Anonym bruker Skrevet 9. juni 2017 #1 Skrevet 9. juni 2017 Dersom sønnen din var i 14 års dag hos en kamerat en fredag kveld nå i sommerhalvåret og moren der skulle kjøre de hjem når bursdagen var over, hvor sent mener du sønnen din kunne kommet hjem uten at du hadde ment det var for sent? Er så redd for at de andre foreldrene skal synes at jeg kjørte guttene hjem altfor sent så derfor lurer jeg på hva dere hadde tenkt? Det kan jo nevnes at de kjenner oss og de vet godt hvor vi bor og guttene har vært inne i huset hele kvelden og sett film og spilt FIFA😃 Anonymkode: c9f7c...733
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2017 #4 Skrevet 9. juni 2017 22.00-23.00 senest Anonymkode: 69050...ff3
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2017 #5 Skrevet 9. juni 2017 Innen jeg gikk å la meg, så rundt kl 23. Er det snakk om senere så måtte han ha fått overnatte. Anonymkode: 73bf5...8f8
Gjest Antarctica Skrevet 9. juni 2017 #6 Skrevet 9. juni 2017 Når det passer deg. Jeg hadde ikke sittet oppe for å legge en 14-åring, altså, så du måtte gjerne komme med ham etter at jeg var gått i seng. Mine store unger har egen nøkkel.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2017 #7 Skrevet 9. juni 2017 22.00 senest for en 14-åring? Virkelig? For noen kjipinger.. For meg hadde der i grunn vært det samme, så lenge jeg visste at de ikke rekte ute gatelangs og faktisk ble kjørt hjem. Anonymkode: fb830...57b
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2017 #8 Skrevet 9. juni 2017 Rundt midnatt tenker jeg. Anonymkode: 80685...610
It's all about me Skrevet 9. juni 2017 #9 Skrevet 9. juni 2017 Hvis han var hos en kamerat en fredag, med foreldrene hjemme og mamman skulle kjøre hjem, da kunne han vært der så lenge han ville. Vil du kjøre hjem midt på natta er det helt fint, det er stor forskjell på en slik bursdag og det å renne gatelangs. Hadde de vært ute hadde tiden vært en helt annen.
Mamsemums Skrevet 10. juni 2017 #10 Skrevet 10. juni 2017 3 timer siden, +++ skrev: Hvis han var hos en kamerat en fredag, med foreldrene hjemme og mamman skulle kjøre hjem, da kunne han vært der så lenge han ville. Vil du kjøre hjem midt på natta er det helt fint, det er stor forskjell på en slik bursdag og det å renne gatelangs. Hadde de vært ute hadde tiden vært en helt annen. Enig med deg😊
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2017 #11 Skrevet 10. juni 2017 Shit, jeg fikk ikke være ute til 00 før jeg var 17 😂 Jeg skal ikke være like streng som mine, og barnets personlighet skal taes i betraktning, men selv syntes jeg 22/23 er absolutt senest i en helg. Anonymkode: da6a9...d29
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2017 #12 Skrevet 10. juni 2017 Han kunne godt overnattet, men om det ble senere enn 23-00 ville jeg gjerne gjerne hatt en melding. Anonymkode: 41430...582
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2017 #13 Skrevet 10. juni 2017 Rundt midnatt hadde vært greit synes jeg. Anonymkode: 38e75...b2d
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2017 #14 Skrevet 10. juni 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Shit, jeg fikk ikke være ute til 00 før jeg var 17 😂 Jeg skal ikke være like streng som mine, og barnets personlighet skal taes i betraktning, men selv syntes jeg 22/23 er absolutt senest i en helg. Anonymkode: da6a9...d29 Enig. 22-23 senest, ellers måtte han ha overnattet. Anonymkode: 84860...a12
*Miss Marple* Skrevet 10. juni 2017 #15 Skrevet 10. juni 2017 Kl 22 for en 14 åring? Det er jo vannvittig tidlig når man vet hvor han er og at han blir kjørt hjem. Hva er tanken bak det tidspunktet egentlig? Jeg mener at han kunne komt hjem når han ville på de vilkårene, bare han kom inn og ga beskjed om at han var hjemme hvis vi hadde lagt oss Men som den moren som skulle kjøre hjem hadde jeg nok satset på rundt midnatt av hensyn til andre foreldres mening.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2017 #16 Skrevet 10. juni 2017 Akkurat nå, *Miss Marple* skrev: Kl 22 for en 14 åring? Det er jo vannvittig tidlig når man vet hvor han er og at han blir kjørt hjem. Hva er tanken bak det tidspunktet egentlig? Jeg mener at han kunne komt hjem når han ville på de vilkårene, bare han kom inn og ga beskjed om at han var hjemme hvis vi hadde lagt oss Men som den moren som skulle kjøre hjem hadde jeg nok satset på rundt midnatt av hensyn til andre foreldres mening. Enig i dette. Eller jeg ville gått for overnatting for å slippe å tenke på hva de andre foreldrene mente om tidspunktet. Anonymkode: 3e3a0...cb0
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2017 #17 Skrevet 10. juni 2017 Fredag og sommer? Da er det unger ute og leker i gata til både kl.22 og 23. Min 7åring kom hjem i 22-tiden i går. Endelig fredag og sol:)!!! En 14åring hadde jeg ikke stresset noe med. Anonymkode: dc129...523
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2017 #18 Skrevet 10. juni 2017 Midnatt eller noe sånt kanskje, men helt ærlig hadde det vært samma for meg når jeg viste at han var hs en kamerat og koste seg, og attpåtil blir kjørt hjem av moren. Da kunne det ha blitt så sent de ønsket omtrent Anonymkode: b6434...c18
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2017 #19 Skrevet 10. juni 2017 Takker for svar😃 Jeg hadde heller ikke brydd meg selv, men vet jo at ikke alle foreldre er like avslappet som meg til at ungene rangler litt, så lenge man vet hvor de er og de er i trygge omgivelser😃 Siste halvtimen satte de seg inn til oss i stuen og pratet med oss og så på skam sammen med meg, så jeg hadde ikke lyst å si at vi måtte dra med en gang de hadde kommet inn til oss, derfor ble det litt senere enn jeg først hadde tenkt. Men jeg kjørte de hjem slik at de var hjemme like før midnatt, siste mann var hjemme litt over for han bor litt lengre unna. HI Anonymkode: c9f7c...733
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2017 #20 Skrevet 10. juni 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Takker for svar😃 Jeg hadde heller ikke brydd meg selv, men vet jo at ikke alle foreldre er like avslappet som meg til at ungene rangler litt, så lenge man vet hvor de er og de er i trygge omgivelser😃 Siste halvtimen satte de seg inn til oss i stuen og pratet med oss og så på skam sammen med meg, så jeg hadde ikke lyst å si at vi måtte dra med en gang de hadde kommet inn til oss, derfor ble det litt senere enn jeg først hadde tenkt. Men jeg kjørte de hjem slik at de var hjemme like før midnatt, siste mann var hjemme litt over for han bor litt lengre unna. HI Anonymkode: c9f7c...733 Det høres veldig kjekt og gøy ut. Så snill du er 😊 Anonymkode: 5b108...8c1
Annanym Skrevet 10. juni 2017 #21 Skrevet 10. juni 2017 14 år, fredag, hjemme hos kamerat (MED foreldre hjemme!) OG han ble kjørt hjem?!? Da hadde jeg sendt med ham nøkkel og bedt han kose seg, samtidig som jeg hadde sendt takknemlige tanker til sjåføren😉.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2017 #22 Skrevet 10. juni 2017 Kl. 22, hvis jeg måtte sitte oppe og vente på ham. Da legger nemlig jeg meg. Jeg fikk ikke lov til å være ute lengre enn kl. 23 fram til jeg fylte 18, enda jeg var veldig snill pike. Med mine egne kommer jeg til å se an litt: hvor lenge de andre barna får være ute, mine barns personlighet og modenhet, barna de er sammen (hvor veloppdragne de er) osv. For å svare konkret på spørsmålet ditt så ville jeg foretrukket at sønnen min fikk overnatte hos dere hvis dere skulle levere ham noe senere enn kl. 22. Anonymkode: c1cfa...de9
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2017 #23 Skrevet 10. juni 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Kl. 22, hvis jeg måtte sitte oppe og vente på ham. Da legger nemlig jeg meg. Jeg fikk ikke lov til å være ute lengre enn kl. 23 fram til jeg fylte 18, enda jeg var veldig snill pike. Med mine egne kommer jeg til å se an litt: hvor lenge de andre barna får være ute, mine barns personlighet og modenhet, barna de er sammen (hvor veloppdragne de er) osv. For å svare konkret på spørsmålet ditt så ville jeg foretrukket at sønnen min fikk overnatte hos dere hvis dere skulle levere ham noe senere enn kl. 22. Anonymkode: c1cfa...de9 På en fredagskveld? Og hvorfor må du sitte oppe og vente på en tenåring som blir kjørt hjem av vennens foreldre? Jeg blir fristet til å spør hvor gamle barna dine er? Anonymkode: 2a3fe...93b
sug lut Skrevet 10. juni 2017 #25 Skrevet 10. juni 2017 Nøyaktig når det passet for deg, om du var våken til fire og kjørte dem da hadde jeg uansett vært bare glad og fornøyd (men da kunne de like godt sovet over så du også fikk litt søvn ). Glad det finnes foreldre som deg, vanligvis er det meg som kjører land og strand rundt med både mine og andres på nattestid - det er veldig hyggelig, men lite forenlig med lang natts søvn. Så hvis jeg visste at du hadde kontroll og taxi-tjeneste hadde jeg lagt meg trygt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå