GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk positiv digitaltest idag, to dager fþr IKM 😊 

ForelĂžpig da fĂ„tt termin 3.mars. FĂždte sist 6 dager fĂžr termin, men vil lage en mars gruppe 😍

HÄper fler slenger seg pÄ! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen â˜ș Jeg slenger meg ogsĂ„ med her! ForelĂžpig termin ble 2.mars! 

Skrevet

Hei! :) Jeg blir ogsÄ med her! Positiv test i gÄr, og for fÞrste gang. SÄÄÄ spennende! :D ForelÞpig termin 3.mars. 

Skrevet

Heihei 😊 3.mars her ogsĂ„! 😊 FĂžrste gang for meg dette. 

Skrevet

Jeg er med 😍 Termin 7. mars, beregnet fra egguttak 😊 Positiv CB 10/11dpo og positiv CB Digital 11/12 dpo 😊

Skrevet

Hvordan er formen til folk? Noen symptomer pÄ plass? Her er sultfÞlelse, trÞtt (!!) halsbrann pÄ kvelden og kvalme pÄ plass. Og allerede litt vond rygg. Med fÞrste mann fikk jeg vond rygg og kvalme fra uke 6-7 sÄ dette var tidlig! :( var 100% sykemeldt fra uke 7 forrige gang. HÄper Ä slippe billigere unna denne gangen, men virker ikke sÄnn :( 

Skrevet

Ca. 4+5 i dag. MÄ tisse hele tiden (opp to ganger natt til i dag), noe trÞttere, ganske sÄ Þmme brystvorter. Kan merke noe kvalme/uvelhet innimellom, men det gir seg etter et par-tre sekunder. Kan ogsÄ kjenne noe stikking nederst i magen av og til. Reiser pÄ sydentur i morgen, sÄ litt spent pÄ det. HÄper alt gÄr fint. Redd for SA, men prÞver Ä ikke tenke sÄ mye pÄ det. KjÞpt noen bind for sikkerhets skyld :)

Skrevet

Her er det kun litt Ăžmme bryster 😊 Tidlig enda, sĂ„ det kommer vel flere symptomer etter hvert 😊

Skrevet

Jeg er 4+4. TrÞtthet mest. Litt vondt i brstvortene og litt "menssmerter"/"stikkinger" der nede. Kan fort ogsÄ bli litt "sultenkvalm" :) 

Skrevet

Ikke sĂ„ mange symptomer enda, endel murringer og vĂ„kner faktisk kl 6-7 om morgenen?? Rare greier, trodde man ble trĂžtt nĂ„r man ble gravid. Ventetiden i pp perioden var veldig slitsom. Jeg ser allerede nĂ„ at jeg er inne i en annen ventetid som allerede virker som om dager er som Ă„r 😂

Skrevet

Tok en test idag. Clearblue digital. Der stod det "gravid 1-2 uker". SÄ hÄper den stemmer :skya:

IfĂžlge terminkalkulator er termin 10 mars. Er det andre fĂžrstegangsfĂždende her?

Mine symptomer er urin som lukter sÊrt og mye, smÄkvalm til stadighet, mye trÞtt og j**lig emosjonell. GrÄter for den minste ting :cry3:

Skrevet

Termin 2. mars her med barn nr. 2. Lite symptomer enda, litt Þmme pupper og "mense"smerter, jo og trÞtthet. Sist ble jeg ikke kvalm fÞr i uke 7/8 hvis jeg husker riktig og varte i ca. en mÄned. 

Skrevet
2 timer siden, Fugit skrev:

Tok en test idag. Clearblue digital. Der stod det "gravid 1-2 uker". SÄ hÄper den stemmer :skya:

IfĂžlge terminkalkulator er termin 10 mars. Er det andre fĂžrstegangsfĂždende her?

Mine symptomer er urin som lukter sÊrt og mye, smÄkvalm til stadighet, mye trÞtt og j**lig emosjonell. GrÄter for den minste ting :cry3:

Gratulerer!

Jeg er andregangs😊

Skrevet
2 timer siden, Fugit skrev:

Gratulerer! Er fĂžrstegangs jeg ogsĂ„ đŸ˜ƒâ€ïž

Skrevet

FĂžrstegangs her og â˜ș Har bestilt inn litt foreldrebĂžker fra adlibris. HĂ„per de kommer snartâ˜ș

Skrevet

Har hatt et par veldig vonde murringer. Kjennes ut som livmoren min sliter seg lÞs fra innsiden av magen min, det er sÄ ***** vondt! MÄ gÄ rundt omkring i sirkel og svette til det gÄr over!

Skrevet
2 timer siden, Nora-er-klar skrev:

Har hatt et par veldig vonde murringer. Kjennes ut som livmoren min sliter seg lÞs fra innsiden av magen min, det er sÄ ***** vondt! MÄ gÄ rundt omkring i sirkel og svette til det gÄr over!

Oi sĂ„pass! Murring her og men ikke sĂ„ vonde 😱😱 Her er det imidlertid heltid bekkenlĂžsning/lĂ„sning smerter allerede. Like tidlig som med fĂžrstemann 😰

Skrevet
11 minutter siden, Bearplace skrev:

Oi sĂ„pass! Murring her og men ikke sĂ„ vonde 😱😱 Her er det imidlertid heltid bekkenlĂžsning/lĂ„sning smerter allerede. Like tidlig som med fĂžrstemann 😰

Ja det er sykt vondt. Ikke det vondeste jeg har kjent av mensensmerter da, jeg har hatt veldig mye av sykt vonde mensensmerter. Hvordan kjenner man at det er bekkenlÞsnningsmerter? 

Skrevet
1 time siden, Nora-er-klar skrev:

Ja det er sykt vondt. Ikke det vondeste jeg har kjent av mensensmerter da, jeg har hatt veldig mye av sykt vonde mensensmerter. Hvordan kjenner man at det er bekkenlÞsnningsmerter? 

Hmm jeg fikk det pĂ„vist sist og gjenkjenner smerten.. kan utdype smertene imorgen. NĂ„, natta đŸ€—đŸ˜…

Skrevet

Testet positivt idag 😊 OvĂ€rkligt, 18 Ă„rs vĂ€ntan hopp Ă„ förtvivelse (ufrivilligt barnlös).. trodde att Ă€ven detta forsöket gĂ„tt i vasken, sĂ„ Ă„ se 3(!!!) positiva test idag var sykt uverkligt 😍😍

Skrevet
4 timer siden, Pusmus skrev:

Testet positivt idag 😊 OvĂ€rkligt, 18 Ă„rs vĂ€ntan hopp Ă„ förtvivelse (ufrivilligt barnlös).. trodde att Ă€ven detta forsöket gĂ„tt i vasken, sĂ„ Ă„ se 3(!!!) positiva test idag var sykt uverkligt 😍😍

Gratulerer sĂ„ masse! đŸ˜ƒâ€ïžÂ 

Skrevet

Da sniker jeg meg inn her 😊 Noen som har en gravidapp Ă„ anbefale?

Skrevet
5 timer siden, marier skrev:

Da sniker jeg meg inn her 😊 Noen som har en gravidapp Ă„ anbefale?

Velkommen! Jeg bruker Preglife og babyverden 😊

Skrevet
22 timer siden, Nora-er-klar skrev:

Jeg har legetime imorgen og fÄr nok en henvisning for Ä finne ut om det er lÞsning eller lÄsning, men er hormonelt betinget tror jeg. Var hvertfall det sist. 

Kort fortalt blir det trigget av feks lÞfting av barn, oppvask, stÞvsuge etc. Og da kommer det som en sterk krampe i korsrygg og "inni" rumpa og mellom lÄrene/helt Þverst i lysken. Om jeg har bÄret mye feks ila dagen sÄ er kvelden og natten forferderlig. En slags brennende krampefÞlelse

Noen dager skal det ingenting til for at kvelden blir Þdelagt, andre ganger fÄr jeg akutt vondt, andre dager gÄr ganske fint... 

har en 2,5 Äring hjemme, bor i hus og jobber pÄ smÄbarnsavdelingen - sÄ nok ting til Ä trigge. Er sÄÄ dÄrlig pÄ Ä holde igjen! Pluss at jeg vil ikke vise for tydelig at det er vondt til arbeidsplassen enda..

Skrevet

Damer. Jeg tar meg selv i Ä lÞpe pÄ do mange ganger om dagen for Ä sjekke om jeg blÞr. Kjennes ut som mensen kommer hvert Þyeblikk. Er litt slitsomt og blir redd :bond:

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...