Gå til innhold

Kunne dere hatt denne på en gutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bare jenter, men aldri i livet om jeg hadde puttet på dem noe sånt med mindre det var fare for at de frøs i hjel og det var det eneste som fantes. Den var virkelig gyselig.

Anonymkode: ccd7a...a92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var nyyydelig, men til gutt?

Absolutt ikke! 

Det er en jentemodell, uten tvil.

Du kunne like godt tatt på strikkekjole liksom.

Anonymkode: 09233...b23

Skrevet

Ville aldri puttet denne på min gutt iallefall, selv ikke i lyseblå ;) liker veldig godt feks kalinkaromperen da... Finnes også flere typer med litt fletter/mønster/mindre feminine blonder etc. som er fine og litt pyntet uten å være jentete:)

Anonymkode: e0661...051

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Den var nyyydelig, men til gutt?

Absolutt ikke! 

Det er en jentemodell, uten tvil.

Du kunne like godt tatt på strikkekjole liksom.

Anonymkode: 09233...b23

Vet du, det er ikke som at penisen faller av om gutten får på kjole. 

Anonymkode: b0994...156

Skrevet

Hadde jeg arva eller fått det hadde jeg kanskje brukt det. Om jeg skulle truffet givaren. (Har to gutter, men det hadde värt det samme med jenter). Men hadde aldri strikket eller kjöpt selv. Rett og slett fordi den virker veldig upraktisk med den kanten. 

Synes det er håplöst med kjönnsroller og kjönnsforventninger til barn. Enda verre med nyfödte. 

Vår 3,5 åring elsker rosa, prinsesse Elsa, Kaptein Sabeltann og byggmester Bob. Hadde noen sagt til han at han ikke kunne spare langt hår (for det gjör han) fordi det er jentete, hadde han påpekt at alle heltene hans har det. Både Kaptein Sabeltann og Langemann og onkel som kjörer hardrockstil. Når han velger selv er det gjerne både tskjorte med piratflagg, jogger jeans og rosa sko eller stövler. 

Kle ungene etter vär og varme, og slik de kan röre og utvikle seg. Og pass på at det er plass til deres egen stil når de etterhvert blir större. Ellers har ingen baby tatt skade av klär beregnet på det andre kjönnet.

Anonymkode: eb794...d9b

Skrevet

Den var veldig skjønn, men jeg hadde nok ikke strikket den til min egen gutt. Hadde ikke reagert om jeg så den på gutten din, da.

Jeg føder any day nå, og vi vet ikke kjønn. Det er latterlig vanskelig å finne kjønnsnøytrale klær!! Spyr av at alt av klær er kjønnet helt fra str 50. Så det blir mye enkle, hvite plagg på mitt gull - veldig kjedelig. 

Anonymkode: 25fad...aea

Skrevet

Gutten min arvet stort sett alle klær etter storesøster første året, så ja. Og vet dere hva, han tok ikke skade av det.

Anonymkode: 778a7...caa

Skrevet

Helt utrolig at barna skal puttes i bås fra dag 1. En liten babygutt kan godt være søt og gå med litt blonder og søte klær.

Synes det er håpløst at guttene skal være små tøffinger i print/kamuflasjeklær og jentene i rosa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...