Mostly Harmless Skrevet 13. juni 2017 #26 Skrevet 13. juni 2017 (endret) 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg dømmer ingen og de får ha det som de vil. Husker bare når jeg var på hennes alder, da gjorde jeg mye mer enn hun gjør idag. Det eneste hun gjør er å le hele tiden( for ingenting) og sitte på tlf/ipad. Men det er vel sånn de fleste er. Mobil og iPad hele tiden, det er livet. Anonymkode: 6a493...78c Jeg får nå likevel følelsen av at du har et horn i siden til denne jenta. Ler hele tiden? Dette er ei jente midt i verste fnisealderen. Vær glad hun ler hele tiden fremfor å klikke i vinkel og smelle med dørene... Endret 13. juni 2017 av Mostly Harmless
Rivjernet Skrevet 13. juni 2017 #27 Skrevet 13. juni 2017 På 12.6.2017 den 8.56, Anonym bruker skrev: Var på middagsbesøk her om dagen og dattera til verten er 13 år. Jeg og verten tok av bordet mens jenta satt i sofaen på iPad. Vanlig? I mitt hode burde hun ha hjulpet til men nei. Anonymkode: 6a493...78c Jeg tror dessverre det er ganske vanlig. Jeg har sett det samme selv når jeg har vært hjemme hos venner og spist middag. En gang inviterte jeg selv en venninne med barn hjem til meg på middag. Da løp hun og hentet ting, både til sine egne unger og mine, under måltidet . Når vi var ferdig å spise sa jeg at barna kunne rydde av bordet, men da presterte hun jaggu meg å ta av bordet selv. Til meg klager hun ofte over at barna hennes hjelper så lite til hjemme, og syns jeg er heldig som har barn som gjør oppgavene sine uten å klage. Jeg er nok ganske strix i manges øyner. Barna mine henter seg drikke selv under måltid fra 3-års alderen, tømmer oppvaskmaskinen, bretter klær, og lager matpakker.
Rivjernet Skrevet 13. juni 2017 #28 Skrevet 13. juni 2017 På 12.6.2017 den 9.42, Anonym bruker skrev: Var på et forum her om dagen og en person hadde vært på middagsbesøk. Hun stilte spørsmålstegn ved at datteren ikke ryddet av bordet. Vanlig? I mitt hode burde hun ikke bry seg om andres rutiner og oppdragelse men nei. Anonymkode: 5091d...851 Dette er da vitterlig et forum der man diskuterer stort og smått. Jeg ser virkelig ikke problemet med at hi tar opp dette her?! Hun konfronterte da ikke verten med dette, og det er ingen som vet hvem dette gjelder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå