Gå til innhold

Min manns arbeidsgiver spurte ham:


Anbefalte innlegg

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for alle svar, får ikke svart nøye nå siden jeg er ganske "utafor", men tusen takk. Har lest dem.

Jeg er oppriktig overrasket over at dere reagerer så sterkt på det, det kan vel bety at jeg finner meg i ganske mye. 

Anonymkode: 78eda...9d4

Du må leve i en hverdag så full av urimelige utspill fra denne mannen, at du ikke ser hvor sjokkerende dette er for andre.

Han forholder seg altså ikke til resten av familien når han skal planlegge ferie, og hisser seg opp over at du har andre ønsker for ferien enn å sitte fast i gokk uten bil. Dette får meg til å mistenke at han også i hverdagen lever livet sitt som en ungkar uten forpliktelser, mens han faktisk har en familie han burde ha omsorg overfor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarer du ikke å ha ferie med dine egne unger uten ham så er du jo bra tafatt også. Da får dere bare sitte der og råtne i sommer, da.

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ønsker du å ta ut ferie i sommer? Siste frist nå... Hans svar? Nei, det trengte han ikke. Han kan ta ferie på høsten, han.

Sånn, det var den sommerferien. Får ikke reist noe sted, og jeg må ha dem alene hjemme hele juli, bare oss. Sittende fast hjemme uten togforbindelser (buss for tog, og intet barnesete tilgjengelig - da må man drasse med seg sitt eget barnesete...), og uten bil. For den har mannen på jobben. Vi som skulle reise i familieparker og på koselig Norgesferie. Blir ikke noe av, det. 

Måtte bare få ut litt frustrasjon.

Anonymkode: 78eda...9d4

Da håper jeg av hele mitt hjerte at dere har barnehageunger som skal ha ferie i høst sammen med han. Ikke pokker om jeg hadde latt han ha ferie alene.

Anonymkode: f70e0...234

Skrevet
4 minutter siden, sug lut skrev:

Klarer du ikke å ha ferie med dine egne unger uten ham så er du jo bra tafatt også. Da får dere bare sitte der og råtne i sommer, da.

Det er nesten pinlig å se at du prøver så krampeaktig å være kul, men feiler så totalt og bare fremstår som dum

Anonymkode: f70e0...234

Skrevet

Da hadde jeg bestilt tur til Kristiansand dyrepark og Abra havn med full pakke. Laget en ferie ungene pratet om i årevis etterpå. Latt han betale for det meste. Mulig jeg hadde tatt en tur til Hellas på tur tilbake. Skikkelig kost meg med ungene i ferien, de har i allefall lyst å være sammen med meg. 

Når ferien var over hadde jeg avsluttet forholdet.

Har for øvrig vært der i den pidisjon og gjort som over. Jeg var heldig fordi vi hadde økonomi til en slik ferie. Vet ikke om dere har det, men du kan ta varianter av det med hytte etc.

Anonymkode: 85089...eeb

Skrevet
17 minutter siden, sug lut skrev:

Klarer du ikke å ha ferie med dine egne unger uten ham så er du jo bra tafatt også. Da får dere bare sitte der og råtne i sommer, da.

Du har mista den appellen du hadde til meg. Selv om du har rett i noe av det du skriver, så fremstår du for det meste som arrogant og bitchy. Dessverre, jeg hadde sansen for deg.

Anonymkode: eb593...d88

Skrevet

Ved å være total dørmatte er du ikke noe godt forbilde for barna dine. Mannen din oppfører seg utrolig rart, barnslig og egoistisk. Gro en ryggrad og stå opp for deg selv, dame!

Anonymkode: f7bf0...177

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...