Gå til innhold

Mars 2018


Bearplace

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan kan du være 9 uker på vei og ha termin en mnd etter meg ? :P jeg har 13 februar og er 9+ 1

Anonymkode: 8f49d...572

Tror hun mente at hun hadde en SA ca 9 uker på vei.😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan kan du være 9 uker på vei og ha termin en mnd etter meg ? :P jeg har 13 februar og er 9+ 1

Anonymkode: 8f49d...572

Beklager, dårlig formulert. Jeg mistet i uke 9 ved forrige graviditet. Er selvfølgelig bare 4+2  i dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt time til ultralyd og skal forhåpentligvis høre et lite hjerte den 24.juli. Første gang jeg er gravid så livredd for at noe er galt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Pudding23 skrev:

Da har jeg bestilt time til ultralyd og skal forhåpentligvis høre et lite hjerte den 24.juli. Første gang jeg er gravid så livredd for at noe er galt!

Jeg skal 27 juli 😊 Hvor i landet skal du? Jeg skal på "det gule huset" i Moss. Da er jeg 6+4 Så håper vi får høre et hjerte da. 

Lykke til! Stortsett så går det vel helst bra, selvom jeg skjønner bekymringen din... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ute, før jeg starta😔 Hcg-nivå var bare på 13. Ny blodprøve om et par dager, men er ikke optimistisk.😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, MammaMø85 skrev:

Jeg skal 27 juli 😊 Hvor i landet skal du? Jeg skal på "det gule huset" i Moss. Da er jeg 6+4 Så håper vi får høre et hjerte da. 

Lykke til! Stortsett så går det vel helst bra, selvom jeg skjønner bekymringen din... 

Jeg skal på Oslocity legene i Oslo 😁 Er da 9 uker på vei men har lange sykluser så det blir nok justert til det mindre vil jeg tro. Masse lykke til, til deg å :) skummelt og morro på en gang det her 😁

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Arwen_79 skrev:

Jeg er ute, før jeg starta😔 Hcg-nivå var bare på 13. Ny blodprøve om et par dager, men er ikke optimistisk.😔

Huff da.... håper den har stigi masse ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig mye murringer og vonde stikk i livmora. Hvor lenge varer det? Noen ganger er jeg sikker på at jeg skal begynne å blø for det er såpass vondt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MammaMø85 skrev:

Jeg har veldig mye murringer og vonde stikk i livmora. Hvor lenge varer det? Noen ganger er jeg sikker på at jeg skal begynne å blø for det er såpass vondt. 

Med alle mine hadde jeg murring og stikk i varierende grad fram til uke 10. Da ble det mindre regelmessig og kjentes mer ut som kynnere etterhvert. 

 

Jeg er ikke kvalm idag og blir da selvfølgelig litt bekymret istedenfor å bare nyte det... Mindre vonde pupper også. Men jeg får ikke gjort noe til eller fra så det er bare å vente og se. Skal prøve å nyte at formen er god :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oops 6åringen overhørte pappa'n og meg snakke." Mamma har du baby i magen?" 🙈🙊

Eh... vel...  Nå er det avtalt premie hvis ho klarer å holde på hemmeligheten. Heldigvis reiser vi på ferie neste uke, ingen å si det til der. Og kanskje ho glemmer det litt igjen, håper det! Når forteller dere til søsken? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, MammaMø85 skrev:

Jeg har veldig mye murringer og vonde stikk i livmora. Hvor lenge varer det? Noen ganger er jeg sikker på at jeg skal begynne å blø for det er såpass vondt. 

Samme her, er veldig vondt noen ganger. Har hørt at det går som regel over i uke 12 ca. Hadde noen ganske sterke murringer i uke 4, ble så vondt at jeg ikke klarte å sitte i ro. håper ikke jeg har lav smerteterskel siden jeg opplevde de så vonde 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultralyd i dag 😍 Et sterkt bankende hjerte, og alt var bra enn så lenge. Ingen cyster, et barn, riktig plassering, hjerte og bra størrelse. 7+0 idag 😍 

IMG_2054.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Bearplace skrev:

Ultralyd i dag 😍 Et sterkt bankende hjerte, og alt var bra enn så lenge. Ingen cyster, et barn, riktig plassering, hjerte og bra størrelse. 7+0 idag 😍 

IMG_2054.JPG

Hurraaa! 😃 Gratulerer så mye 💖💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa positivt 3. juni (8dpo), så er 4+3 idag 🤗 er førstegangsgravid så dette er veldig spennende og litt skummelt 🙊 trøttheten har slått inn, en god del murringer og oppblåsthet, og en rar følelse av å være sulten/kvalm samtidig🙈 har fått time til ultralyd 8. august (8+2) for å se om alt ser fint ut. Foreløpig termin er 21. mars ❤💙

Endret av A94
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med her 😊 4+3 i dag. Foreløpig termin 22.03 💕Mange tanker og følelser i sving i disse dager. Jeg merker at jeg er ganske trøtt, men våkner tidlig om morgenen. Har endel småvonde murringer nederst i magen og ganske oppblåst 🙈 Er konstant bekymret for at dette ikke skal gå veien, og gjør som flere her, går ofte på do og sjekker om det kommer blod. 

Har dere sagt det til noen andre enda? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 06/07/2017 at 9:27 AM, Troikaen said:

Hei!

Jeg er på jakt etter et hyggelig og aktivt forum så jeg krysser fingrene her. :) 

Bruker mammanett også, men det er ikke så mye liv der lenger dessverre.

Jeg er 29år og testet positivt for noen dager siden. Ser ut til at jeg er 4+5 uker på vei og foreløpig termin er 13.mars. :)

Jeg har en datter på 11 fra før ❤️

Var gravid i vinter med termin i september, men mistet dessverre rundt uke 9. Håper virkelig jeg får være med hele løpet denne gang!

Jeg og har nylig jaktet, og håper det er litt aktivitet her =) 

Gratulerer! Her har vi en datter på 5 og håper denne spiren gror. Skal på tidlig ul neste uke grunnet tidligere SA og XU, er da i uke 6-7 og håper det er hjertelyd å spore på riktig sted.

Masse lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 09/07/2017 at 2:20 PM, vi_ønsker_flere_barn said:

Da har jeg vært på UL og sett en fin liten bønne med et bankende hjerte 💖💙 Alt var tipp topp 🤰

Gratulerer så masse! :strix:

Jeg skal på tidlig UL neste uke, og lurte på, må du ha full blære for at de klarer å se klart? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, villekulla skrev:

Gratulerer så masse! :strix:

Jeg skal på tidlig UL neste uke, og lurte på, må du ha full blære for at de klarer å se klart? :)

Takk! 😃 Nei, jeg tisset like før UL jeg 😊 Utvendig UL forresten 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, vi_ønsker_flere_barn said:

Takk! 😃 Nei, jeg tisset like før UL jeg 😊 Utvendig UL forresten 😊

Takk for svar =) første gang jeg var på ultralyd med første barn hadde jeg drukket så masse at jordmor lurte på hvordan jeg kunne holde meg fremdeles :P men det var vanlig UL i u18.. :) UL i uke 6 er vel bare en bønne med bankende hjerte =)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, villekulla skrev:

Takk for svar =) første gang jeg var på ultralyd med første barn hadde jeg drukket så masse at jordmor lurte på hvordan jeg kunne holde meg fremdeles :P men det var vanlig UL i u18.. :) UL i uke 6 er vel bare en bønne med bankende hjerte =)  

UL i uke 6 viser normalt en plommesekk og et embryo med et bankende hjerte 😊 UL såpass tidlig er kun for å finne ut om det er liv inne i magehuset 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, vi_ønsker_flere_barn said:

UL i uke 6 viser normalt en plommesekk og et embryo med et bankende hjerte 😊 UL såpass tidlig er kun for å finne ut om det er liv inne i magehuset 😍

Ja, grunnet xu og et par sa, så er jeg prisgitt tidlig ultralyd. Jeg hadde ikke smerter med xu, så jeg er et risikotilfelle som kan gå med det til det sprekker.. Og da kan det fort være for sent.. :)  Håper og ønsker på plomme og bankende hjerte. :babyjente::babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.7.2017 den 22.01, Anonym bruker skrev:

Hvordan kan du være 9 uker på vei og ha termin en mnd etter meg ? :P jeg har 13 februar og er 9+ 1

Anonymkode: 8f49d...572

Hun mister forrige gang i uke 9. 

Hun er ikke 9 uker på vei nå. Tror du bør lese det en gang til...

Anonymkode: 6f409...6e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.7.2017 den 14.34, KatjaBB skrev:

Åh så deilig å lese!!! ❤️❤️ Var du på Sentrum Gynekologi? Hvor langt på vei er du nå? 

Jeg er i dag 7+3 men har en litt dårlig følelse... Skal på UL på torsdag.  Har absolutt ingen symptomer utenom pittelitt ømme pupper... Er det normalt?? Kjenner jeg er livredd MA... Hvordan er formen til dere? 

Hvordan gikk det? 🤰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, vi_ønsker_flere_barn skrev:

Hvordan gikk det? 🤰

Det gikk heldigvis veldig bra ❤️ 8+1 i dag og hadde ultralyd i går, sterkt bankende hjerte og bare god stemning! 

Hvordan er formen din? Jeg kjenner fortsatt ingen ting, men må nyter jeg det istedet 👌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...