uhhuhher Skrevet 10. juni 2017 #26 Skrevet 10. juni 2017 Du får stole på at foreldrene sier fra hvis de synes det ble for sent, det går nok veldig bra. 😉 Veldig hyggelig med foreldre som er interessert i barna sine og vennene deres, det er viktig for barna også. Da får de tillit til dere. Håper barna mine har venner med foreldre som deg når de blir tenåringer!
Himmel og hav Skrevet 10. juni 2017 #27 Skrevet 10. juni 2017 (endret) Jeg er lett sjokkert over hvor strenge mange av dere er. Da mine var 14 hadde de 22 som innetid på skolekvelder. Om de var hos kamerater på fredag og lørdag var grensen 2. Dere som har innetid 22, hvordan rekker deres unger å gå på kino, trene, sitte barnevakt osv om de må være inne så tidlig? I en sånn setting som Hi beskriver, så måtte de gjerne være så seint de ville, men jeg ville gjerne hatt en melding fra poden om klokka ble over 2, og han måtte sagt fra når han var hjemme. Endret 10. juni 2017 av Himmel og hav
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2017 #28 Skrevet 10. juni 2017 40 minutter siden, Himmel og hav skrev: Jeg er lett sjokkert over hvor strenge mange av dere er. Da mine var 14 hadde de 22 som innetid på skolekvelder. Om de var hos kamerater på fredag og lørdag var grensen 2. Dere som har innetid 22, hvordan rekker deres unger å gå på kino, trene, sitte barnevakt osv om de må være inne så tidlig? I en sånn setting som Hi beskriver, så måtte de gjerne være så seint de ville, men jeg ville gjerne hatt en melding fra poden om klokka ble over 2, og han måtte sagt fra når han var hjemme. Jeg lurer på hva innetiden er i ukedagene, når den er 22.00 i helgen Anonymkode: 5b716...cca
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #29 Skrevet 11. juni 2017 Etter å ha lest svarene her trøster jeg meg med at det sikkert ikke var krise om de kom litt sent hjem😃 HI Anonymkode: c9f7c...733
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #30 Skrevet 11. juni 2017 På 6/10/2017 den 7.30, Anonym bruker skrev: Shit, jeg fikk ikke være ute til 00 før jeg var 17 😂 Jeg skal ikke være like streng som mine, og barnets personlighet skal taes i betraktning, men selv syntes jeg 22/23 er absolutt senest i en helg. Anonymkode: da6a9...d29 Men dei er jo ikkje ute, dei er heime med ein kamerat der foreldra er heime og skal køyre dei heim? For min del kunne ho køyre han heim når ho ville. (Eg var ute så lenge eg ville syns eg å hugse, då eg var 14. Men så var det ikkje så mykje gale eg kunne finne på der eg budde då, lita bygd) Anonymkode: 8934f...684
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå