Lessismore Skrevet 11. juni 2017 #26 Skrevet 11. juni 2017 2 minutter siden, Pashla skrev: At en mann med så dårlige omsorgsevner ikke hadde fått befrukte meg 2 ganger. Javel. Voksen og konstruktiv kommentar. Den hjalp sikker hi mye.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #27 Skrevet 11. juni 2017 6 timer siden, Lessismore skrev: Ok. Kan det være at dere har litt forskjellig oppfatning av hvordan ting bør være, da? Hva skjer hvis du helt og holdent overlater f.eks hage og bil til han en periode? So what om gresset gror og kanskje blir litt for langt. Trenger bilen å være ren og pen til enhver tid? Nå vet jo ikke jeg hvor "ille" situasjonen er, men akkurat de ansvarsområdene er ikke jo så krise... Jeg overlot til mannen å pakke barnehagesekkene en stund. Det var opp til ham at barna fikk med seg rene klær og tørre sko. Det gikk sånn passe. Etter en stund fikk vi melding fra bhg om at Per manglet alt av skift, og at Lise ikke hadde hatt regntøy på flere uker. Der måtte jeg ta over igjen. Men kunne det vært en ide å prøve da? Fordel ansvarsområder en stund, og senk skuldrene. Kan jo hende det går bedre enn forventet. Det er dessverre ikke snakk om at gresset gror litt eller at bilen ikke er ren og pen til enhver tid. Gresset ville aldri blitt klippet og bilen ville ikke fått sommerdekk, vært på service og i tillegg ville den vært skitten utvendig og innvendig med råtten mat og div. I bhg har han aldri med riktig klær, ungene kommer ugredd med bleier som ikke er skiftet på timer og gjerne uten å ha pusset tenner. Jeg har forsøkt å dele ansvar, men han klarer ikke. Anonymkode: 2c322...114
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #28 Skrevet 11. juni 2017 6 timer siden, Lessismore skrev: Ok. Kan det være at dere har litt forskjellig oppfatning av hvordan ting bør være, da? Hva skjer hvis du helt og holdent overlater f.eks hage og bil til han en periode? So what om gresset gror og kanskje blir litt for langt. Trenger bilen å være ren og pen til enhver tid? Nå vet jo ikke jeg hvor "ille" situasjonen er, men akkurat de ansvarsområdene er ikke jo så krise... Jeg overlot til mannen å pakke barnehagesekkene en stund. Det var opp til ham at barna fikk med seg rene klær og tørre sko. Det gikk sånn passe. Etter en stund fikk vi melding fra bhg om at Per manglet alt av skift, og at Lise ikke hadde hatt regntøy på flere uker. Der måtte jeg ta over igjen. Men kunne det vært en ide å prøve da? Fordel ansvarsområder en stund, og senk skuldrene. Kan jo hende det går bedre enn forventet. Og en sånn ubrukelig fyr er du fortsatt sammen med? Kan ikke pakke bhg-sekk...er det mulig... Anonymkode: 9ad9e...edb
Lessismore Skrevet 11. juni 2017 #29 Skrevet 11. juni 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Og en sånn ubrukelig fyr er du fortsatt sammen med? Kan ikke pakke bhg-sekk...er det mulig... Anonymkode: 9ad9e...edb Ja, det er jeg. Selv om han er ubrukelig på å pakke bhg-sekkene, er han enestående på andre ting. Han er en fantastisk far generelt, og jeg elsker han. Eller mener du at jeg burde hive han ut fordi han ikke kan pakke sekker? Lykke til du med å bevare et forhold, sier jeg bare.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #30 Skrevet 11. juni 2017 17 minutter siden, Lessismore skrev: Ja, det er jeg. Selv om han er ubrukelig på å pakke bhg-sekkene, er han enestående på andre ting. Han er en fantastisk far generelt, og jeg elsker han. Eller mener du at jeg burde hive han ut fordi han ikke kan pakke sekker? Lykke til du med å bevare et forhold, sier jeg bare. Alle kan pakke sekker. Det er ikke "rocket science". Når kan ikke klarer det så er det fordi han ikke gidder, så enkelt. Jeg hadde ikke vært sammen med en mann som ikke synes det er viktig nok å ta vare på barna våre og passe på at de har det de trenger i hverdagen. Anonymkode: 9c839...0b4
Lessismore Skrevet 11. juni 2017 #31 Skrevet 11. juni 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Alle kan pakke sekker. Det er ikke "rocket science". Når kan ikke klarer det så er det fordi han ikke gidder, så enkelt. Jeg hadde ikke vært sammen med en mann som ikke synes det er viktig nok å ta vare på barna våre og passe på at de har det de trenger i hverdagen. Anonymkode: 9c839...0b4 Han klarer fint å ta vare på barna selv om han er dårlig på å pakke sekker. Han gir dem masse kjærlighet, lærer dem å fiske og spikke, og andre "pappa-ting." Jeg kommer ikke til å gå fra mannen min selv om en anonym på et babyforum mener det. Av alt man skal lese på dette forumet - jeg lar meg ikke overraske lenger... Og sorry hi, ikke meningen at denne anonym skulle kuppe tråden din pga et råd fra meg. Jeg prøvde bare å hjelpe. 😅
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #32 Skrevet 11. juni 2017 14 minutter siden, Lessismore skrev: Han klarer fint å ta vare på barna selv om han er dårlig på å pakke sekker. Han gir dem masse kjærlighet, lærer dem å fiske og spikke, og andre "pappa-ting." Jeg kommer ikke til å gå fra mannen min selv om en anonym på et babyforum mener det. Av alt man skal lese på dette forumet - jeg lar meg ikke overraske lenger... Og sorry hi, ikke meningen at denne anonym skulle kuppe tråden din pga et råd fra meg. Jeg prøvde bare å hjelpe. 😅 Jeg er enig med anonym over her, med den presiseringen at alle kan lære seg å pakke en barnehagesekk. Jeg ante ikke hvordan man skulle gjøre det før jeg ble mamma, men hvis man lager en liste over hva som må med og hva som må sjekkes, kan alle klare det. Vel og merke hvis man bryr seg. Jeg synes det er så rart her inne at det er så mange menn med jobber, som de tydeligvis greier fint og ikke får sparken fra, men så klarer de ikke pakke en barnehagesekk / rydde ut av oppvaskmaskinen / klippe gresset. Det er jo helt åpenbart at de ikke gidder, ikke at de har et eller annet gen som gjør den oppgaven helt uoverkommelig. Mannen min er distré og rotete, men han gjør ikke samme feil igjen og igjen. Han glemmer å ta med vått tøy hjem fra barnehagen én gang, men ikke hver dag. Anonymkode: 4f01e...fa7
Gjest Antarctica Skrevet 12. juni 2017 #33 Skrevet 12. juni 2017 (endret) På 11. juni 2017 den 20.15, Anonym bruker skrev: Jeg er enig med anonym over her, med den presiseringen at alle kan lære seg å pakke en barnehagesekk. Jeg ante ikke hvordan man skulle gjøre det før jeg ble mamma, men hvis man lager en liste over hva som må med og hva som må sjekkes, kan alle klare det. Vel og merke hvis man bryr seg. Jeg synes det er så rart her inne at det er så mange menn med jobber, som de tydeligvis greier fint og ikke får sparken fra, men så klarer de ikke pakke en barnehagesekk / rydde ut av oppvaskmaskinen / klippe gresset. Det er jo helt åpenbart at de ikke gidder, ikke at de har et eller annet gen som gjør den oppgaven helt uoverkommelig. Mannen min er distré og rotete, men han gjør ikke samme feil igjen og igjen. Han glemmer å ta med vått tøy hjem fra barnehagen én gang, men ikke hver dag. Anonymkode: 4f01e...fa7 Enig! Og så skal konene "gi dem sjanser" eller lære dem opp i hvordan disse helt idiotisk banale oppgavene utføres, og så greier de det ikke likevel? Min gjetning: de gjør seg så evneveike de bare klarer, for da tar kona tilbake de kjedelige oppgavene. Endret 12. juni 2017 av Pashla
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2017 #34 Skrevet 12. juni 2017 Da kan dere prise dere lykkelige for....... https://www.google.no/amp/www.independent.co.uk/news/science/children-intelligence-iq-mother-inherit-inheritance-genetics-genes-a7345596.html%3Famp 😂😂😂😂 Anonymkode: f01eb...396
Gjest Antarctica Skrevet 12. juni 2017 #35 Skrevet 12. juni 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Da kan dere prise dere lykkelige for....... https://www.google.no/amp/www.independent.co.uk/news/science/children-intelligence-iq-mother-inherit-inheritance-genetics-genes-a7345596.html%3Famp 😂😂😂😂 Anonymkode: f01eb...396 Det er kun derfor menneskeheten har forlatt neandertal-nivået!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå