Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #26 Skrevet 5. juni 2017 God tur Hi ☀️👋🌊☀️🏊🏻♀️ Kos dere masse 😊😊 Vi skal også til Tyrkia men i august, gledeeeer meg🤣 Anonymkode: b37c4...55a
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #27 Skrevet 5. juni 2017 Jeg som skrev white trash først og det er jo helt fantastisk moro at man må skrive slik for å få oppmerksomhet, men altså det viser seg gang på gang her inne... Dere som skal til Tyrkia, kan jeg få spørre hvilket parti dere stemmer? Jeg synes det er flott at folk har råd til ferie jeg, men jeg synes ikke nordmenn på ferie er videre flott bestandig! Mange finnes ikke kritiske og shopper ferie kun mtp pris og varme. Har man virkelig dårlig råd reiser man på telttur! Andre i tråden er flinke til å påpeke hvorfor man ikke reiser dit, så det trenger jeg ikke gjenta, men det er også et meslingutbrudd der feks Anonymkode: 44ab0...985
Gjest Darwinia:-) Skrevet 5. juni 2017 #28 Skrevet 5. juni 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Greit at det mtp alt ifht diktatur ikke er noe bra å legge turen dit, men hvordan får folk seg til å sitte å skrive ned om et menneske som er kjempeglad for å kunne få sydenferie med familien sin til varmere strøk? Sitte å kalle de white trash osv osv?? Hva feiler det enkelte folk her inne?!?? Virker som en gjeng snobbete snurper som tiltross for 'rikdom' har usedvanlige triste liv som må sitte å rakke ned på andre! Skam dere, blir virkelig FLAU på deres vegne. Voks opp heslige menneske, fy flate så usexy. Søk hjelp istedenfor å sitte å rakke ned på andre. Fysj, at dere ikke blir kvalm av dere selv.. Jeg hadde direkte følt meg som et mindreverdig stygt og ondt menneske hadde jeg vært der at jeg ønsket å te meg som enkelte her gjør. Anonymkode: 3a2fb...179 Du føler du er det spor bedre der du sitter og kaller folk heslige og mindreverdige?
sug lut Skrevet 5. juni 2017 #29 Skrevet 5. juni 2017 Et flott land å reise i - men politisk fullstendig ufordøyelig og derfor ikke et sted jeg ville lagt igjen penger overhodet.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #30 Skrevet 5. juni 2017 For å kaste litt bensin på bålet kan jeg jo tilføye at vi har god råd, at vi stemmer Senterpartiet og er støttemedlem i flere frivillige organisasjoner så da er vi søppelmennesker MED penger og sosial samvittighet. Valget falt på Tyrkia fordi der var det ledig plass, flott hotell, vi kjenner plassen, liker folkene, maten og klima. Vi støtter ikke presidenten, men ser lenger enn de wannabe politisk korrekte hønsehodene som kun leser overskriftene i VG og tror de skjønner hva som skjer i verden. Hi Anonymkode: cb993...f81
sug lut Skrevet 5. juni 2017 #31 Skrevet 5. juni 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: For å kaste litt bensin på bålet kan jeg jo tilføye at vi har god råd, at vi stemmer Senterpartiet og er støttemedlem i flere frivillige organisasjoner så da er vi søppelmennesker MED penger og sosial samvittighet. Valget falt på Tyrkia fordi der var det ledig plass, flott hotell, vi kjenner plassen, liker folkene, maten og klima. Vi støtter ikke presidenten, men ser lenger enn de wannabe politisk korrekte hønsehodene som kun leser overskriftene i VG og tror de skjønner hva som skjer i verden. Hi Anonymkode: cb993...f81 Ok, opplys oss. Hva gjør Tyrkia verd å støtte økonomisk? Hva ved regimet er det du vil legitimere ved å fortsette å reise dit?
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #32 Skrevet 5. juni 2017 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er ingen advarsler mot å reise dit, og vi har vært der før og vært veldig fornøyd med alt. Så juhuuu, sol, varme og god mat. Og tyrkisk bad👏👏👏 Anonymkode: cb993...f81 God tur! Fantastisk feriested. Ville heller dratt dit enn mange andre steder i Europa nå om dagen. Anonymkode: 8bda3...ed4
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #33 Skrevet 5. juni 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg som skrev white trash først og det er jo helt fantastisk moro at man må skrive slik for å få oppmerksomhet, men altså det viser seg gang på gang her inne... Dere som skal til Tyrkia, kan jeg få spørre hvilket parti dere stemmer? Jeg synes det er flott at folk har råd til ferie jeg, men jeg synes ikke nordmenn på ferie er videre flott bestandig! Mange finnes ikke kritiske og shopper ferie kun mtp pris og varme. Har man virkelig dårlig råd reiser man på telttur! Andre i tråden er flinke til å påpeke hvorfor man ikke reiser dit, så det trenger jeg ikke gjenta, men det er også et meslingutbrudd der feks Anonymkode: 44ab0...985 Men man har jo råd å dra på ferie hvis man drar til Tyrkia. Eller er det noe jeg ikke fått med meg? Gratis fly og hotell? Nordmenn på ferie er ikke flott? For en taper du er! Slemme kjerring. Gå å legg deg igjen, få vilt deg litt så vil du forhåpentligvis være snillere når du våkner igjen. Anonymkode: 8bda3...ed4
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #34 Skrevet 5. juni 2017 Så lenge UD ikke fraråder feiser til Tyrkia, og turoperatørene har reisene, så vil jeg anse det som trygdt. God tur! Anonymkode: c67bf...cfe
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #35 Skrevet 5. juni 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Dere som er så kritiske på grunn av det politiske - er dere like kritiske til f.eks Dubai? Anonymkode: 3be1f...3dd Ja! Jeg hadde ALDRI reist til Dubai! Anonymkode: 1a415...0d0
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #36 Skrevet 8. juni 2017 Dere som er så opptatt av styr og stell i landet dere besøker, hvordan stiller dere dere til å reise til div land i Asia, Russland osv? Er det like regler for det? Anonymkode: cb993...f81
sug lut Skrevet 8. juni 2017 #37 Skrevet 8. juni 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dere som er så opptatt av styr og stell i landet dere besøker, hvordan stiller dere dere til å reise til div land i Asia, Russland osv? Er det like regler for det? Anonymkode: cb993...f81 Jeg har hodet påskrudd når jeg velger feriemål, ja.
frk Nilsen Skrevet 8. juni 2017 #38 Skrevet 8. juni 2017 6 minutter siden, sug lut skrev: Jeg har hodet påskrudd når jeg velger feriemål, ja. Synes jeg ser deg, opp med feriekatalogen, finn et glass vin og skru på hodet ...og ja, helt enig med deg!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #39 Skrevet 8. juni 2017 Da kan man jo si at de som drar til London, Paris og ikke minst USA også er white trash da. God tur og kos deg gløgg! Elsker Tyrkia, og velger å støtte folket men da ikke diktaturet. De fattige får mindre om turismen går ned, ikke de rike. Anonymkode: 0bf89...e8f
Marriet Skrevet 8. juni 2017 #40 Skrevet 8. juni 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Da kan man jo si at de som drar til London, Paris og ikke minst USA også er white trash da. God tur og kos deg gløgg! Elsker Tyrkia, og velger å støtte folket men da ikke diktaturet. De fattige får mindre om turismen går ned, ikke de rike. Anonymkode: 0bf89...e8f Hva mener du med at USA, London og Paris er like ille? Sist jeg sjekka er både USA, Storbritannia og Frankrike ryddige demokratiske land.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #41 Skrevet 8. juni 2017 På 5.6.2017 den 7.47, Anonym bruker skrev: Dere som er så kritiske på grunn av det politiske - er dere like kritiske til f.eks Dubai? Anonymkode: 3be1f...3dd Selvfølgelig. Det er betenkelig med mennesker som setter egen fornøyelse over andres menneskerettigheter. Anonymkode: 62052...ba3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå