3 i april Skrevet 5. juni 2017 #26 Skrevet 5. juni 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Til de som lurte, er ingen barn i bildet her. Hi Anonymkode: ce1dc...71f Da bør du komme deg bort,FØR det kommer barn med i bildet. Mannen vil jo ikke engang ta ansvar for handlingene sine. Anmeld han, du har jo til og med dokumentert volden hos legevakten. Kom deg bort.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #27 Skrevet 5. juni 2017 La meg gjette, Hi. Du er nå hjemme igjen, mannen sier han angrer sååå på det som skjedde, men at hvis du ikke hadde provosert ham så hadde dette aldri skjedd, han forsøkte heller aldri å skade deg, det var bare uhell at du falt osv. osv.? Jeg håper jeg tar veldig feil, men jeg frykter jeg har rett siden det eneste du kommenterer er at dere ikke har barn. Hvis du er tilbake med ham - vær så snill å spørre deg selv hvor mye han må skade deg før du forstår at du ikke kan leve med en så voldelig mann? Han har blitt verre og verre - neste gang er det ikke sikkert du overlever, for når han nå har skadet deg såpass fysisk som han gjorde denne gangen, da har han tråkket over en grense. Er det verdt å elske ham hvis prisen du må betale er å bli stadig skadet - eller dø? Slutt å lure deg selv. Du elsker ikke ham, du elsker den han en gang lurte deg til å tro at han var. Du elsker den du ønsker at han skal være. En mann som banker kjæresten elsker henne ikke. Så slutt å lure deg selv. Du er i et kjærlighetsløst forhold hvor du og han bare spiller et spill når alt er så bra - mellom hver gang han mishandler deg psykisk og nå også alvorlig fysisk. Hva har han sagt til deg etter at han i natt mishandlet deg? Husk at du kom deg unna, han vet at din venninne er et troverdig vitne, du har dokumentert volden og mishandlingen på legevakten - han vet at han nå kan bli anmeldt og trolig vil bli dømt for vold... nå sier han hva som helst for at du ikke skal anmelde ham. Han vil si han elsker deg, han vil fortelle deg at han angrer, han vil fortelle deg at du har minst like stor skyld. Han har ingen skrupler med å lyve deg huden full nå. Det er ditt valg om du vil leve i et forhold som er så voldelig at du ikke vet hva det neste blir eller om du vil overleve det. Du trenger ikke leve slik. Gode og ordentlige menn mishandler ikke sine kjære! Så - er du tilbake hos ham? Hva har han i så fall sagt? Anonymkode: 6723e...e45
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #28 Skrevet 5. juni 2017 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: La meg gjette, Hi. Du er nå hjemme igjen, mannen sier han angrer sååå på det som skjedde, men at hvis du ikke hadde provosert ham så hadde dette aldri skjedd, han forsøkte heller aldri å skade deg, det var bare uhell at du falt osv. osv.? Jeg håper jeg tar veldig feil, men jeg frykter jeg har rett siden det eneste du kommenterer er at dere ikke har barn. Hvis du er tilbake med ham - vær så snill å spørre deg selv hvor mye han må skade deg før du forstår at du ikke kan leve med en så voldelig mann? Han har blitt verre og verre - neste gang er det ikke sikkert du overlever, for når han nå har skadet deg såpass fysisk som han gjorde denne gangen, da har han tråkket over en grense. Er det verdt å elske ham hvis prisen du må betale er å bli stadig skadet - eller dø? Slutt å lure deg selv. Du elsker ikke ham, du elsker den han en gang lurte deg til å tro at han var. Du elsker den du ønsker at han skal være. En mann som banker kjæresten elsker henne ikke. Så slutt å lure deg selv. Du er i et kjærlighetsløst forhold hvor du og han bare spiller et spill når alt er så bra - mellom hver gang han mishandler deg psykisk og nå også alvorlig fysisk. Hva har han sagt til deg etter at han i natt mishandlet deg? Husk at du kom deg unna, han vet at din venninne er et troverdig vitne, du har dokumentert volden og mishandlingen på legevakten - han vet at han nå kan bli anmeldt og trolig vil bli dømt for vold... nå sier han hva som helst for at du ikke skal anmelde ham. Han vil si han elsker deg, han vil fortelle deg at han angrer, han vil fortelle deg at du har minst like stor skyld. Han har ingen skrupler med å lyve deg huden full nå. Det er ditt valg om du vil leve i et forhold som er så voldelig at du ikke vet hva det neste blir eller om du vil overleve det. Du trenger ikke leve slik. Gode og ordentlige menn mishandler ikke sine kjære! Så - er du tilbake hos ham? Hva har han i så fall sagt? Anonymkode: 6723e...e45 Jeg er ikke med han igjen nei. Jeg fortalte han i Morrest at jeg var på sykehuset i natt og at jeg har et bristet ribbein, svaret Hannes var at "det er helt og holdent din egen feil. Det var kun selvforsvar".... selvforsvar mot meg som satt på gulvet og gråt... ??? Det hjalp meg å lage denne tråden, takk for at dere hjalp meg å åpne opp øynene. Jeg kan ikke dra tilbake. Han er bare slem mot meg Idag. Sier så mye stygt. Jeg er en forjævlig heks. Han elsker meg ikke. Jeg er grusom, jeg har ødelagt forholdet og alt er min feil må jeg huske.. jeg bare gråter her jeg sitter.. det gjør så ubeskrivelig vondt.. både fysisk og psykisk.. hele kroppen verker.. blåmerker på armer og bein for ikke å snakke om ryggen... og jeg skal bare sitte her å tenke at jeg er en fæl heks som er skyld i dette selv. Hvorfor er han så slem mot meg? Hva har jeg gjort for å fortjene det.. jeg skjønner det ikke.. har stått på pinne for han konstant.. vasket klærne Hannes, gjort alt husarbeidet, han har fått styrt showet.. gjort alt han ønsket. Hver dag flere timer lang middagshvil mens jeg rydder og vasker opp etter middag.. når han sto opp lå han på sofaen.. så på TV, helst fotball.. fotball betyr alt.. jeg betyr ingenting i forhold.. han klaget over meg og hunden hele tiden.. ville jeg skulle avlive hunden .. mente jeg var mer glad i hunden fordi jeg nektet å avlive... han hatet hunden.. kjeftet og smelte på oss begge.. det har vært så slitsomt.. fikk kjeft hvis ikke middagen sto på bordet.. fikk kjeft hvis det var et støvkorn på gulvet.. hadde allergi må vite... merket aldri allergien, bare mas om vasking.. jeg var aldri god nok.. ingen var som mammaen hans.. som betydde alt.. som han gladelig fortalte meg at han elsket mer enn meg... altså.. herregud Anonymkode: ce1dc...71f
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #29 Skrevet 5. juni 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er ikke med han igjen nei. Jeg fortalte han i Morrest at jeg var på sykehuset i natt og at jeg har et bristet ribbein, svaret Hannes var at "det er helt og holdent din egen feil. Det var kun selvforsvar".... selvforsvar mot meg som satt på gulvet og gråt... ??? Det hjalp meg å lage denne tråden, takk for at dere hjalp meg å åpne opp øynene. Jeg kan ikke dra tilbake. Han er bare slem mot meg Idag. Sier så mye stygt. Jeg er en forjævlig heks. Han elsker meg ikke. Jeg er grusom, jeg har ødelagt forholdet og alt er min feil må jeg huske.. jeg bare gråter her jeg sitter.. det gjør så ubeskrivelig vondt.. både fysisk og psykisk.. hele kroppen verker.. blåmerker på armer og bein for ikke å snakke om ryggen... og jeg skal bare sitte her å tenke at jeg er en fæl heks som er skyld i dette selv. Hvorfor er han så slem mot meg? Hva har jeg gjort for å fortjene det.. jeg skjønner det ikke.. har stått på pinne for han konstant.. vasket klærne Hannes, gjort alt husarbeidet, han har fått styrt showet.. gjort alt han ønsket. Hver dag flere timer lang middagshvil mens jeg rydder og vasker opp etter middag.. når han sto opp lå han på sofaen.. så på TV, helst fotball.. fotball betyr alt.. jeg betyr ingenting i forhold.. han klaget over meg og hunden hele tiden.. ville jeg skulle avlive hunden .. mente jeg var mer glad i hunden fordi jeg nektet å avlive... han hatet hunden.. kjeftet og smelte på oss begge.. det har vært så slitsomt.. fikk kjeft hvis ikke middagen sto på bordet.. fikk kjeft hvis det var et støvkorn på gulvet.. hadde allergi må vite... merket aldri allergien, bare mas om vasking.. jeg var aldri god nok.. ingen var som mammaen hans.. som betydde alt.. som han gladelig fortalte meg at han elsket mer enn meg... altså.. herregud Anonymkode: ce1dc...71f Ja, han her høres ut som en kramkar. Og dette daukjøttet elsker du fordi? Ring en mannlig venn/kollega/slektning / nabo og be han være i huset mens du pakker en liten koffert. Reis til noen og pakk resten når han er på jobb. Han her elsker deg ikke, heg tror ikke engang han liker deg. Lykke til med ditt nye liv Anonymkode: 6f845...89c
3 i april Skrevet 5. juni 2017 #30 Skrevet 5. juni 2017 Jeg håper at du anmelder han. Gå ned på politistasjonen og fortell ALT. Denne mannen er syk og fortjener straff. Ingen vil tro på løgnene hans. Du er grisebanka og full av blåmerker mens han ikke har en eneste skramme... selvsagt er det ingen som tror på selvforsvar teorien hans.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #31 Skrevet 5. juni 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er ikke med han igjen nei. Jeg fortalte han i Morrest at jeg var på sykehuset i natt og at jeg har et bristet ribbein, svaret Hannes var at "det er helt og holdent din egen feil. Det var kun selvforsvar".... selvforsvar mot meg som satt på gulvet og gråt... ??? Det hjalp meg å lage denne tråden, takk for at dere hjalp meg å åpne opp øynene. Jeg kan ikke dra tilbake. Han er bare slem mot meg Idag. Sier så mye stygt. Jeg er en forjævlig heks. Han elsker meg ikke. Jeg er grusom, jeg har ødelagt forholdet og alt er min feil må jeg huske.. jeg bare gråter her jeg sitter.. det gjør så ubeskrivelig vondt.. både fysisk og psykisk.. hele kroppen verker.. blåmerker på armer og bein for ikke å snakke om ryggen... og jeg skal bare sitte her å tenke at jeg er en fæl heks som er skyld i dette selv. Hvorfor er han så slem mot meg? Hva har jeg gjort for å fortjene det.. jeg skjønner det ikke.. har stått på pinne for han konstant.. vasket klærne Hannes, gjort alt husarbeidet, han har fått styrt showet.. gjort alt han ønsket. Hver dag flere timer lang middagshvil mens jeg rydder og vasker opp etter middag.. når han sto opp lå han på sofaen.. så på TV, helst fotball.. fotball betyr alt.. jeg betyr ingenting i forhold.. han klaget over meg og hunden hele tiden.. ville jeg skulle avlive hunden .. mente jeg var mer glad i hunden fordi jeg nektet å avlive... han hatet hunden.. kjeftet og smelte på oss begge.. det har vært så slitsomt.. fikk kjeft hvis ikke middagen sto på bordet.. fikk kjeft hvis det var et støvkorn på gulvet.. hadde allergi må vite... merket aldri allergien, bare mas om vasking.. jeg var aldri god nok.. ingen var som mammaen hans.. som betydde alt.. som han gladelig fortalte meg at han elsket mer enn meg... altså.. herregud Anonymkode: ce1dc...71f Nå ble jeg oppriktig glad, HI! Ikke for at du har det vondt, men fordi du har innsett at du ikke skal tilbake til den mannen! Når et forhold blir slutt sitter man ofte igjen med en hel rekke spørsmål. Når en du trodde var snill viser seg å være så slem, da vil jeg tro du ikke får færre spørsmål. Men vet du - du trenger ikke svar på noen av de spørsmålene. Måten han har behandlet deg på og måten han mishandlet deg på er alle svarene du trengte. Han ønsket seg ikke deg, han var ikke glad i deg, han ønsket seg bare en dame som kunne være hans tjener, elskerinne og personlige hakkekylling. Han er en av de patetiske mennene som føler seg sterkere og mer som mann kun ved å undertrykke kvinnen de for tiden lever med. Anbefaler deg sterkt å lese om hvordan en psykopat er - jeg tror du vil kjenne igjen mye av det i din ekskjærest, enten han er psykopat eller bare har trekk av det. Ut fra det du skriver her virker han mer som en ekte psykopat, dessverre. Jeg håper du i morgen anmelder ham, HI! Dette er viktig, ikke bare for din egen del, men også for de uheldige kvinnene han kommer til å mishandle i fremtiden. For slike menn slutter ikke å mishandle kvinner, de bare holder seg sjarmerende lenge nok til å ha fått kvinnene i garnet og til han tror han har kontroll over dem... og så begynner mishandlingen igjen. Det at du i morgen anmelder vil gjøre at andre mishandlede kvinner i fremtiden lettere vil bli trodd. Så anmeld ham i morgen, du har gjort alt riktig, du var på sykehuset, du har fått dokumentert skadene, du har bevis, og du har vitne i din venninne som hentet deg. Hvis han skulle bli truende mot deg på noen som helst måte, da ringer du politiet, og du anmelder truslene. Har dere vært samboere så bør du få noen til å være hos deg når du henter ut alle tingene dine hos ham, eller at du får hjelp av politiet om nødvendig for å få ham ut hvis han har bodd hos deg (da må du for all del skifte låser på dørene dine slik at han ikke kan komme seg inn i leiligheten din i ettertid!). Har dere felles leilighet, si opp skriftlig til huseier, og varsle denne om at hvis din eks fremdeles skal bo der så er han fra dato (når oppsigelsestiden er ute) xx.xx.xx ansvarlig for hele leien. Det er tøft nå, Hi, men jeg tror ikke det tar lang tid før du vil kjenne på en oppriktig glede og lettelse over å ha sluppet unna ham! Sender deg en god klem - du vil få det mye bedre uten ham! <3 Anonymkode: 6723e...e45
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #32 Skrevet 5. juni 2017 Så godt du har fått opp øynene dine, det er første skritt på veien til et bedre liv. Du har lov til å sørge også, du trodde du hadde funnet kjærligheten, men så var han en ondskapsfull og egoistisk driftsikk. Du trodde du elsket han, men så viser det seg at det var tanken på hvem han kunne være du elsket. Når han viste sitt sanne ansikt viste det seg at han er umulig å elske. Det er en sorg, og den sorgprosessen må du gjennom, men du kommer styrket ut i andre enden, jeg lover Lykke til og en stor klem fra en fremmed på Internett. Vær sterk, du klarer deg ♥ Anonymkode: 96da8...b8f
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #33 Skrevet 5. juni 2017 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er ikke med han igjen nei. Jeg fortalte han i Morrest at jeg var på sykehuset i natt og at jeg har et bristet ribbein, svaret Hannes var at "det er helt og holdent din egen feil. Det var kun selvforsvar".... selvforsvar mot meg som satt på gulvet og gråt... ??? Det hjalp meg å lage denne tråden, takk for at dere hjalp meg å åpne opp øynene. Jeg kan ikke dra tilbake. Han er bare slem mot meg Idag. Sier så mye stygt. Jeg er en forjævlig heks. Han elsker meg ikke. Jeg er grusom, jeg har ødelagt forholdet og alt er min feil må jeg huske.. jeg bare gråter her jeg sitter.. det gjør så ubeskrivelig vondt.. både fysisk og psykisk.. hele kroppen verker.. blåmerker på armer og bein for ikke å snakke om ryggen... og jeg skal bare sitte her å tenke at jeg er en fæl heks som er skyld i dette selv. Hvorfor er han så slem mot meg? Hva har jeg gjort for å fortjene det.. jeg skjønner det ikke.. har stått på pinne for han konstant.. vasket klærne Hannes, gjort alt husarbeidet, han har fått styrt showet.. gjort alt han ønsket. Hver dag flere timer lang middagshvil mens jeg rydder og vasker opp etter middag.. når han sto opp lå han på sofaen.. så på TV, helst fotball.. fotball betyr alt.. jeg betyr ingenting i forhold.. han klaget over meg og hunden hele tiden.. ville jeg skulle avlive hunden .. mente jeg var mer glad i hunden fordi jeg nektet å avlive... han hatet hunden.. kjeftet og smelte på oss begge.. det har vært så slitsomt.. fikk kjeft hvis ikke middagen sto på bordet.. fikk kjeft hvis det var et støvkorn på gulvet.. hadde allergi må vite... merket aldri allergien, bare mas om vasking.. jeg var aldri god nok.. ingen var som mammaen hans.. som betydde alt.. som han gladelig fortalte meg at han elsket mer enn meg... altså.. herregud Anonymkode: ce1dc...71f Så bra å høre at du ikke går tilbake!!!! Det du beskriver er klassisk psykisk vold. Om du leser litt om det kommer du til å gjenkjenne utrolig mye. Det er ikke kjærlighet fra hans side. Det er ansvarsfraskrivelse og manipulering. Det er utrolig bra at du nå kommer deg unna! Man blir ødelagt som person av å være i et slikt forhold. Anonymkode: 5b282...a8a
