Anonym bruker Skrevet 12. juni 2017 #1 Skrevet 12. juni 2017 ...Jeg ble minnet om dem da jeg så denne: http://www.aftenposten.no/meninger/debatt/Jeg-kategoriserer-begrepet-livscoach-med-healer_-sosiale-medier-ekspert-og-holocaustfornekter--Tegnehanne-622791b.html#&gid=1&pid=8 Anonymkode: 22005...df4
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2017 #2 Skrevet 12. juni 2017 Denne, mente jeg (Tegnehanne) Anonymkode: 22005...df4
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2017 #3 Skrevet 12. juni 2017 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Denne, mente jeg (Tegnehanne) Anonymkode: 22005...df4 😂 ja enig, men kommer ikke til å forstå hvorfor at de kaster bort livet sitt og som regel unger sitt liv på slike menn Anonymkode: a3aad...c45
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2017 #4 Skrevet 12. juni 2017 Jeg tenker at alle forhold går i bølger og at selv de normalt lykkelige har episoder eller perioder de trenger lufte her Anonymkode: f278a...16e
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2017 #5 Skrevet 12. juni 2017 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenker at alle forhold går i bølger og at selv de normalt lykkelige har episoder eller perioder de trenger lufte her Anonymkode: f278a...16e I bølger ja, men mange her inne er i forhold som mangler noen grunnleggende byggesteiner for et solid og godt forhold, for eksempel gjensidig respekt og tillit. Det er ikke å være i en bølgedal dersom man har en mann som aldri bidrar, overlater alt ansvaret fr barna til samboeren sin, er utro osv. Å være i en bølgedal i et sunt og normalt lykkelig forhold er gjerne mer at man har kjørt seg litt fast i rutiner, blir lettere irritert på partneren fordi man ikke ser hverandre godt nok for tiden, ikke har fått kommunisert godt nok den siste tiden el. Anonymkode: 0268a...e0a
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2017 #6 Skrevet 13. juni 2017 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenker at alle forhold går i bølger og at selv de normalt lykkelige har episoder eller perioder de trenger lufte her Anonymkode: f278a...16e Hvis bølgedalene består i at man må søke hjelp på anonymforum fordi mannen roper "jævla fitte" i hver eneste krangel, så er det ikke en bølgedal, i mitt syn. Da er det rock bottom altså. Anonymkode: 72437...a60
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2017 #7 Skrevet 13. juni 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvis bølgedalene består i at man må søke hjelp på anonymforum fordi mannen roper "jævla fitte" i hver eneste krangel, så er det ikke en bølgedal, i mitt syn. Da er det rock bottom altså. Anonymkode: 72437...a60 Nettopp! Anonymkode: 22005...df4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå