Gå til innhold

En del damer her inne i dårlige forhold...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne, mente jeg (Tegnehanne)5b5a2fc2-306e-4084-970a-d86a43a9fd4f?fit=crop&q=80&w=980

Anonymkode: 22005...df4

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Denne, mente jeg (Tegnehanne)5b5a2fc2-306e-4084-970a-d86a43a9fd4f?fit=crop&q=80&w=980

😂 ja enig, men kommer ikke til å forstå hvorfor at de kaster bort livet sitt og som regel unger sitt liv på slike menn

Anonymkode: a3aad...c45

Skrevet

Jeg tenker at alle forhold går i bølger og at selv de normalt lykkelige har episoder eller perioder de trenger lufte her

Anonymkode: f278a...16e

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at alle forhold går i bølger og at selv de normalt lykkelige har episoder eller perioder de trenger lufte her

I bølger ja, men mange her inne er i forhold som mangler noen grunnleggende byggesteiner for et solid og godt forhold, for eksempel gjensidig respekt og tillit. Det er ikke å være i en bølgedal dersom man har en mann som aldri bidrar, overlater alt ansvaret fr barna til samboeren sin, er utro osv. Å være i en bølgedal i et sunt og normalt lykkelig forhold er gjerne mer at man har kjørt seg litt fast i rutiner, blir lettere irritert på partneren fordi man ikke ser hverandre godt nok for tiden, ikke har fått kommunisert godt nok den siste tiden el.

Anonymkode: 0268a...e0a

Skrevet
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis bølgedalene består i at man må søke hjelp på anonymforum fordi mannen roper "jævla fitte" i hver eneste krangel, så er det ikke en bølgedal, i mitt syn. Da er det rock bottom altså.

Anonymkode: 72437...a60

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis bølgedalene består i at man må søke hjelp på anonymforum fordi mannen roper "jævla fitte" i hver eneste krangel, så er det ikke en bølgedal, i mitt syn. Da er det rock bottom altså.

Anonymkode: 72437...a60

Nettopp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...