Gå til innhold

Kunne dere hatt denne på en gutt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For jentete!! 

Anonymkode: 499ab...399

Skrevet

Nyfødt gutt kan ha denne, du kan jo velge å lage den i hvilken som helst farge. Vil tro du får mange ulike svar her ;)

Anonymkode: b622c...154

Skrevet

Nei!

Skrevet

Som guttemamma selv hadde jeg hatt null problem med ha ha denne på guttebaby. Kan se den for meg med brun eller lyseblå strømpebukse feks :-) 

Skrevet

Ja, på nyfødt og i en annen farge.

Anonymkode: b0994...156

Skrevet

Nei, de frynsene ble too much

Anonymkode: a070b...a2f

Skrevet

Uten problemer! Men om jeg skulle ut blant folk hadde jeg nok tatt f eks en blå body under eller noe for å slippe å forklare en masse.

Skrevet

Synes den blondekanten ble for mye, ville valgt en annen modell til gutt.

Anonymkode: 25ddd...b06

Skrevet

Reknet med forskjellige svar her ja😊 Jeg føler selv den er litt jentete. Men er så innmari lei av at gutter skal være "tøffe" jeg elsker blonder (blondekrage) å bodyer med blondekrage. Men bruker det bare til de er rundt 1år. Likte denne drakten så godt. 

Hi

Anonymkode: c523f...e4b

Skrevet
Skrevet

ja, men hadde ikke kjøpt den. hadde jeg arva eller noe kunne jeg nok hatt den på

Anonymkode: 7e254...5e1

Skrevet

Flæseromper :D Hva betyr flæse? Ja, kunne hatt den på nyfødt gutt. Men min gutt på 3 løper rundt i rosa og lilla støvler og rosa paraply når det regner. Han fikk være med på skobutikken og valgte disse. Han elsker støvlene og er en skikkelig vilter traktor-og-racerbilgutt med søle og sand i skoa. Ja til rosa på gutter.

Anonymkode: c0db9...4e9

Skrevet

Absolutt, men gjerne i en annen farge. Grå, lyseblå eller hvit. Håper bare ikke pyntekanten fortsetter bak på ryggen, da virker den ubehagelig. 

Anonymkode: d8d83...a41

Skrevet

Uff 🤤

Anonymkode: 2461f...261

Skrevet

Nei, jeg hadde ikke brukt den til en gutt.

Anonymkode: 74901...1c9

Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det.

Anonymkode: 9f95e...90f

Skrevet

Har noen rompere til min gutt, men da med seler. Denne modellen var altfor jentete. Veldig fin, men altså uaktuell for meg til gutter. 

Anonymkode: d63a6...b8c

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Reknet med forskjellige svar her ja😊 Jeg føler selv den er litt jentete. Men er så innmari lei av at gutter skal være "tøffe" jeg elsker blonder (blondekrage) å bodyer med blondekrage. Men bruker det bare til de er rundt 1år. Likte denne drakten så godt. 

Hi

Anonymkode: c523f...e4b

Med andre ord ønsker du deg jente :(

Anonymkode: b6eb7...a18

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Flæseromper :D Hva betyr flæse? Ja, kunne hatt den på nyfødt gutt. Men min gutt på 3 løper rundt i rosa og lilla støvler og rosa paraply når det regner. Han fikk være med på skobutikken og valgte disse. Han elsker støvlene og er en skikkelig vilter traktor-og-racerbilgutt med søle og sand i skoa. Ja til rosa på gutter.

Anonymkode: c0db9...4e9

Hvor mange kjoler har han? Har han begynt med leppestift enda? Langt hår og fletter?

Anonymkode: b6eb7...a18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...