatt av Arbeiderpartiet og Senterpartiet. Anonymkode: 184b8...dd9 👍👏👏 Anonymkode: bce8e...48f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå