Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #1 Skrevet 4. juni 2017 Det er ingen advarsler mot å reise dit, og vi har vært der før og vært veldig fornøyd med alt. Så juhuuu, sol, varme og god mat. Og tyrkisk bad👏👏👏 Anonymkode: cb993...f81
Ileus Skrevet 4. juni 2017 #2 Skrevet 4. juni 2017 God tur og kos dere masse, vi liker oss også i Tyrkia
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #3 Skrevet 4. juni 2017 White trash sted å reise spør du meg Anonymkode: 44ab0...985
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #4 Skrevet 4. juni 2017 Med så utrolig mange steder å reise er det kun de som ikke har råd til en skikkelig sydenferie som reiser dit. Anonymkode: 5cc89...eee
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #5 Skrevet 4. juni 2017 Jaja, hver sin smak... Fæl plass. Anonymkode: d1ce8...377
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #6 Skrevet 4. juni 2017 Jeg har vært i Tyrkia en gang og synes det var fint der vi var (Ölüdeniz), men jeg ville ikke reist til Tyrkia nå. Er enig med hun over som skriver at det er ganske white trash, dessuten ville jeg synes det var skummelt pga. terrorfaren. Er en grunn til at Kanariøyene selger som varmt hvetebrød nå. Fortsatt litt trashy, men antakeligvis tryggere (selv om man aldri vet). Anonymkode: fc647...482
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #7 Skrevet 4. juni 2017 Haha, white trash, faktisk! Jammen glad for at jeg har mer selvtillit enn at det bryr meg det minste Så latterlig! hi Anonymkode: cb993...f81
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #9 Skrevet 4. juni 2017 Ja, da er dere evneveike! Fulgt med i nyhetene? Fått med dere presidentvalget? Anonymkode: 1a415...0d0
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #10 Skrevet 4. juni 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Med så utrolig mange steder å reise er det kun de som ikke har råd til en skikkelig sydenferie som reiser dit. Anonymkode: 5cc89...eee Og så? Har det slått deg at hi kanskje ikke har råd til å reise et annet sted? Er det ikke fint at de med mindre god råd har råd til å reise på ferie og? Et STORT pluss med det er jo at sånne som deg får anledning til å få utløp for fordommene og nedlatenheten sin. Hva skulle du gjort hvis alle var rikere enn deg? Anonymkode: 83438...6ea
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #11 Skrevet 4. juni 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og så? Har det slått deg at hi kanskje ikke har råd til å reise et annet sted? Er det ikke fint at de med mindre god råd har råd til å reise på ferie og? Et STORT pluss med det er jo at sånne som deg får anledning til å få utløp for fordommene og nedlatenheten sin. Hva skulle du gjort hvis alle var rikere enn deg? Anonymkode: 83438...6ea Råd til å reise et annet sted? Er du tett? Så fordi man ikke har råd til å reise et annet sted så drar man til det siste sted man burde? Vi har virkelig ikke råd til sydentur med hele familien - verken Tyrkia eller andre "sydenland" så vi leier hytte her hjemme vi. Anonymkode: 5cc89...eee
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #12 Skrevet 4. juni 2017 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Haha, white trash, faktisk! Jammen glad for at jeg har mer selvtillit enn at det bryr meg det minste Så latterlig! hi Anonymkode: cb993...f81 Med å måtte svare på nettopp dette viser du bare at du bryr deg om det. Flaut. Anonymkode: 5cc89...eee
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #13 Skrevet 4. juni 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Med å måtte svare på nettopp dette viser du bare at du bryr deg om det. Flaut. Anonymkode: 5cc89...eee Ja, tro det du. Du føler deg sikkert litt bedre da. God sommer. Anonymkode: cb993...f81
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #14 Skrevet 4. juni 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: White trash sted å reise spør du meg Anonymkode: 44ab0...985 White trash? Hva er det? Ser du virkelig på andre mennesker som søppel fordi de har lavere sosioøkonomisk status enn deg? Hva er så spesielt med deg, driter du gull? Anonymkode: 024ca...5b7
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #15 Skrevet 4. juni 2017 Til lykke med å støtte diktaturet økonomisk. Anonymkode: 80240...4ef
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #16 Skrevet 4. juni 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: White trash sted å reise spør du meg Anonymkode: 44ab0...985 Strengt tatt er det vel mer brown trash enn white trash i Tyrkia. Nei vent, det var kanskje ikke lov å si det? Anonymkode: 83438...6ea
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #17 Skrevet 4. juni 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Råd til å reise et annet sted? Er du tett? Så fordi man ikke har råd til å reise et annet sted så drar man til det siste sted man burde? Vi har virkelig ikke råd til sydentur med hele familien - verken Tyrkia eller andre "sydenland" så vi leier hytte her hjemme vi. Anonymkode: 5cc89...eee Men du valgte å trekke frem DÅRLIG RÅD. Ikke at det å reise til Tyrkia innebærer å støtte et diktatur. Det var liksom det at det bare er folk med dårlig råd som reiser dit som var poenget dit. Anonymkode: 83438...6ea
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #18 Skrevet 4. juni 2017 Først og fremst så viser det at du og mannen din ikke er opptatt av eller bryr dere om hva som skjer i verden, Hi. Ved å reise dit så er dere med på å støtte en (folkevalgt) diktator som nettopp har fått gjennom lover som gjør ham mer og mer enerådende. Han har rasert domstolene, helsevesen og utdanningsinstitusjoner, han har sagt opp mange, mange tusen fordi han hevder de har konspirert mot ham (de fleste uten beviser), altfor mange er fengslet. Valgene er blitt fordømt av valgobservatører fordi de trolig ikke ble gjennomført korrekt - dvs. det tyrkiske folket har egentlig ikke valgt denne diktatoren likevel. Og med å reise dit så viser dere for alle - verst deres barn - at det er helt greit å støtte diktatorer som gir blaffen i folkets vilje, som gir blaffen i menneskerettigheter, som ikke bryr seg om sitt eget lands innbyggere. Men drit i det bare dere får litt sol og varme på kroppen... Anonymkode: ba759...665
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #19 Skrevet 4. juni 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men du valgte å trekke frem DÅRLIG RÅD. Ikke at det å reise til Tyrkia innebærer å støtte et diktatur. Det var liksom det at det bare er folk med dårlig råd som reiser dit som var poenget dit. Anonymkode: 83438...6ea Enig med deg - jeg har veldig dårlig råd, men ingen hadde fått meg til å reise til Tyrkia så lenge landet styres av den diktatoren! Jeg har kanskje dårlig råd, men jeg er ikke kunnskapsløs Anonymkode: ba759...665
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #20 Skrevet 5. juni 2017 Mye snakk og lite innsikt her ser jeg. Man kan mene mangt og mye om Erdogan og hans styresett, men å boikotte landet er virkelig ikke riktig vei å gå. De eneste man straffer er de som har det vanskeligst fra før under hans regime. De rike har det greit nok som det er, og de fattige er jo de som har valgt ham frem, fordi dem tross alt trur dem fått det bedre med ham som leder. Han har jo sørget for fri sykehusvård for alle og fri skolegang (spesielt for jenter). Og det er vel det han vunnet valget på. Han er en slu jævel, for hva finnes det flest av i Tyrkia? Jo de fatrige. Det er de i mellomskiktet som fått det skikkelig ille. Slik som journalister, lærere, små til middels store kjøpmenn og de som satser på turisme og har det som levebrød. Hvis vi boikotter er det akkurat de samme folka Erdogan ønsker å gjøre det vanskelig for. De blir altså rammet dobbelt, og Erdogan kan gni hender. Mangelen på vestlige impulser vil isolere landet og bare føre til at diktaturet får vokse seg enda større uten innflytelse. Og hvem vinner på det? Når det kommer til terrorfare er den ikke større der en andre steder, med mindre du oppeholder deg i grensetraktene til Syria hvor det kan være en del uro. De attakkene som vært er for det meste PKK som stått for, disse er jo i utgangspunktet ikke ute etter å ramme turister, men politikere, politi og militære, og følger man generelle reiseråd er ikke faren større en andre steder. Jeg er vært mye i Tyrkia og reiser gjerne dit. Ikke for at jeg har dårlig råd, men fordi jeg elsker folket, klimaet, gjestfriheten og maten. Hvis det gjør meg til White Trash (som forøvrig er et helt vanvittig barnslig utrykk), så lever jeg fint med det stempelet. Men som sagt, å straffe folket i et land som har det vanskelig fra før, synes jeg er veldig lite solidarisk. Anonymkode: 21dc9...987
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #21 Skrevet 5. juni 2017 Greit at det mtp alt ifht diktatur ikke er noe bra å legge turen dit, men hvordan får folk seg til å sitte å skrive ned om et menneske som er kjempeglad for å kunne få sydenferie med familien sin til varmere strøk? Sitte å kalle de white trash osv osv?? Hva feiler det enkelte folk her inne?!?? Virker som en gjeng snobbete snurper som tiltross for 'rikdom' har usedvanlige triste liv som må sitte å rakke ned på andre! Skam dere, blir virkelig FLAU på deres vegne. Voks opp heslige menneske, fy flate så usexy. Søk hjelp istedenfor å sitte å rakke ned på andre. Fysj, at dere ikke blir kvalm av dere selv.. Jeg hadde direkte følt meg som et mindreverdig stygt og ondt menneske hadde jeg vært der at jeg ønsket å te meg som enkelte her gjør. Anonymkode: 3a2fb...179
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #22 Skrevet 5. juni 2017 Dere som er så kritiske på grunn av det politiske - er dere like kritiske til f.eks Dubai? Anonymkode: 3be1f...3dd
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #23 Skrevet 5. juni 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dere som er så kritiske på grunn av det politiske - er dere like kritiske til f.eks Dubai? Anonymkode: 3be1f...3dd Ja. Anonymkode: fc647...482
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #24 Skrevet 5. juni 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Greit at det mtp alt ifht diktatur ikke er noe bra å legge turen dit, men hvordan får folk seg til å sitte å skrive ned om et menneske som er kjempeglad for å kunne få sydenferie med familien sin til varmere strøk? Sitte å kalle de white trash osv osv?? Hva feiler det enkelte folk her inne?!?? Virker som en gjeng snobbete snurper som tiltross for 'rikdom' har usedvanlige triste liv som må sitte å rakke ned på andre! Skam dere, blir virkelig FLAU på deres vegne. Voks opp heslige menneske, fy flate så usexy. Søk hjelp istedenfor å sitte å rakke ned på andre. Fysj, at dere ikke blir kvalm av dere selv.. Jeg hadde direkte følt meg som et mindreverdig stygt og ondt menneske hadde jeg vært der at jeg ønsket å te meg som enkelte her gjør. Anonymkode: 3a2fb...179 Vi som er snobbete snurper ville aldri kritisert andre for valg av feriested på den måten. Vi er nemlig ganske dannet, hvilket er mer enn man kan si om den gemene hop på dib. Anonymkode: d06c0...b8b
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #25 Skrevet 5. juni 2017 Vi drar også til Tyrkia snart👏🏻👏🏻 Om 10 dager faktisk,store og små gleder seg kjempe masse😊😊 Anonymkode: cb2bf...e36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå