GĂ„ til innhold

Meg med analsexen😂

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du bĂžr ikke la han komme inni deg... Jeg lot mannen gjĂžre det en gang. Uff som jeg slet dagen derpĂ„ 😅 Fikk det ikke ut etterpĂ„, sĂ„ jeg mĂ„tte lĂžpe pĂ„ do noen ganger dagen etter da jeg var pĂ„ jobb. SĂ„ det skjer ikke igjen!

Anonymkode: 93417...aae

Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du bĂžr ikke la han komme inni deg... Jeg lot mannen gjĂžre det en gang. Uff som jeg slet dagen derpĂ„ 😅 Fikk det ikke ut etterpĂ„, sĂ„ jeg mĂ„tte lĂžpe pĂ„ do noen ganger dagen etter da jeg var pĂ„ jobb. SĂ„ det skjer ikke igjen!

Hehe forsent!🙊🙈 men digg var det😼😅

Anonymkode: 42c9e...629

Skrevet

Rompe rally eller septikk kjÞr er noe en hvert samlivsforhold bÞr ha spÞr du meg. Er ingenting som Ä dytte bÊsj, er noe med eimen i rommet etter ett realt knullings i rosina! For oss er det best etter en fuktig by tur med mye vin og en stor kebab til slutt. 

Anonymkode: 8d4e2...673

Skrevet
20 timer siden, Anonym bruker skrev:

NĂ„ har jeg bĂŠsja sĂ„ trenger ikke klyster😂😂😂 skal pules i kveld 🙈 HĂ„per ikke det er ille men at det er deilig 😅

Ikke ta det for gitt at du ikke trenger og skylles selv om du har driti!! Akkurat det tenkte jeg en gang jeg skulle mĂžte elskeren min ogsĂ„. La fra meg en laaaaang kabel pĂ„ jobb fĂžr jeg skulle mĂžte han. SĂ„ tenkte at det gikk bra.  Gjorde ikke det vet du... 🙈 Ble litt sĂžl og gris. 😝 Sykt flaut siden han bare er en elsker. Hadde det vĂŠrt mannen hadde det ikke vĂŠrt fullt sĂ„ flaut. 

Men kos deg da! 😊

Anonymkode: 3d684...290

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hehe forsent!🙊🙈 men digg var det😼😅

SĂ„ bra at det var digg 😄 hvordan gikk det etterpĂ„? Jeg syntes bare det var sĂ„ ekkelt nĂ„r det skulle ut igjen 😂

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke ta det for gitt at du ikke trenger og skylles selv om du har driti!! Akkurat det tenkte jeg en gang jeg skulle mĂžte elskeren min ogsĂ„. La fra meg en laaaaang kabel pĂ„ jobb fĂžr jeg skulle mĂžte han. SĂ„ tenkte at det gikk bra.  Gjorde ikke det vet du... 🙈 Ble litt sĂžl og gris. 😝 Sykt flaut siden han bare er en elsker. Hadde det vĂŠrt mannen hadde det ikke vĂŠrt fullt sĂ„ flaut. 

Men kos deg da! 😊

Anonymkode: 3d684...290

🙈🙊

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

SĂ„ bra at det var digg 😄 hvordan gikk det etterpĂ„? Jeg syntes bare det var sĂ„ ekkelt nĂ„r det skulle ut igjen 😂

Gikk fint, rant ut i dag da jeg tissa nĂ„r jeg stod opp 🙈🙊 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Gikk fint, rant ut i dag da jeg tissa nĂ„r jeg stod opp 🙈🙊 

SĂ„ bra😁 Hos meg sĂ„ fĂžltes det som diarĂ© đŸ’©

Skrevet

Er bare kjekt med litt naturell klyster innimellom 😋

Anonymkode: d3d3a...d1a

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...