Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #26 Skrevet 6. juni 2017 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror nok ikke de "gærne hysteriske damene her inne" som du kaller dem er opptatt av å holde nede vekta på barna sine..da har du nok misforstått kraftig kjære deg. De som svarer at de ikke ville gitt sine barn baconost regner jeg med tenker på saltinnholdet,som absolutt ikke er bedre i magre varianter. Jeg velger å tro at alle her inne er såpass oppegående mennesker at de skjønner at en liten brødskive med baconost ikke får alvorlige konsekvenser for et barns nyrer. Spørsmålet er heller HVORFOR man skal servere det når det finnes så mye ting som er bedre og sunnere for barnet?Gi meg ETT godt argument så skal jeg prøve å forstå... Jeg er så lei og oppgitt over den trenden som har vokst frem med at det er så "kult" å ikke være perfekt. Mødre i dag skal liksom skryte av alt de gir ungen sin som ikke er anbefalt for å vise at de ikke er hysteriske. Skryte av at man gir kjøpemat når man vet at hjemmelaget er sunnere. Jeg vet at mange en stund syntes det bikket over med at alt skulle fremstå så perfekt og alle skulle være supermødre..MEN når det å skulle være "uperfekt" blir viktigere enn å gi barna det beste, og de som velger det sunneste for barna sine blir kalt hysteriske og gærne,DA mener jeg noe er alvorlig galt! Anonymkode: 00ea6...632 Men hva er bra å gi av vanlig pålegg (ikke banan og avokado) , på brødskiva til et barn på 9 mnd da? Anonymkode: b0e8f...c5a
NovemberStjerne2016 Skrevet 6. juni 2017 #27 Skrevet 6. juni 2017 56 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hva er bra å gi av vanlig pålegg (ikke banan og avokado) , på brødskiva til et barn på 9 mnd da? Anonymkode: b0e8f...c5a Dette lurer jeg også på, det er vel noe å påpeke ved de fleste typer pålegg. Her har de hvertfall fått smøreoster som skinke, bacon og rekeost, makrell i tomat på tube, kaviarmix, prim, syltetøy uten biter, laksepålegg på tube, gomme, og faktisk rekesalat da jentungen var gal etter det en periode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå