Gå til innhold

Hva synes du om navnet Fjotolf?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fint? 

Anonymkode: 4bc38...121

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, et navn som det er for lett å mobbe. Men helt passende for den fjotten som nå har endret navnet sitt til det!

Anonymkode: 33ca7...b17

Gjest Antarctica
Skrevet

Enig, passer godt på en fjott. 

Skrevet

Syns det er helt tragisk at han skal få så mye oppmerksomhet. Er dette virkelig noe å spørre om?

Anonymkode: 09c38...426

Skrevet

det er et navn på lik linje med modolf, lidvin, malvin, olvar etcetera. 

navn som man får når man fyller 50. ikle navn man setter på små, søte babyer. 

Anonymkode: 6a240...2e1

Skrevet

Passende, men ville stavet det med to t-er. 

Skrevet

Havner nok ikke på topp 10 med det første.

Anonymkode: 1804f...ae2

Skrevet

Blanding av fjott og Adolf (Hitler). Passer godt til en av verdens grusommeste menn. 

Anonymkode: 8487d...cdd

Skrevet

Synes det er så latterlig når folk omtaler ABB (nei, bruker ikke det nye navnet) som en fjott. Er det noe han ikke er, så er det det. Han er alvorlig mentalt forstyrret, og han er en iskald massemorder. En fjott er en tiltaksløs tulling. Uansett hvor grusomt det ABB gjorde var, så kan ingen beskylde ham for å mangle initiativ! Skal dere snakke nedsettende om ham, så bruk ord som gir mening. 

Anonymkode: 62cfe...78b

Gjest Antarctica
Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Synes det er så latterlig når folk omtaler ABB (nei, bruker ikke det nye navnet) som en fjott. Er det noe han ikke er, så er det det. Han er alvorlig mentalt forstyrret, og han er en iskald massemorder. En fjott er en tiltaksløs tulling. Uansett hvor grusomt det ABB gjorde var, så kan ingen beskylde ham for å mangle initiativ! Skal dere snakke nedsettende om ham, så bruk ord som gir mening. 

Anonymkode: 62cfe...78b

Hallo. Her snakker vi om en fyr med et så vaklende selvbilde at han finner sin eneste berettigelse i verden gjennom å myrde ungdommer og leke gud. Det er ikke noe grandiost over hans myrderier. Så fjott er en like bra betegnelse som hvilken som helst annen. 

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Synes det er så latterlig når folk omtaler ABB (nei, bruker ikke det nye navnet) som en fjott. Er det noe han ikke er, så er det det. Han er alvorlig mentalt forstyrret, og han er en iskald massemorder. En fjott er en tiltaksløs tulling. Uansett hvor grusomt det ABB gjorde var, så kan ingen beskylde ham for å mangle initiativ! Skal dere snakke nedsettende om ham, så bruk ord som gir mening. 

Anonymkode: 62cfe...78b

Der han sitter nå og sutrer over sine grusomme soningsforhold er det vel få ord som passer bedre enn fjott for å beskrive ham. 

Skrevet
Akkurat nå, Pashla skrev:

Hallo. Her snakker vi om en fyr med et så vaklende selvbilde at han finner sin eneste berettigelse i verden gjennom å myrde ungdommer og leke gud. Det er ikke noe grandiost over hans myrderier. Så fjott er en like bra betegnelse som hvilken som helst annen. 

Vi snakker om et veldig sykt menneske. Jeg har selvsagt ikke påstått at det er noe "grandiost" over hans handlinger, men han har vist en skremmende gjennomføringsvilje- og evne. Blir barnslig å ikke kunne innrømme det. 

Anonymkode: 62cfe...78b

Skrevet
Akkurat nå, LucyHoneychurch skrev:

Der han sitter nå og sutrer over sine grusomme soningsforhold er det vel få ord som passer bedre enn fjott for å beskrive ham. 

Du skjønner at han er syk, og at hans virkelighetsoppfatning er veldig fjern fra de fleste andre menneskers? 

Anonymkode: 62cfe...78b

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Du skjønner at han er syk, og at hans virkelighetsoppfatning er veldig fjern fra de fleste andre menneskers? 

Anonymkode: 62cfe...78b

Psykiaterne mente vel så vidt jeg husker at han ikke var syk. Vi kan godt ha ulik oppfatning. For meg er og blir han en patetisk, selvhøytidelig fjott. 

Skrevet
1 minutt siden, LucyHoneychurch skrev:

Psykiaterne mente vel så vidt jeg husker at han ikke var syk. Vi kan godt ha ulik oppfatning. For meg er og blir han en patetisk, selvhøytidelig fjott. 

Nei, det mente de ikke. Du har nok misforstått dette kraftig. Det at man ikke er utilregnelig i gjerningsøyeblikket er absolutt ikke det samme som at man ikke er syk. Og selv utilregneligheten var oppfatningen 50/50 om. Han drepte et menneske som sto meg nær. Han er ikke patetisk, og ingen fjott. Han er en iskald, syk og livsfarlig morder. Du prøver å ufarliggjøre ham med ord, men han er farlig. Veldig farlig. 

Anonymkode: 62cfe...78b

Gjest Antarctica
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vi snakker om et veldig sykt menneske. Jeg har selvsagt ikke påstått at det er noe "grandiost" over hans handlinger, men han har vist en skremmende gjennomføringsvilje- og evne. Blir barnslig å ikke kunne innrømme det. 

Anonymkode: 62cfe...78b

Du må jo bare tillegge ham all den betydning du vil. Det gidder likevel ikke jeg.

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det mente de ikke. Du har nok misforstått dette kraftig. Det at man ikke er utilregnelig i gjerningsøyeblikket er absolutt ikke det samme som at man ikke er syk. Og selv utilregneligheten var oppfatningen 50/50 om. Han drepte et menneske som sto meg nær. Han er ikke patetisk, og ingen fjott. Han er en iskald, syk og livsfarlig morder. Du prøver å ufarliggjøre ham med ord, men han er farlig. Veldig farlig. 

Anonymkode: 62cfe...78b

Jeg er lei meg for at du har mistet en ær person, og du har helt rett; det er forskjell på strafferettslig tilregnelig og psykisk frisk. Like fullt ser jeg på ham, slik han er nå, som en patetisk fjott. Du må gjerne være uenig, men det er mitt syn.

Anonymkode: 6c1bc...b95

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er lei meg for at du har mistet en ær person, og du har helt rett; det er forskjell på strafferettslig tilregnelig og psykisk frisk. Like fullt ser jeg på ham, slik han er nå, som en patetisk fjott. Du må gjerne være uenig, men det er mitt syn.

Anonymkode: 6c1bc...b95

Og der tar du altså feil. 

Anonymkode: 62cfe...78b

Skrevet
57 minutter siden, Pashla skrev:

Du må jo bare tillegge ham all den betydning du vil. Det gidder likevel ikke jeg.

Selvsagt har han betydning! Han er for faen en kaldblodig morder! Fatter du ikke for en hån det er mot oss etterlatte å ufarliggjøre og latterliggjøre ham på den måten?

Anonymkode: 62cfe...78b

Gjest Antarctica
Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvsagt har han betydning! Han er for faen en kaldblodig morder! Fatter du ikke for en hån det er mot oss etterlatte å ufarliggjøre og latterliggjøre ham på den måten?

Anonymkode: 62cfe...78b

Fryktelig å høre om den skjebnen du og de andre etterlatte opplever. Men det endrer ikke på at jeg omtaler Fjotolf Hansen på just den måte jeg vil. Og jeg personlig akter ikke å gi ham betydning, nettopp fordi det er det han ønsker. Vel, av meg får han det ikke.

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og der tar du altså feil. 

Anonymkode: 62cfe...78b

Dessverre for deg så er det ikke du som styrer hvordan jeg oppfatter andre mennesker. Du har all mulig rett på ditt syn, og jeg har mitt.

Anonymkode: 6c1bc...b95

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er lei meg for at du har mistet en ær person, og du har helt rett; det er forskjell på strafferettslig tilregnelig og psykisk frisk. Like fullt ser jeg på ham, slik han er nå, som en patetisk fjott. Du må gjerne være uenig, men det er mitt syn.

Anonymkode: 6c1bc...b95

Mente ikke å være anonym. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Dessverre for deg så er det ikke du som styrer hvordan jeg oppfatter andre mennesker. Du har all mulig rett på ditt syn, og jeg har mitt.

Anonymkode: 6c1bc...b95

Javisst, det er lov å være idiot. Og det er det du er. Siden han er en så patetisk fjott kan du jo la ham være litt alene med barnet ditt, ikke sant? For en patetisk fjott ville jo aldri ha brukt barnet ditt som gissel og drept det med kaldt blod om ndvendig. 

Anonymkode: 62cfe...78b

Skrevet
3 minutter siden, Pashla skrev:

Fryktelig å høre om den skjebnen du og de andre etterlatte opplever. Men det endrer ikke på at jeg omtaler Fjotolf Hansen på just den måte jeg vil. Og jeg personlig akter ikke å gi ham betydning, nettopp fordi det er det han ønsker. Vel, av meg får han det ikke.

Så den mannen som myrdet mennesket jeg elsket har ingen betydning? Hvis noen myrder barnet ditt med kaldt blod, så har ikke det mennesket betydning, det er bare et patetisk vesen?

Anonymkode: 62cfe...78b

Skrevet

78b, jeg tror du leser altfor mye inn i denne tråden. Folk reagerer på og håndterer 22. juli på svært ulike måter. Det finnes ikke én riktig måte. Jeg tror det er best for deg at du ikke deltar i denne tråden.

Anonymkode: c6eba...f25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...