Gå til innhold

Samoboern min kan erte på seg en stein!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, Pashla skrev:

Subsidiært kan han gjøre husarbeid selv. Hvis jeg hadde jobbet kun 3 timer pr. dag, hadde jeg ikke hatt samvittighet til å la den som jobber fullt komme hjem og begynne med middag og husarbeid. Da hadde jeg hatt maten klar ved ankomst.

 

 

 

Det har ikke bare med samvittighet å gjøre, men jeg hadde daua av å ikke gjøre noen ting i 13 av de 16 våkne timer, og i tillegg hatt baller til å klage over at jeg er SLITEN. Har vært i 4 permisjoner og holdt på å gå på veggen av å gå hjemme med barn og har husarbeid som eneste "aktivitet" i tillegg til barna. Så jeg forstår faktisk ikke hvordan folk klarer å gjøre ikkeno' halve dagen uten å bli gal. Hvis HI sin samboer gjorde husarbeid, ville de ha hatt mer tid sammen - men han er kanskje ikke interessert i det heller, så lenge han får spilt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Tror jeg rett og slett bare skal begynne å ta med ungene å stikke ut av huset på dagtid og gjøre koselig ting sammen. Han orker sjelden bli med, så da kan han sitte å råtne i heimen mens vi kan finne på noe uten han. Vinn vinn spør du meg.

HVORFOR VIL DU BEHOLDE HAN?

KAN DU SVARE PÅ DET?

Anonymkode: e310a...c52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han er så sliten når jeg kommer hjem fra jobb atte. Etter middag tar han seg ofte en middagshvil på sofaen. Så da må jeg sitte å høre på den jævla snorkinga på ettermiddagen også, ikke nok med at den vekker meg om natta. Jeg vet sannelig ikke, jeg tror nok jeg håper at ting skal endre seg. 

MrsRiddick han blir faktisk grinete om jeg er frekk nok til å kommentere hvor mye han spiller. Da begynner han med en eneste gang å anklage ungene for at de spiller, og sønnen min spiller myyyye mer enn han osv osv. Det er jo så klart pisspreik og en metode for han å få bort heten fra seg selv ved å legge den over på hva andre gjør. Et triks han bruker hver eneste gang jeg påpeker noe negativt med han. Han klarer ikke kritikk, ikke i noen som helst slags form. Da kan det bli en kjempekrangel hvor han gjerne kaller meg ei jævla bitch, å at han ikke skjønner hvorfor han orker med meg. Den synes jeg er veldig fin, og atpåtil får jeg skylda når vi krangler, for det var jeg som starta den med det jævla maset mitt. Ser jo selv når jeg sitter å skriver at det er et ganske ufyselig menneske jeg bor med...

HI

Anonymkode: c17bf...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kaste han ut. Hvis du velger å ikke gjøre det, så godtar du situasjonen, og da mister du retten til å klage over han. Du er løsningen her, ikke han.

Anonymkode: 790e9...bc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg blir provosert av deg jeg! Hvorfor i alle dager tillater du dette? Jeg hadde seriøst kvittet meg med dødvekten! Ditt hus, ditt alt, og han sitter på ræv hele dagen, blir sur og grinete når du forventer helt vanlige ting av han, også skal du stikke ut?!? Dørmatte rett og slett, du vil vel ikke ha dette resten av livet?

Anonymkode: 1e068...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...