GĂ„ til innhold

Meg med analsexen😂

Anbefalte innlegg

Skrevet

MĂ„jeg ta klyster fĂžrst? Har ikke bĂŠsja pĂ„ 2 dager.. sĂ„nn lite lokalt klyster skader vel ikke? Og kan han bruke babyolje som glidemiddel?đŸ˜†đŸ‘‹đŸ»

Anonymkode: 42c9e...629

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OK 

Anonymkode: 8d4e2...673

Skrevet

Du mÄ fÄ ut all avfÞring, ellers kommer den i retur.

Skru av dusjhodet og sprut inn vann. GÄ pÄ do, og gjÞr dette et par ganger for Ä fÄ ut alt.

Anonymkode: ba831...709

Skrevet

Be mannen din gjÞre det for deg, som endel av akten. Still deg pÄ alle fire, ta ett godt tak i hver rompeball, mens hodet stÞtter deg opp mot gulvet, dra rasshÞlet frem omtrent til du revner herfra til mÄnen. SÄ tar mannen tannbÞrsten og gnikker og gnir til rasshÞlet ditt skinner... noe mer du lurer pÄ?

Skrevet
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

MĂ„jeg ta klyster fĂžrst? Har ikke bĂŠsja pĂ„ 2 dager.. sĂ„nn lite lokalt klyster skader vel ikke? Og kan han bruke babyolje som glidemiddel?đŸ˜†đŸ‘‹đŸ»

Nei, han kan ikke bruke babyolje, det Þdelegger kondomen. 

Anonymkode: 9e810...b81

Skrevet
52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, han kan ikke bruke babyolje, det Þdelegger kondomen. 

Kondom? Hvorfor skulle en trenge det til analsex med sin egen mann?

Anonymkode: 66b14...c7d

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er dette et seriÞst spÞrsmÄl?

Anonymkode: 9de4a...54f

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

NĂŠĂŠĂŠhh, hvorfor tror du?

Anonymkode: c249a...d8d

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eh, det er jo fÞrste bud ved analsex. 

Uansett hvor godt du har vasket deg har du bakterier i endetarmen som ikke skal opp i vagina eller urinrÞr. Heller ikke mannens urinrÞr! 

Skrevet

Er du ny driti sÄ gÄr det som regel bra for da er bÊsjen fersk, trenger da ikke ekstra smÞring heller... bare spÞr om det er noe du lurer pÄ...

Skrevet

HĂŠ, trodde man hadde analsex uten kondom med mannen sin?!

Anonymkode: 085fa...bb5

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Eh, det er jo fÞrste bud ved analsex. 

Uansett hvor godt du har vasket deg har du bakterier i endetarmen som ikke skal opp i vagina eller urinrÞr. Heller ikke mannens urinrÞr! 

SĂ„ lenge han tisser rett etterpĂ„ sĂ„ gĂ„r det bra mtp evt urinveisinfeksjon. Menn fĂ„r uansett ikke det sĂ„ lett. Og man gjĂžr seg jo som regel ferdig der bak da, som ek siste del av akten, sĂ„ om man ikke bruker kondom sĂ„ lar man da bare vĂŠre Ă„ inni fitta igjen. Sprut gjerne pĂ„ skinkene 😀

Anonymkode: cab38...6d0

Skrevet (endret)

Google er en fin oppfinnelse. 

Flott at du er trygg pĂ„ din seksualitet ,og ikke er redd for Ă„ framstĂ„ som vulgĂŠr her inne.đŸ‘đŸ»

Endret av Stinkerbelle
Skrevet
29 minutter siden, Stinkerbelle skrev:

Google er en fin oppfinnelse. 

Flott at du er trygg pĂ„ din seksualitet ,og ikke er redd for Ă„ framstĂ„ som vulgĂŠr her inne.đŸ‘đŸ»

NÄ kan jo google brukes til veldig mye av det som spÞrres om her inne, sÄ det er en tÄpelig kommentar

Skrevet
56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

HĂŠ, trodde man hadde analsex uten kondom med mannen sin?!

Anonymkode: 085fa...bb5

Ektefeller blir altsÄ ikke immune mot hverandres tarmbakterier

Anonymkode: 9de4a...54f

Skrevet

NĂ„ har jeg bĂŠsja sĂ„ trenger ikke klyster😂😂😂 skal pules i kveld 🙈 HĂ„per ikke det er ille men at det er deilig 😅

Skrevet (endret)
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

NÄ kan jo google brukes til veldig mye av det som spÞrres om her inne, sÄ det er en tÄpelig kommentar

En grundig og usminket innfÞring av hvorvidt hi mÄ "bÊsje" fÞr hun skal eksperimentere med analsex , kunne vi blitt spart for.

Endret av Stinkerbelle
Skrevet
1 minutt siden, Stinkerbelle skrev:

En grundig og usminket innfÞring av hvorvidt hi mÄ "bÊsje" fÞr hun skal eksperimentere med analsex , kunne vi blitt spart for.

Men du valgte jo selv Ä gÄ inn i trÄden

Skrevet

Vi har ofte analsex uten kondom, han tisser og vasker seg godt rett etterpÄ, jeg gjÞr det samme. Trykke litt sÄ kommer det ut uten problemer. Mer behagelig med kondom for oss damene da, blir mindre sÄr og det er mindre styr. Anbefaler vannbasert glidemiddel om dere trenger ekstra gli, det er mye bedre enn bla babyolje. Man trenger ikke hverken klyster eller Ä dusje oppi der heller, som regel gÄr det helt greit med mindre tarmen er full. Bruk god tid pÄ oppvarming. 

Hilsen sĂ„r rumpe etter gĂ„rsdagen 😅

Anonymkode: d3d3a...d1a

Skrevet
8 minutter siden, Stinkerbelle skrev:

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og fÞlge den. SÄ den kan jo ikke vÊre sÄ ille

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg vet. 

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og fÞlge den. SÄ den kan jo ikke vÊre sÄ ille

Det med fÞlgingen er ikke noe jeg har valgt selv, det skjedde automatisk nÄr jeg skrev innlegget mitt.

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har ofte analsex uten kondom, han tisser og vasker seg godt rett etterpÄ, jeg gjÞr det samme. Trykke litt sÄ kommer det ut uten problemer. Mer behagelig med kondom for oss damene da, blir mindre sÄr og det er mindre styr. Anbefaler vannbasert glidemiddel om dere trenger ekstra gli, det er mye bedre enn bla babyolje. Man trenger ikke hverken klyster eller Ä dusje oppi der heller, som regel gÄr det helt greit med mindre tarmen er full. Bruk god tid pÄ oppvarming. 

Hilsen sĂ„r rumpe etter gĂ„rsdagen 😅

Nei har kjĂžpt babyolje nĂ„đŸ™ŠđŸ˜­ fĂ„r prĂžve med den.. men sĂ„r? 😼 Herregud nesten sĂ„ jeg ikke vil prĂžve om jeg fĂ„r sĂ„r😭 Han har stor kuk ogsĂ„đŸ˜ŻđŸ™„

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei har kjĂžpt babyolje nĂ„đŸ™ŠđŸ˜­ fĂ„r prĂžve med den.. men sĂ„r? 😼 Herregud nesten sĂ„ jeg ikke vil prĂžve om jeg fĂ„r sĂ„r😭 Han har stor kuk ogsĂ„đŸ˜ŻđŸ™„

Fort gjort at man blir litt sÄr og Þm, det mÄ du nesten bare regne med altsÄ :P

Skrevet

Herregud😼😼😼 dere som ikkje har hatt analsex har virkelig godt glipp av noe!!!đŸ™ŠđŸ™ˆđŸ‘ŒđŸ» Fy fasan sĂ„ digg!! đŸ‘ŒđŸ»

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...