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #34 Skrevet 5. juni 2017 Jeg er faktisk glad for at han har oppført seg som en dritt i dag også, ikke fordi jeg ønsker deg vondt, men fordi det har gjort det enklere for deg å se med klart syn hvor usunt dette forholdet er og hvor ond denne mannen egentlig er. Han har gjort deg en "stor tjeneste" ved å ikke være unnskyldende og dermed prøve å lokke deg tilbake. Ta bilder av skadene, skriv ned hvor vondt du har det og hvor ille han oppfører seg og ta det frem med en gang du begynner å tvile på om du nå gjør det rette. Bruk nettverket rundt deg, venner og familie, vær åpen om hva som har skjedd og ta imot støtte. Ønsker deg all lykke til, den beste tiden er den du er på vei inn i Nyt å være sjef i ditt eget liv og gjør de tingene du ønsker for deg selv. La støvballene fly omkring i noen dager med god samvittighet og lag deg mat når du selv ønsker. Gi deg selv masse ros og vær stolt av deg selv som ringte ei venninne, reiste på legevakta og kom deg vekk. Anonymkode: 56a8d...5c7
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #35 Skrevet 5. juni 2017 Må få takke ydmykt for alle støttende kommentarer og gode ord, det betyr ufattelig mye. Jeg kommer tilbake med mer utfyllende svar, akkurat nå er jeg så sliten... skal prøve å sove litt... skal til fysioterapeuten i morgen, gruer meg. Hun har tidligere spurt om jeg blir mishandlet fordi hun har observert blåmerker.. og jeg kom med sånn på sparket dårlig unnskyldning med at jeg var så flink å få blåmerker fordi jeg var så klumsete av meg.. nå må jeg fortelle sannheten. Og innrømme at jeg tidligere løy fordi jeg ikke ville innrømme volden... kan ikke akkurat påstå at blåmerker på armer, ben OG rygg er selvforskyldt.. "jo du skjønner jeg bristet mitt eget ribbein".... blæh Anonymkode: ce1dc...71f
Gjest Antarctica Skrevet 5. juni 2017 #36 Skrevet 5. juni 2017 5 timer siden, 3 i april skrev: Jeg håper at du anmelder han. Gå ned på politistasjonen og fortell ALT. Denne mannen er syk og fortjener straff. Ingen vil tro på løgnene hans. Du er grisebanka og full av blåmerker mens han ikke har en eneste skramme... selvsagt er det ingen som tror på selvforsvar teorien hans. Støttes!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #37 Skrevet 6. juni 2017 Skal anmelde i morgen. Kommer sikkert ingen vei men jeg føler at jeg må. Er livredd for konsekvensene... tenk om han kommer etter meg.. skader meg enda mer.. kanskje dreper meg... Anonymkode: ce1dc...71f
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #38 Skrevet 6. juni 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Skal anmelde i morgen. Kommer sikkert ingen vei men jeg føler at jeg må. Er livredd for konsekvensene... tenk om han kommer etter meg.. skader meg enda mer.. kanskje dreper meg... Anonymkode: ce1dc...71f Om du føler deg utrygg så flytt inn hos en venninne eller noe familie en periode. Du trenger ikke stå alene med alt dette. Han blir sikkert sint, men når du først har anmeldt er det ikke lengre noe som er skjult bak hjemmets fire vegger, og han vet at om han gjør mer så går du til politiet igjen. Forhåpentligvis får det ham til å tenke seg om to ganger. Du er tøff! Sender en stor klem! Anonymkode: 5b282...a8a
Luksusdyret Skrevet 6. juni 2017 #39 Skrevet 6. juni 2017 På 05.06.2017 den 7.52, Anonym bruker skrev: Nå kommer litt tough love, men jeg takler ikke svake kvinnfolk som deg, som lever i voldelige forhold, som tvinger barna inn i voldelig oppvekst, som tvinger dine foreldre til å se at deres elskede datter blir grisebanket, men som ennå sipper om at " han banket meg helseløs, men jeg savner han såååå, vil bare han skal holde rundt meg". Wtf?! Om dere/du har barn blir de nok snart hentet av barnevernet, vil du det? Kom deg ut, er du helt blåst? Anonymkode: 6f845...89c Jævla idiot. HI har ikke skrevet at hun har barn en gang. Men du MÅ slenge dritt fordi ditt behov for å belære og føle deg bedre enn alle andre tyter ut ørene på deg. Anbefaler deg å lese om Stockholm-syndromet og om menneskelig psyke generelt. Hvis det var så lett å komme seg ut, ville det ikke ha vært behov for krisesentre, hjelpetelefoner for kvinner og menn som blir mishandlet, det ville ikke være behov for lovverk som beskyttet ofre av vold i hjemmet og så videre. Men du vet så veldig mye bedre, du har sikkert vært i en slik situasjon selv og kommet deg ut med en gang, uten å være redd og "blåst"? Nei, så flink du er! Medaljen er i posten på veg til deg.
Luksusdyret Skrevet 6. juni 2017 #40 Skrevet 6. juni 2017 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Må få takke ydmykt for alle støttende kommentarer og gode ord, det betyr ufattelig mye. Jeg kommer tilbake med mer utfyllende svar, akkurat nå er jeg så sliten... skal prøve å sove litt... skal til fysioterapeuten i morgen, gruer meg. Hun har tidligere spurt om jeg blir mishandlet fordi hun har observert blåmerker.. og jeg kom med sånn på sparket dårlig unnskyldning med at jeg var så flink å få blåmerker fordi jeg var så klumsete av meg.. nå må jeg fortelle sannheten. Og innrømme at jeg tidligere løy fordi jeg ikke ville innrømme volden... kan ikke akkurat påstå at blåmerker på armer, ben OG rygg er selvforskyldt.. "jo du skjønner jeg bristet mitt eget ribbein".... blæh Anonymkode: ce1dc...71f Du er tøff. Det ser ut som du har sortert tankene og forstått hva som foregår i deres forhold - at HAN har skylda, at det ikke er slik et forhold skal være. Det er veldig vanlig å ikke ville innrømme volden - man ønsker ikke at den man elsker havner bak lås og slå selv om han er hinsides slem, man er redd for represalier, hevn, omdømme. Det å innrømme at man er blitt ydmyket og mishandlet (noe som fortsatt er tabu mange steder) er tøft i seg selv. Du har bestemt deg. Du har vært på legevakta, dokumentert skadene og fått legeundersøkelse med en gang etter voldsepisoden - du er allerede på veg til ditt mål om å fri deg fra "forhekselsen" og forlate psykopaten. Du er også flink som anmelder - det kan forhindre at hans neste offer får samme behandling som deg. Lykke til! Vi heier på deg!
sug lut Skrevet 6. juni 2017 #41 Skrevet 6. juni 2017 Stå på og kom deg vekk, du klarer dette, HI, sånn skal ingen leve.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #42 Skrevet 6. juni 2017 Kom deg bort nå! Får du barn med denne psykopaten blir du aldri kvitt ham. Anonymkode: ee91c...b69
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #43 Skrevet 6. juni 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Skal anmelde i morgen. Kommer sikkert ingen vei men jeg føler at jeg må. Er livredd for konsekvensene... tenk om han kommer etter meg.. skader meg enda mer.. kanskje dreper meg... Anonymkode: ce1dc...71f Selv om saken skulle bli henlagt og han ikke får straff, så vil anmeldelsen stå der. Neste gang han finner en dame å banke opp vil det allerede være registrert voldssaker på han og hun vil lettere bli trodd. Du er tøff, og vær så snill å ikke skamme deg. La fysioterapeuten se hvordan du ser ut i dag, la vennene dine få vite det. Du har ikke gjort noe galt, men jo flere som vet hva for slags mann han er jo trygger vil du være, folk vil passe på deg og ikke minst vil han vite at han ikke kan trå over streken igjen uten å bli tatt for det. Han vet nå at du ikke lenger er villig til å skjule det, han vet at du ikke lar det forbli innenfor husets fire vegger, og han vet at de merkene han setter på deg vil kunne brukes mot han i en evt rettssak. Forhåpentligvis lar han deg bare gå uten å lage mer bråk, uten å legge hånd på deg igjen. Men sørg for guds skyld for å aldri være alene med han igjen, aldri. Anonymkode: 96da8...b8f
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #44 Skrevet 6. juni 2017 Supert om du i dag innrømmer det for fysioterapeuten, HI. Du føler nok på det, men fysioterapeuten er profesjonell. Hun eller han vil også trolig journalføre det slik at skadene dine blir enda bedre dokumentert. Dette er jo også en person som ev. kan vitne for deg i en ev. sak, siden fysioterapeuten tidligere også har sett tegn til at du ble mishandlet. Det du er blitt utsatt for er IKKE flaut for deg! Det er bare flaut for han som er så hjelpesløs og lite mann at han må mishandle damer. Du har ingen grunn til å være flau - du gjør alt det riktige, du har oppsøkt hjelp, du har fått dokumentert skadene, du anmelder, du kommer deg unna ham. Da viser du styrke! Anonymkode: 6723e...e45
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #45 Skrevet 6. juni 2017 Han har problemer! Du må komme deg vekk. Du MÅ. Om du ikke vil... så gjør det uansett! Du vil de klarere hvorfor når du får avstand. Men tro meg: du MÅ dra fra han. Dra et sted der du er trygg. Hjem til foreldrene dine feks. Ta vare på meldinger han sender om han trakasserer deg Osv. Du fortjener så mye bedre kjære deg. Vil komme til deg å gi deg en stor god klem og fortelle deg at det kommet til å gå bra. For det gjør det. Men du må komme deg vekk fra han. Klem!!!!!!!!!❤️ Anonymkode: f6041...522
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #46 Skrevet 6. juni 2017 Var hos fysio Idag, hun kan skrive en bekreftelse hvis det blir nødvendig. Har vært på politistasjon Idag, har skrevet ut bilder som jeg skal ta med dit imorgen og i videre avhør. Også søkt om besøksforbud, det får jeg svar på i morgen tidlig. Politiet ville se blåmerkene så jeg måtte kle av meg, var så ydmykende. Håper ikke jeg må kle av meg pånytt igjen i morgen og bli fotografert. Kan jeg si nei til det? Er så jævlig, vil ikke kle av meg flere ganger. Anonymkode: ce1dc...71f
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #47 Skrevet 6. juni 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Var hos fysio Idag, hun kan skrive en bekreftelse hvis det blir nødvendig. Har vært på politistasjon Idag, har skrevet ut bilder som jeg skal ta med dit imorgen og i videre avhør. Også søkt om besøksforbud, det får jeg svar på i morgen tidlig. Politiet ville se blåmerkene så jeg måtte kle av meg, var så ydmykende. Håper ikke jeg må kle av meg pånytt igjen i morgen og bli fotografert. Kan jeg si nei til det? Er så jævlig, vil ikke kle av meg flere ganger. Anonymkode: ce1dc...71f Uff, for en grusom uke dette ble for deg. Men politiet kan ikke tvinge deg til å kle av deg igjen i morgen, du har bilder og du kan få en bekreftelse fra både legen på legevakten og fysioterapeuten. Du kan la de få hele journalen din fra besøket på legevakten om du vil, men du må ikke kle av deg for politiet. Håper du etter i morgen får lettere dager, at det verste er over og du kan senke skuldrene og starte på resten av ditt liv. Ønsker deg virkelig alt godt. Håper du får en fin sommer, som du kan nyte akkurat som du vil, uten å gå på tå hev rundt en mann du er redd. Anonymkode: 96da8...b8f
Gjest Antarctica Skrevet 6. juni 2017 #48 Skrevet 6. juni 2017 19 timer siden, Anonym bruker skrev: Skal anmelde i morgen. Kommer sikkert ingen vei men jeg føler at jeg må. Er livredd for konsekvensene... tenk om han kommer etter meg.. skader meg enda mer.. kanskje dreper meg... Anonymkode: ce1dc...71f Du MÅ ha alt rapportert inn! Det er eneste måten du kan få noen form for beskyttelse.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #49 Skrevet 6. juni 2017 Håper du blir fratatt barnet /barna dine om du ikke stikker fra dette udyret. Dessverre sier statistikken at du kommer til å bli. Anonymkode: f4852...702
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #50 Skrevet 6. juni 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Håper du blir fratatt barnet /barna dine om du ikke stikker fra dette udyret. Dessverre sier statistikken at du kommer til å bli. Anonymkode: f4852...702 Kanskje du skal lære deg å lese hva HI har skrevet?! Anonymkode: 252ea...624
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå