Gå til innhold

Hvorfor fortjener han ikke meg? Jo fordi...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alt for snill. Alt for snill...

vel, det er slik at han er sånn:

Vi har to barn sammen! Gaaanske tette.

han LØFTER ikke en finger verken for meg eller barna men jeg vil sååå gjerne ha en å dele livet mitt med. vil ikke bli ensom med to barn.  Derfor blir jeg. 

Har ingen gode venner. Men bare "venner". Har en liten familie, de støtter meg i det de strekker til, men foreldrene er slitene og dårlig helse så de strekker ikke alltid. Søskene er voksne og har sitt å holde på..

barne er så krevende. (Ingen diagnose , de er helt normale) (det er ingen diagnoser enda i alle fall håper ikke det komme heller) (minste bekymrer meg om veldig mye og gjerne hele tiden om diagnoser osv) Begge er veldig krevende å mate. De nekter mat! (Eldste var ikke sånn som baby men er blitt kresen og vanskelig med etter 15 mnd alder) Minste har hatt spisevegring siden fødsel. Eldste på 2 år hører aldri på meg. Hopper i sofaen skal klatre der og her. Gråter når jeg skal sifte,gråter når vi skal spise, dusje, +++ Heldigvis er de snille på natta. Prøver så offte jeg kan å gå ut å leke med 2 åringen. Men er ikke så lett med en baby som gråter myyyye og gulper til alle tider i døgnet. for det meste er det bare meg og to barna selv om jeg lever med en mann. 

Sitter oppe til sent på natta, sover nesten bort dagen på det. Så står han opp, møter sine venner. Ja, mens jeg gjør alt med barna,husarbeid,innkjøp fra spisebord med stoler og regninger +++++++ vi blir 0 priotert, vi er aldri ute å gjør noe koselig som en familie. En sjeldent gang er han med på besøk til foreldren mine. Han møter aldri sin familie heller selv om de kontakter han hele tiden. Blir også veldig trist når mine foreldre blir triste på mine vegne. det er det tyngste i hele opplegget. Vil at de skal være glad på mine vegne. Mannen er ubrukbar, men allikevel elsker jeg han og ønsker ikke å gå fra han. Han har gode sider også, men det forsvant de når vi fikk barn. Sjeldent jeg orker å ha sex med han fordi han sårer meg. Får ikke lyst. Tenker det kan være en annen dame i bilde men jeg vet ikke. jeg er lei av å være en flue i lufta. 😞 🐜

Jeg må vel bare bestemme meg en dag og si nok er nok. 

Dere som lurer, nei han jobber ikke pga han har vondt i ryggen 😩🙀

var godt å få det ut👊🏼😅

Anonymkode: 84b0c...7de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skriver at du ønsker en å dele livet ditt med. Vel, det vil du aldri få om du fortsetter å kaste bort livet ditt på han du lar bo på hotell hos deg.

Han gjør ingenting, han bidrar ikke, han gidder ikke jobbe (ønsket han å bli bra i den ryggen hadde han kommet seg opp og gjort det han må for å bli bedre).

Men... du skriver at du elsker ham - så da fortsetter du vel å leve som en dørmatte med en mann som ikke bryr seg om deg?

Når blir det nok? Om du ønsker å forsøke mer med ham, da må du være veldig tydelige på hva du da krever av ham. Han må følge døgnrytmen til resten av familien, han må gjøre det han kan for å bli bra i ryggen og komme seg ut i jobb igjen, han må gjøre sin del av husarbeid og ta ansvar i hjem og med barn, han må vise at han ønsker å være kjæresten din. Om dere ikke får hjelp utenfra da har dere ikke en sjanse.

Hvordan livet ditt fremover blir er helt opp til deg. Nå har du to små barn og et stort. Livet ditt blir enklere uten en som ikke gidder å bidra og ikke gjør noe for at du skal ha det godt. Jeg ville sagt til ham i morgen at du bestiller time til familievernkontoret og at du forventer at han blir med deg dit for å redde familien. Sier han at han ikke vil, da forteller du ham at det er enten fvk for parterapi eller for mekling - hans valg.

Hvor lenge skal du leve i et så ulykkelig forhold og la deg utnytte? Det er helt opp til deg! Ikke vil deg selv så vondt at du fortsetter i et slikt forhold uten parterapi og drastisk endring i adferd fra hans side.

Og du har helt rett - han fortjener deg ikke. Men det er du som velger å la ham få ha deg... eller ikke. Ditt valg.

Anonymkode: 2af0a...637

Skrevet

Han har vel verdens største Biggus Dickus, da. Og både foreldrene dine og alle andre skjønner at det er din eneste grunn til å holde på ham. For han har jo ikke en eneste annen egenskap eller ferdighet som taler til hans fordel.

Anonymkode: 23435...ab8

Skrevet

I teorien har du en mann, i praksis har du det ikke. Hva skal du med den idioten ? Skulle tro det var den late eksen min du hadde overtatt.

Du og barna fortjener noe bedre enn det der og hvem har sagt at du forblir singel resten av ditt liv ? Du møter den rette når du minst venter det :) 

Fortsetter det i denne tralten, så kan du risikere å ende opp med barn som behandler deg like dårlig som det din mann gjør når de blir eldre og da får du det enda verre. Rett å slett fordi de tror at det skal være sånn / siden far behandler deg sånn, så kan de gjøre det samme, da blir du gående som en ansatt for både far - og barn , selv etter at de er blitt voksne.

Jeg hadde tatt barna med meg å flyttet. Kanskje det da går opp for mannen din hvor godt han egentlig har hatt det, kanskje han da gjør en innsats for å komme seg på beina og på jobb og kanskje han da viser deg den respekten du fortjener.

Gjør han ikke det, så er han ikke verdt din oppmerksomhet eller godhet. 

Anonymkode: ce316...bdd

Skrevet

Du skriver " jeg vil sååå gjerne ha en å dele livet mitt med. vil ikke bli ensom med to barn.  Derfor blir jeg." men du ER allerede alene, du har ikke en mann å dele livet ditt med. På papiret, ja, men ikke i praksis. 

Tro meg, du vil få det myyye lettere med barna om du avslutter forholdet ditt. Når du blir,  har du et håp innerst inne om at han skal skjerpe seg, vise at han elsker deg og barna, men du blir skuffet gang på gang. Det tærer på mer enn du tror. 

Anonymkode: d3404...de7

Skrevet

Kan ikke du etablere en god kontakt med hans familie? Tipper det er en vinn-vinn-situasjon. 

Du er jo i den aller mest hektiske perioden med barna nå. Det blir enklere når de blir eldre og litt mer selvstendige. 

Når det gjelder mannen, det eneste jeg har å si er: spark han ut. Jeg lover deg at du får det bedre uten han. Og med han ute av bildet er det kanskje lettere å møte en ekte mann som gir deg det du fortjener også. 

Ønsker deg masse lykke til!!! ❤️❤️❤️

Anonymkode: 65a9b...4d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...