Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #1 Skrevet 21. juni 2017 Jeg hadde en utskrapning i går etter en MA... Jeg og samboeren hadde sex nå allerede 24t etterpå, uten prevensjon. Kan dette gjøre noe skade? Har jo fremdeles hCG i kroppen og kan vel ikke bli gravid da? Anonymkode: 1934d...5d3
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #2 Skrevet 21. juni 2017 Tror nok infeksjonsfaren er større enn sjansen for å bli gravid.. Anonymkode: 28130...d37
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #3 Skrevet 21. juni 2017 Ja, vil jo ikke bli gravid nå heller da. Derfor jeg tenkte det var safe siden jeg uansett har graviditetshormoner. Kan jo ikke bli gravid "på nytt" når man allerede "er gravid"? Hadde nettopp dusjet begge to, så må jo gå bra? Anonymkode: 1934d...5d3
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #4 Skrevet 21. juni 2017 Dere er i alle fall ikke så veldig smarte. Anonymkode: 7b7d7...db6
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #5 Skrevet 21. juni 2017 Hvordan da om jeg tør å spørre?:) Anonymkode: 1934d...5d3
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #6 Skrevet 21. juni 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, vil jo ikke bli gravid nå heller da. Derfor jeg tenkte det var safe siden jeg uansett har graviditetshormoner. Kan jo ikke bli gravid "på nytt" når man allerede "er gravid"? Hadde nettopp dusjet begge to, så må jo gå bra? Anonymkode: 1934d...5d3 Dere lærer ikke så fort tydeligvis Anonymkode: 5229d...371
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #7 Skrevet 21. juni 2017 Dette må bare være bullshit... Flott tema å kødde med da. Hvis ikke, start på p-sprøyte og bli på den til langt over overgangsalderen. Anonymkode: b7342...837
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #8 Skrevet 21. juni 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette må bare være bullshit... Flott tema å kødde med da. Hvis ikke, start på p-sprøyte og bli på den til langt over overgangsalderen. Anonymkode: b7342...837 Hva snakker du om? Hvorfor skulle det være bullshit?! Jeg spør om et helt vanlig spørsmål. Folk har sex. Om du ikke visste det. Jeg lurer på om det er ålreit å ha sex, når man ikke blør, dagen etter en utskrapning. Anonymkode: 1934d...5d3
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #9 Skrevet 21. juni 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dere lærer ikke så fort tydeligvis Anonymkode: 5229d...371 Jeg spør jo bare om et helt enkelt spørsmål? Hva skjer med dere? Haha Anonymkode: 1934d...5d3
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #10 Skrevet 21. juni 2017 Ja, du kan bli gravid. Du kan alltid bli gravid dersom du har sex, selv om noen perioder er sikrere enn andre. Dersom du ikke ønsker barn, bruk prevensjon. Alltid. Anonymkode: 3dc8a...16d
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #11 Skrevet 21. juni 2017 Du fikk beskjed på sykehuset om at du ikke skulle ha ubeskyttet sex før du har sluttet å blø og i alle fall ikke de første 14 dagene. Om du får smerter eller feber har du fått en innfeksjon i livmoren. I verste fall blir du steril, men det er kanskje det du håper på? Anonymkode: b829c...0a2
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #12 Skrevet 21. juni 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du fikk beskjed på sykehuset om at du ikke skulle ha ubeskyttet sex før du har sluttet å blø og i alle fall ikke de første 14 dagene. Om du får smerter eller feber har du fått en innfeksjon i livmoren. I verste fall blir du steril, men det er kanskje det du håper på? Anonymkode: b829c...0a2 Hva faen feiler deg? Anonymkode: 1934d...5d3
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #13 Skrevet 21. juni 2017 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, du kan bli gravid. Du kan alltid bli gravid dersom du har sex, selv om noen perioder er sikrere enn andre. Dersom du ikke ønsker barn, bruk prevensjon. Alltid. Anonymkode: 3dc8a...16d Selvfølgelig ønsker vi barn, dette er 2.forsøk. Det er derfor jeg lurer på om jeg kan bli gravid, selvom jeg fremdeles har graviditetshormoner i kroppen? Anonymkode: 1934d...5d3
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #14 Skrevet 21. juni 2017 Slapp av. Dette har antageligvis gått helt fint. Anonymkode: 3b7d9...1a7
*Miss Marple* Skrevet 21. juni 2017 #15 Skrevet 21. juni 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ja, vil jo ikke bli gravid nå heller da. Derfor jeg tenkte det var safe siden jeg uansett har graviditetshormoner. Kan jo ikke bli gravid "på nytt" når man allerede "er gravid"? Hadde nettopp dusjet begge to, så må jo gå bra? Anonymkode: 1934d...5d3 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Selvfølgelig ønsker vi barn, dette er 2.forsøk. Det er derfor jeg lurer på om jeg kan bli gravid, selvom jeg fremdeles har graviditetshormoner i kroppen? Anonymkode: 1934d...5d3 Blir du ikke helt enig med deg selv? Og ja, du kan bli gravid. Du kan også få en alvorlig infeksjon.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #16 Skrevet 21. juni 2017 Vi ønsker barn, men vil jo selvfølgelig ikke bli gravid dagen etter en tøff MA og utskrapning. Dette er 2.gang på 3 måneder. Så jeg vil gjerne bli gravid igjen etter en menssyklus, men helst ikke nå. Derfor jeg spør jeg her. Men dere måå jo få det inn med teskje her da 😅 Anonymkode: 1934d...5d3
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #17 Skrevet 21. juni 2017 Folk vet kanskje ikke hva en MA er?? 🤔 Anonymkode: 2a3b2...67c
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #18 Skrevet 21. juni 2017 Men du, når en leser hovedinnlegget ser det ut som om du har TATT abort... og da tenker muligens folk at det er LITT lite gjennomtenkt å prestere å ha ubeskyttet samleie samme dag... når du har mistet i en spontanabort er jo historien en helt annen. Anonymkode: 52ecd...581
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #19 Skrevet 21. juni 2017 Om dere ønsker barn må dere jo ikke ta sånne sjanser med tanke på infeksjon! At dere er nydusjet betyr ikke at det ikke er bakterier i sving altså. Akkurat nå har du sår inni livmoren, og de sårene kan det bli infeksjon i. Derfor skal du ikke bade på offentlige steder, eller ha sex! Anonymkode: 28130...d37
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #20 Skrevet 21. juni 2017 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva faen feiler deg? Anonymkode: 1934d...5d3 Det er du som feiler noe ved å ta slike sjanser med egen helse. Du bør bli mer forsiktig før du får barn som er avhengig av deg. Anonymkode: b829c...0a2
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #21 Skrevet 21. juni 2017 Er lei for at alle misforsto!! Herlighet sorry. Jeg mente at vi mistet for 2.gang i uke 10.. Derfor jeg har litt noia nå når jeg leser, mtp sterilitet. Men hjelper det at vi begge var helt nydusjet, og han tok den såvidt inn (siden jeg var redd for å trigge noe blødning)...? Anonymkode: 1934d...5d3
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #22 Skrevet 21. juni 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Er lei for at alle misforsto!! Herlighet sorry. Jeg mente at vi mistet for 2.gang i uke 10.. Derfor jeg har litt noia nå når jeg leser, mtp sterilitet. Men hjelper det at vi begge var helt nydusjet, og han tok den såvidt inn (siden jeg var redd for å trigge noe blødning)...? Anonymkode: 1934d...5d3 I tillegg blødde jeg kun i går. Tenkte dermed at det var greit.. Nå sitter vi begge å rister på hodene og angrer..... Forrige gang ventet vi vel 2-3 dager Anonymkode: 1934d...5d3
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #23 Skrevet 21. juni 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er du som feiler noe ved å ta slike sjanser med egen helse. Du bør bli mer forsiktig før du får barn som er avhengig av deg. Anonymkode: b829c...0a2 Jeg fortjener hets for dette innlegget om du også trodde jeg bevisst tok abort. Jeg mistet i uke 10, for andre gang.. En missed abortion altså. Jeg trodde helt ærlig ikke det var noe risk, da legen ga meg grønt lys så lenge jeg ikke blødde... Anonymkode: 1934d...5d3
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #24 Skrevet 21. juni 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ja, vil jo ikke bli gravid nå heller da. Derfor jeg tenkte det var safe siden jeg uansett har graviditetshormoner. Kan jo ikke bli gravid "på nytt" når man allerede "er gravid"? Hadde nettopp dusjet begge to, så må jo gå bra? Anonymkode: 1934d...5d3 Er du dum? Anonymkode: ffc2c...606
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2017 #25 Skrevet 21. juni 2017 Jeg fikk vite at hovedproblemet var at man med penis ville dytte bakterier fra aborten inn mot/i livmoren igjen. Forhåpentligvis har det gått bra, men ikke ha sex på minst en/to uker nå, det er nemlig åpent inn til livmoren etter aborten selv om du ikke blør. Dra til lege ved feber/smerter/utflod som lukter. Anonymkode: c4d7d...f98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå