Gå til innhold

klassetur er pappatur

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er helt vanlig her at på turer med f eks idrettslaget må foreldrevaktene ha samme kjønn som barna fra ca 8 år. Det er ufravikelig.Dette på grunn av overnatting i gymsaler, campinghytter osv med flere på samme rom. Dritkjipt for meg med bare jenter, jeg må ta alle slike oppdrag og far slipper unna. Skolen har ikke hatt overnatting enda, men mener det også der er slik at mødre følger jenter og fedre følger gutter.

Men det er ikke like mange voksne som barn, en voksen pr 3-5 barn avhengig av alder på barna. Er du sikker på at alle måha med foreldre?

Anonymkode: 768d7...b05

Jøss. Det har jeg aldri vært borti, og jeg har sovet på mange gulv campinghytter og i telt i min tid som idrettsmamma, det er da virkelig ikke noe problem å sove sammen uavhengig av kjønn på sånne turer.

Endret av sug lut
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer veldig på hvor dere bir om alle barna hvert eneste år har hatt en pappa. Ingen skilte, døde, bor i Afrika osv-pappaer der?

Anonymkode: 1939f...20f

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lurer veldig på hvor dere bir om alle barna hvert eneste år har hatt en pappa. Ingen skilte, døde, bor i Afrika osv-pappaer der?

Anonymkode: 1939f...20f

Alle har ikke med foreldre. Men jeg som mor får ikke lov og da vil ikke min sønn.

Tviler på at noen av de i det hele tatt merket at han ikke var der. Det skjærer i mitt mamma hjerte.

Anonymkode: c3f01...83d

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alle har ikke med foreldre. Men jeg som mor får ikke lov og da vil ikke min sønn.

Tviler på at noen av de i det hele tatt merket at han ikke var der. Det skjærer i mitt mamma hjerte.

Du har ikke tenkt at du og din sønn krever litt vel mye tilrettelegging her? Ingen utestenger han fra guttetur, og ingen krever at han skal ha en papoa for å være med, men han vil ikke på guttetur uten mamma.

Og en mamma på guttetur ødelegger litt konseptet, altså.

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du har ikke tenkt at du og din sønn krever litt vel mye tilrettelegging her? Ingen utestenger han fra guttetur, og ingen krever at han skal ha en papoa for å være med, men han vil ikke på guttetur uten mamma.

Og en mamma på guttetur ødelegger litt konseptet, altså.

Guttetur for fedrene ja. Hele klassen var med. Ja han tar stor plass han som aldri åpner sin munn!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...