Gå til innhold

Arbeidsmoralen til enkelte gravide


Anbefalte innlegg

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette er en kollega som hvis hun kjenner vondt i halsen blir hjemme i tilfelle hun blir syk- egne ord. Nei, jeg skal ikke sammenligne, men mener uansett at norske gravide altfor lett blir sykemeldte! 

Anonymkode: cf4e9...7cb

Høres jo ut som om dette er en person med dårlig arbeidsmoral generelt, helt uavhengig av svangerskap -Og enda en grunn til å ikke dra inn at "gravide har dårlig arbeidsmoral"....😏 

Gravide utgjør en såpass liten gruppe over såpass liten tid i arbeidslivet egentlig. Hva med statistikken på unge uføre mellom 18-25år, det skremmer meg mer og vil ha større samfunnsøkonomisk konsekvens en at en enkelt gravid ikke kan jobbe i underkant av et år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint for deg hi at du har hatt fine svangerskap. 

Anonymkode: bcdcc...aaf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...